ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
22 серпня 2019 року м. Ужгород№ 2а-421/10/0770
Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Гаврилко С.Є., розглянувши в порядку письмового провадження заяву Головного управління ДФС у Закарпатській області про заміну стягувача у виконавчому листі у справі за позовом Ужгородської об`єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області до Приватного підприємства "Весна" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Будторгтранс" про стягнення коштів, -
ВСТАНОВИВ:
Ужгородська міжрайонна державна податкова інспекції у Закарпатській області 11 лютого 2010 року звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Приватного підприємства "Весна" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Будторгтранс", якою просило суд стягнути з Приватного підприємства "Весна" кошти в розмірі 3670200000 грн. в дохід держави та стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Будторгтранс" кошти в розмірі 3670200000 грн..
Постановою Закарпатського окружного адміністративного суду від 11 березня 2011 року адміністративний позов Ужгородської міжрайонної державної податкової інспекції у Закарпатській області до Приватного підприємства "Весна" та Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Будторгтранс" задоволено повністю. Стягнуто з Приватного підприємства "Весна" на користь державного бюджету кошти в сумі 3670200000 грн.. Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Будторгтранс" на користь державного бюджету кошти в сумі 3670200000 грн..
Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 04 лютого 2016 року апеляційну скаргу Приватного підприємства "Весна" залишено без задоволення, а постанову Закарпатського окружного адміністративного суду від 11 березня 2011 року в справі № 2а-421/10/0770 - без змін.
Ухвалою Закарпатського окружного адміністративного суду від 14 листопада 2016 було замінено сторону виконавчого провадження, а саме Ужгородську міжрайонну державну податкову інспекцію у Закарпатській області ДПС на її правонаступника - Ужгородську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Закарпатській області.
13 серпня 2019 року до Закарпатського окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області про заміну стягувача у виконавчому листі № 2а-421/10/0770, а саме: позивача (стягувача) - Ужгородську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Закарпатській області на правонаступника - Головне управління ДФС у Закарпатській області (Т. 3 а.с.а.с. 1, 2).
Представники сторін в судове засідання не з`явилися, хоча судом вживалися заходи для належного повідомлення про дату, час та місце судового розгляду.
У відповідності до статті 379 частини 2 КАС України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Згідно із пунктом 18.2 Розділу VII Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України): оформлення і видача судових рішень, якими вносяться зміни до виконавчих документів (у тому числі про виправлення помилки у виконавчому документі; визнання виконавчого документа таким, що не підлягає виконанню; стягнення на користь боржника безпідставно одержаного стягувачем за виконавчим документом; поновлення пропущеного строку для пред`явлення виконавчого документа до виконання; відстрочку чи розстрочку виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання; зупинення виконання судового рішення; заміну сторони виконавчого провадження), здійснюються в паперовій формі судом, який розглядав справу як суд першої інстанції, за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Відповідно до статті 4 КАС України письмове провадження - розгляд і вирішення адміністративної справи або окремого процесуального питання в суді першої, апеляційної чи касаційної інстанції без повідомлення та (або) виклику учасників справи та проведення судового засідання на підставі матеріалів справи у випадках, встановлених цим Кодексом.
У відповідності до статті 229 частини 4 КАС України у разі неявки у судове засідання всіх учасників справи або якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Враховуючи вище викладене, суд вважає за можливе розглянути заяву про заміну стягувача у виконавчому листі в порядку письмового провадження.
Розглянувши подану заяву про заміну стягувача у виконавчому листі, дослідивши необхідні для розгляду заяви матеріали адміністративної справи, суд приходить наступних висновків.
На виконання постанови суду від 11 березня 2011 року Закарпатським окружним адміністративним судом 27 квітня 2011 року було видано виконавчий лист № 2а-421/10/0770 (Т. 3 а.с.а.с. 4, 5).
Постановою головного державного виконавця Відділу примусового виконання рішень Департаменту виконавчої служби Міністерства юстиції України від 15 квітня 2019 року ВП № 58292837 було повернуто виконавчий документ стягувану (Т. 3 а.с.а.с. 7, 8).
18 липня 2019 року повідомленням Відділу примусового виконання рішень Департаменту виконавчої служби Міністерства юстиції України "Про повернення виконавчого документу стягувану без прийняття до виконання" повернуто виконавчий документ стягувачеві (Т. 3 а.с.а.с. 9-11).
Судом встановлено, що постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 року № 296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" реорганізовано Ужгородську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Закарпатській області шляхом приєднання як структурного підрозділу до Головного управління ДФС у Закарпатській області (Т. 3 а.с. 19).
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 10 травня 2019 року Ужгородську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Закарпатській області припинено згідно реєстраційного запису № 13241120012008964 (Т. 3 а.с. 19).
Відповідно до статті 379 частини 1 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Таким чином, Головне управління ДФС у Закарпатській області є правонаступником реорганізованої Ужгородської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Закарпатській області.
У відповідності до статті 1 Закону України "Про виконавче провадження", виконавче провадження є завершальною стадією судового провадження.
Відповідно до статті 15 частини 5 Закону України "Про виконавче провадження" у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив. У разі якщо сторона виконавчого провадження змінила найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім`я чи по батькові (для фізичної особи), виконавець, за наявності підтверджуючих документів, змінює своєю постановою назву сторони виконавчого провадження.
Відповідно до статті 14 частини 2 КАС України судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України.
Згідно із статтею 370 КАС України судове рішення, яке набрало законної сили, є обов`язковим для учасників справи, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України, а у випадках, встановлених міжнародними договорами, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, або за принципом взаємності, - за її межами.
Відповідно до статті 372 частини 2 КАС України, судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання.
Відповідно до статті 373 частини 1 КАС України, виконання судового рішення здійснюється на підставі виконавчого листа, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції.
У відповідності до статті 2 частини 3 пункту 5 КАС України, основними засадами (принципами) адміністративного судочинства є, зокрема, обов`язковість судового рішення.
А відтак, судові рішення повинні бути виконані.
Таким чином, враховуючи наведені вище норми законодавства України, заяву Головного управління ДФС у Закарпатській області про заміну стягувача у виконавчому листі № 2а-421/10/0770 слід задовольнити частково.
На підставі наведеного та керуючись статтями 243, 248, 379, 256 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Заяву Головного управління ДФС у Закарпатській області про заміну стягувача у виконавчому листі № 2а-421/10/0770 - задовольнити частково.
Замінити сторону виконавчого провадження в адміністративній справі № 2а-421/10/0770, а саме: Ужгородську об`єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Закарпатській області (88017, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Загорська, 10 а, код ЄДРПОУ 39595916) на її правонаступника - Головне управління ДФС у Закарпатській області (88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, 52, код ЄДРПОУ 39393632).
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено КАС України. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями). Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції (з урахуванням особливостей, що встановлені Розділом VII КАС України (пункт 15.5)).
СуддяС.Є. Гаврилко
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.08.2019 |
Оприлюднено | 27.08.2019 |
Номер документу | 83798690 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні