Рішення
від 31.07.2019 по справі 260/306/19
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

31 липня 2019 року м. Ужгород№ 260/306/19 Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Плеханова З.Б.

при секретарі Копосович Е.О.

за участю: позивача: Тересвянський ДНЗ №3 Ясла-садок Тячівського району ,- представники Руснак ОСОБА_1 , Руснак М.М.

відповідача: Тересвянська селищна рада ,- представники ОСОБА_2 , ОСОБА_3

третьої особи: Управління освіти Тячівської райдержадміністрації - представник не зявився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Тересвянський ДНЗ №3 Ясла-садок Тячівського району до Тересвянської селищної ради, третя особа без самостійних вимог Управління освіти Тячівської райдержадміністрації про скасування рішень,

В С Т А Н О В И В :

Тересвянський ДНЗ №3 смт. Тересва звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Тересвянської селищної ради смт. Тересва, третя особа: Управління освіти Тячівської райдержадміністрації, яким просить:1. Скасувати рішення Тересвянської селищної ради від 27 січня 2018 року,№901.

2. Скасувати п.3. даного рішення про скорочення груп з чотирьох до трьох та збільшення наповнюваності груп:

Діток від одного до трьох років до 25 діток.

Від трьох до шести(семи) років до 25 діток. Різновікові групи до 25 діток.

3. Скасувати п.4 рішення Тересвянської селищної ради від 27 січня 2018 року,№901даної про приведення всієї необхідної документації у відповідність даного рішення директором Тересвянського закладу дошкільної освіти ясла-сад №3 ОСОБА_4 .

4.Рішення сесії Тересвянської селищної ради від 27 січня 2019 року за №900, не стосується суті справи , відтак просить його не розглядати.

1.Позиції сторін.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Рішенням вісімнадцятої сесії Тересвянської селищної ради Закарпатської області VII скликання від 27 січня 2019 року за № 901 було вирішено зменшити кількість груп в ЗДО № 3 до трьох та збільшити наповнюваність. Зобов`язано керівника ОСОБА_5 забезпечити скорочення груп, та приведення штатного розпису персоналу ЗДО №3 у відповідність до даного рішення. Вважає, що дане рішення, прийняте з порушенням вимог закону України Про освіту , Про місцеве самоврядування в Україні , Про статус депутатів місцевих рад , Конституції України та суперечить їх вимогам. Зазначає, що дане рішення, унеможливить виконання вимог закону так як понаднормове збільшення діток у групах знизить якість освітніх послуг, порушить санітарно - гігієнічні норми та приведе до порушення правил життєдіяльності дитячого закладу.

Крім того, позивач зазначив, що проект оскаржуваного рішення не було належним оприлюднено, а про питання, що стосується дитячого закладу і взагалі не були оприлюднені.

09 квітня 2019 року, на адресу суду надійшов відзив представника відповідача про заперечення щодо позову, де зокрема, зазначає, що Рішення сесії Тересвянської селищної ради № 900 та № 901 від 27 січня 2019 року, як рішення засновника комунальних закладів в селищі Тересва, та розпорядника бюджетних коштів, за рахунок яких, утримуються обидва комунальні заклади дитячої освіти, ЗДО №3 та ЗДО Веселка в селищі Тересва, не носять протиправний характер, прийняті на підставі пункту 2 частини 4 ст. 14 Закону України Про дошкільну освіту , у відповідності до вимог ч. 2 п. 30 ст.26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , за результатами розгляду колективного звернення мешканців селища Тересва, внесених відповідних пропозицій селищній раді Держаудитслужбою, та за наслідками роботи депутатської робочої групи, утвореної за рішенням сесії селищної ради № 886 від 09 жовтня 2018 року, з метою здійснення засновником фінансового контролю за видатками коштів із місцевого бюджету, і реакцію органу місцевого самоврядування на реальний стан справ із відвідування дітей в закладі освіти. Вказані рішення радою можуть бути змінені в окремих частинах, або доповнені новим рішенням сесії, за письмовим зверненням позивача на адресу сесії селищної ради. Однак, зазначає, що таких письмових звернень на адресу селищної ради в установленому законом порядку не надходило.

В судовому засіданні представники позивача підтримали даний позов з мотивів наведених вище та просили суд задовольнити даний адміністративний позов.

Представники відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечили з підстав наведених у відзиві на позовну заяву.

Представник 3-ї особи в судове засідання не з`явився, про дату час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином.

Заслухавши представників сторін, встановивши обставини справи на підставі досліджених в судовому засіданні доказів, проаналізувавши норми права, які підлягають або не підлягають застосуванню до даних правовідносин, надавши оцінку кожному аргументу сторін та мотиви суду, з яких суд дійшов до висновків у справі, констатує наступне.

2. Обставини, встановлені судом .

Відповідно до Витягу з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Тересвянський ДНЗ №3 Ясла-садок Тячівського району Закарпатської області, зареєстрований за адресою 90564, Закарпатська область, Тячівський район, смт. Тересва, вул. Терешкової, буд.17, код ЄДРПОУ 26395125 є комунальною установою , засновником є Тересвянська селищна рада, а органом управління- Управління освіти Тячівської райдержадміністрації.(а.с.16-21).

Згідно Статуту Тересвянського ДНЗ №3 Ясла-садок:

- власником даного закладу є селищна громада селища Тересва

- головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти , задоволення потреб громадян у нагляді , догляді оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.( п.1.6.)

- групи комплектуються за одновіковими, різновіковими ознаками. Наповнюваність груп дітьми становить: для дітей віком від одного до трьох років- 1 ясельна група; від трьо- до пяти років - 3 дошкільні групи; з короткотривалим перебуванням - 4 дошкільні групи.( п.2.5)

- зарахування дитини до дошкільного навчального закладу здійснюється при предявленні , в тому числі, заяви батьків або осіб, що їх замінюють , копії свідоцтва про народження дитини, медичної довідки( п.2.6.)

- за дитиною зберігається місце у дошкільному заклад у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, що їх замінюють, а також у літній період ( 75 днів).

- учасниками навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу є: діти дошкільного віку, педагогічні працівники, музичні працівники, медичні працівники, помічники вихователів, батьки( п.7.1)

- права дитини у сфері дошкільної освіти: серед іншого , безпечні та нешкідливі для здоровя умови утримання , розвитку , виховання і навчання.( п.7.2)

- безпосереднє керівництво роботою дошкільного закладу здійснює його завідуючий , який призначається і звільняється з посади управлінням освіти із визначеними у Статуті повноваженнями.( п.8.2.)

Судом встановлено, що батьки учнів, які навчаються у Тересвянській ЗОШ І-ІІІ ступенів звернулись із колективним зверненням до депутатів Тересвянської селищної ради Закарпатської області з проханням про повторне засідання сесії, у зв`язку з тим, що рішення попередньої сесії селищної Ради не вирішило питання про розміщення учнів перших і третіх класів (а.с.131-134)

09 жовтня 2018 року , згідно рішення шістнадцятої сесії сьомого скликання №886 , створено тимчасову комісію з моніторингу відвідуваності, повноти та навантаження в дитячих групах ЗДО "Веселка" та ЗДО "№3". (а.с.33).

На виконання рішення сесії Тересвянської селищної ради № 886 від 9 жовтня 2018 року, робочою групою із числа депутатів селищної ради, було проведено в різні дні, на протязі трьох місяців, 7 комісійних перевірок стану відвідування дітьми комунальних закладів дитячої освіти в селищі Тересва- ЗДО Веселка та ЗДО № 3, згідно наявного в закладах спискового обліку дітей.

Перевірки здійснювалися членами робочої групи в такі дні: 11 жовтня 2018 року, 24 жовтня 2018 року, 26 жовтня 2018 року, 15 листопада 2018 року, 19 листопада 2018 року, 26 листопада 2018 року, 05 грудня 2018 року, про що відповідно щоденно були складені Акти відвідування дитячого садочка по результатах перевірки ЗДО Веселка та ЗДО № 3 й підписані присутніми на перевірці членами робочої групи з відображенням прізвища особи - представника ЗДО, в присутності якого здійснювалася перевірка.(а.с.34-42).

Окрім того, за поданими до бухгалтерії селищної ради табелями в кінці кожного місяця, про відвідування дітьми освітньої установи, керівництвом ЗДО № 3 відображено стан відвідування установи дітьми. (а.с.41-52).

На підставі чого, на розгляд сесії селищної ради, керівником робочої групи, головою бюджетної комісії селищної ради ОСОБА_6 було внесено пропозиції щодо скорочення кількості дитячих груп в ЗДО № З із чотирьох до трьох, в зв`язку з відсутністю відповідного навантаження, з метою припинення додаткових фінансових доплат окремим працівникам установи, та необхідністю економії коштів місцевого бюджету.

Згідно Звіту про діяльність Тересвянського дошкільного навчального закладу № 3 за 2018 рік кількість дітей на кінець звітного періоду складає 103 особи., в тому числі 4 групи.( а.с. 9-10)

Судом встановлено, що мережа груп Тересвянському ДНЗ №3 складається з чотирьох груп та налічує 103 дитини. Всі групи є різновіковими. А саме:

1.Ясельна - молодша група розміщується в ігровій кімнаті 38,8 м/2, спальні(ігровій)- 25.5 м/2, спискова чисельність- 27 дітей.

2.Старша №1- розміщується в ігровій кімнаті-25,5 м/2,навчальній кімнаті- 40,8 м/2, спальні-39,5 м/2. спискова чисельність - 25 дітей.

3.Старша №2- розміщується в ігровій кімнаті- 24.5 м/2,навчальній (ігровій)-39,8 М/2, спальні - 25,9 м/2 ,спискова чисельність - 22 дітей.

4.Середня група розміщується в ігровій кімнаті -26,6 м/2, навчальній кімнаті- 40,1 м/2, спальні -26 м/2. спискова чисельність - 29 дітей.

Вказане вище стверджується мережею груп та списком дітей , які відвідують ДНЗ №3 (а.с.158-168).

Так, Рішенням вісімнадцятої сесії Тересвянської селищної ради Закарпатської області VII скликання від 27 січня 2019 року № 900 "Про стан відвідуваності та навантаження в дитячих групах ЗДО "Веселка" та ЗДО "№3, було вирішено з метою економії бюджетних коштів зменшити кількість груп в ЗДО "№3 до трьох; керівнику ЗДО "№3 до 05 лютого 2019 року забезпечити оптимізацію до 3-х дитячих груп, в зв`язку з відсутністю наповнюваності та відповідного навантаження та забезпечити приведення штатного розпису персоналу ЗДО № 3 у відповідності до даного рішення.(а.с.13)

Окрім того, Держаудитслужбою в Закарпатської області проведено ревізію селищного бюджету та фінансово-господарської діяльності Тересвянської селищної ради за період з 01.01.2014 року по 30.09.2018 року , внаслідок чого складено Акт за №13-07-08/9 від 21.12.2018 року (а.с.178-209).

Також 27 січня 2019 року, на вісімнадцятій сесії Тересвянської селищної ради Закарпатської області VII скликання, було прийнято рішення № 901 "Про внесення змін до Статуту ЗДО № 3" , яке було прийнято:

- відповідно до п.6 статті 18ЗУ "Про освіту".

- ст.ст. 12,13 ЗУ "Про дошкільну освіту",

- Положення про дошкільний навчальний заклад, затв.ПКМУ № 305 від 12.03.2003 року

- ст. 59 ЗУ "Про місцеве самоврядування" (а.с.11-12)

Відповідно до п.п. 3-4 вищевказаного рішення № 901 значиться, зокрема:

3.Кількість груп в ЗДО № 3, з чотирьох зменшити до трьох груп,

- пункт 2.5 Статуту ЗДО № 3, згідно вимог частини 9, пункту 2, ст. 14 Закону України Про дошкільну освіту викласти в слідуючій редакції:

Наповнюваність груп у Тересвянському ЗДО №3 становить:

- для дітей віком від одного до трьох років - до 25 осіб,

- для дітей віком від трьох до шести (семи) років - до ЗО осіб,

- різновікові - до 25 осіб

При необхідності, залежно від демографічної ситуації, Засновником даного навчального закладу - Тересвянською селищною радою, в подальшому може змінюватись кількість дітей у групах у відповідності з вимогами вказаного Закону.( частини 9, пункту 2, статті 14 Закону України Про дошкільну освіту ).

3.Затвердити нову редакцію Статуту Тересвянського закладу дошкільної освіти ясла-садка № 3, з відповідними змінами, які регламентуються Законом України Про освіту , та Законом України Про дошкільну освіту , що розміщений в селищі АДРЕСА_1 по АДРЕСА_1 області та зареєструвати його у відповідності чинного законодавства.

4. Директору Тересвянського закладу дошкільної освіти ясла-садка № 3 Руснак ОСОБА_7 , привести всю необхідну документацію у відповідність до даного рішення, про що письмово проінформувати Засновника в термін до 5 лютого 2019 року.

Згідно інформації селищного голови ОСОБА_2 суду надано докази оприлюднення проектів рішень у вигляді фото дошки оголошень, яка розміщена в адмінбудівлі Тересвянської селищної ради і зазначено, що офіційний сайт створено 01.03.2019 року, а також зазанчено назву елетронної адреси,. де оприлюднювалися проекти та рішення сесій.( а.с. 119,120-129).

Крім того, відповідачем надано колективне звернення мешканців селі Тересва , відповідь на нього та лист Закарпатської ОДА від 16.08.2018 року щодо проблеми визначення місця подальшого навчання початкових класів Тересвянської ЗОШ 1-3 ступенів,( а.с. 130-135).

3. Мотиви суду та норми права, застосовані судом.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 2 КАС України в справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони :

1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України;

2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4) безсторонньо (неупереджено);

5) добросовісно;

6) розсудливо;

7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації;

8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У відповідності до ст. 14. ЗУ "Про дошкільну освіту" ( далі- Закону) 1. Групи у закладі дошкільної освіти комплектуються за віковими ознаками.

2. Наповнюваність груп у закладах дошкільної освіти становить: для дітей віком до одного року - до 10 осіб; для дітей віком від одного до трьох років - до 15 осіб; для дітей віком від трьох до шести (семи) років - до 20 осіб; різновікові - до 15 осіб; з короткотривалим і цілодобовим перебуванням дітей - до 10 осіб; в оздоровчий період - до 15 осіб; в інклюзивних групах - не більше трьох дітей з особливими освітніми потребами.

Засновник (засновники) може встановлювати меншу наповнюваність груп у закладі дошкільної освіти.

У закладах дошкільної освіти, розташованих у селах, селищах, кількість дітей у групах визначається засновником (засновниками) залежно від демографічної ситуації.

Отже, з аналізу вищевказаних норм Закону суд констатує, що у закладі дошкільної

освіти позивача засновником, тобто відповідачем може встановлюватися кількість дітей у групах з врахуванням демографічної ситуації, однак тільки в межах визначених статтею 14 Закону , що відповідач не дотримав у оскаржуваних рішеннях.

Крім того, суд також перевіряє чи прийнято оскаржуване рішення в порядку та спосіб , встановлені законами України.

Крім того, частиною першою статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення), районна, обласна рада проводить свою роботу сесійно. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради.

Наступні сесії ради скликаються: сільської, селищної, міської - відповідно сільським, селищним, міським головою; районної у місті, районної, обласної - головою відповідної ради (частина четверта статті 46 Закону № 280/97).

Відповідно до частини п`ятнадцятої статті 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні скликання чергової та позачергової сесії ради, призначення пленарних засідань ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії та з інших процедурних питань, а також порядок роботи сесії визначаються регламентом ради, який вона приймає на першій сесії.

Згідно із частиною десятою статті 46 Закону № 280/97 рішення про скликання сесії ради відповідно до частин четвертої, шостої та восьмої цієї статті доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніш як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.

У відповідності до ч.11 ст.59 ЗУ "Про місцеве самоврядування" Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування підлягають обов`язковому оприлюдненню та наданню за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації". Проекти актів органів місцевого самоврядування оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків, передбачених законом, коли такі проекти актів оприлюднюються негайно після їх підготовки.

Метою Закону "Про доступ до публічної інформації" є забезпечення прозорості та відкритості суб`єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.

У відповідності до ст.13 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" розпорядниками інформації є органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб`єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов`язковими для виконання.

Відповідно до статті 15 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" розпорядники інформації зобов`язані оприлюднювати серед іншого, проекти рішень, що підлягають обговоренню.2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, підлягає обов`язковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше п`яти робочих днів з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації офіційного веб-сайту така інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.3. Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

Суд констатує , що ні проекти, ні включення цих питань у порядок дений засідання сесії, ні оскаржувані рішення, не було оприлюднено ні на сайті, ні в засобах масової інформації, а налаштування офіційного веб-сайту входить до обовязків відповідача, а тому технічні проблеми, запуск офіційного сайту тільки у березні 2019 року не можуть бути підставою для спростування підстав позову.

На підставі допущених порушень ні учасники навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу, як і позивач, а також інші мешканці селища Тересва були позбавлені на доступ до вищевказаної інформації.

Крім того, суд констатує, що відповідач не надав суду належних та допустимих доказів, які стали підставою для винесення оскаржуваних рішень, оскільки Акти за участю тільки представників відповідача щодо відвідування дитячого садочка по результатах перевірки ЗДО Веселка та ЗДО № 3 як підстави для скорочення кількості груп та збільшення кількості дітей законодавством не передбачені.

Також суд констатує , що відповідач не спростував посилання як на одну із підстав скорочення груп, про що зазначено у оскаржуваному рішенні, а саме "з метою економії бюджетних коштів", оскільки "Акт ревізії селищного бюджету та фінансово-господарської діяльності Тересвянської селищної ради за період з 01.01.2014 року по 30.09.2018 року" інформації щодо цього не містить.

В результаті скорочення груп та наповнюваності груп змінюється режим та умови перебування дітей у дошкільному навчальному закладі, який знаходиться у відповідній будівлі, а оскільки перенаповнення дітей понад норму порушує санітарні норми, то у звзку з цим відповідачем при винесенні оскаржуваних рішень не враховано та не перевірено вказаного скорочення груп вимогам Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров`я України 24.03.2016 № 234 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016 р. за № 563/28693), який (далі - Регламент) визначає санітарно-епідеміологічні вимоги до дошкільних навчальних закладів усіх форм власності (створених у тому числі в житлових та нежитлових приміщеннях), виконання яких дозволяє створити нешкідливі умови розвитку, виховання, навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров`я дітей.

Засновник (власник) та керівник дошкільного навчального закладу є відповідальними за дотримання вимог цього Регламенту.

З метою створення умов для впровадження інклюзивної форми освіти будинки та споруди дошкільних навчальних закладів або будинки та споруди, у яких вони розміщені, повинні відповідати положенням ДБН В.2.2-13-2003 Будинки і споруди. Спортивні та фізкультурно-оздоровчі споруди ; ДБН В.2.2-3-97 Будинки і споруди. Будинки та споруди навчальних закладів ; ДБН В.2.2-17:2006 Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення .

Суд у відповідності до статті 9 КАСУ розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб`єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, на підставі чого суд дійшов висновку, що з метою ефективного захисту інтересів та прав позивача скасуванню підлягають два взаємоповязані рішення відповідача, на які посилається позивач.

Щодо решти доводів сторін, суд зазначає, що за практикою Європейського суду з прав людини пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними в залежності від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги, між іншим, різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи (див. "Руїз Торія проти Іспанії" (Ruiz Toriya v. Spaine), рішення від 09.12.1994, Серія A, № 303-A, параграф 29) . Водночас, відповідь суду повинна бути достатньо детальною для відповіді на основні (суттєві) аргументи сторін.

Оскільки в межах даної адміністративної справи основні (суттєві) аргументи відповідача як суб`єкта владних повноважень є необґрунтованими, відповідачем не доведено безпідставність позовних вимог, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями ст.ст. 9, 242,246 КАС України, суд,-

В И Р І Ш И В:

1. Позов Тересвянський ДНЗ №3 Ясла-садок Тячівського району до Тересвянська селищна рада смт. Тересва про скасування рішень - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення вісімнадцятої сесії Тересвянської селищної ради Закарпатської області VII скликання від 27 січня 2019 року № 900 "Про стан відвідуваності та навантаження в дитячих групах ЗДО "Веселка" та ЗДО "№3".

3. Визнати протиправними та скасувати п.п. 3-4 рішення вісімнадцятої сесії Тересвянської селищної ради Закарпатської області VII скликання від 27 січня 2019 року № 901 "Про внесення змін до Статуту ЗДО № 3".

4. Стягнути на користь Тересвянський ДНЗ №3 Ясла-садок Тячівського району ( індекс 90564, Закарпатська область, Тячівський район, смт. Тересва, вул. Терешкової, буд.17, код ЄДРПОУ 26395125) судовий збір в розмірі 1921 ( тисяча девятсот двадцять одна ) грн.згідно квитанції 0 0 1288139370 1 від 06.03.2019 року Приватбанку за рахунок бюджетних асигнувань Тересвянської селищної ради (смт. Тересва, вул. Народна,83, код ЄДРПОУ 26465972)

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення через Закарпатський окружний адмінсуд до Восьмого апеляційного адмінсуду.

СуддяЗ.Б. Плеханова

Повний текст рішення виготовлено та підписано 09 серпня 2019 року.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.07.2019
Оприлюднено11.08.2019
Номер документу83545075
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —260/306/19

Постанова від 18.12.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 27.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 26.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Ухвала від 27.09.2019

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Ільчишин Надія Василівна

Рішення від 31.07.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 31.07.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 21.06.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 06.06.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 23.04.2019

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні