Рішення
від 18.02.2010 по справі 30/10
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 30/10 18.02.10

За позовом Прокурор а Солом'янського району м. Киє ва в інтересах держави в особ і:

1) Держа вної інспекції з контролю за використанням та охороною з емель в м. Києві (далі - позивач -1);

2) Київської міської ради (далі - позивач-2)

До Приватного підприємства «Фірма Вадмаст ер і Ко»

Про поверненн я земельної ділянки та стягн ення шкоди в сумі 500,51 грн.

Суддя Ващенко Т.М.

Представники сторін:

Від прокуратури Коваль О.М. - посв. № 5 від 11.01.07.

Від позивача-1 не з' явивс я

Від позивача-2 Дорош енко О.С. - представник за д овіреністю № 225-КР-01 від 11.01.10.

Від відповідача не з' я вився

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

На розгляд Господарс ького суду міста Києва перед ані позовні вимоги Прокурора Солом'янського району м. Києв а в інтересах держави в особі : 1) Державної інспекції з конт ролю за використанням та охо роною земель в м. Києві та 2) Киї вської міської ради до Прива тного підприємства «Фірма Ва дмастер і Ко»про:

- зобов'язання відповідача з вільнити земельну ділянку, п лощею 79 кв. м за адресою: м. Київ , проспект Червонозоряний, 10 у Солом'янському районі міста Києва;

- зобов'язання відповідача п ривести земельну ділянку, пл ощею 79 кв. м за адресою: м. Київ, п роспект Червонозоряний, 10 у Со лом'янському районі міста Ки єва у належний стан шляхом зн есення павільйону;

- стягнення з Приватного під приємства «Фірма Вадмастер і Ко»на користь

Державного бюджету України суму шкоди в розмірі 500,51 грн.

Позовні вимоги мотивовано тим, що відповідач займає спі рну земельну ділянку без нал ежних на те правових підстав .

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 14.12.09. порушен о провадження у справі № 30/10, ро згляд справи було призначено на 14.01.10. о 11-30.

Представники прокуратури, позивача-2 та відповідача в су дове засідання 14.01.10. не з'явилис ь, вимоги ухвали Господарськ ого суду міста Києва від 14.12.09. пр о порушення провадження у сп раві № 30/10 не виконали, про пова жні причини неявки суд не пов ідомили, про час і місце прове дення судового засідання бул и повідомлені належним чином .

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 14.01.10. на підст аві ст. 77 Господарського проце суального кодексу України ро згляд справи № 30/10 відкладено н а 04.02.10. о 12-30.

В судовому засіданні 04.02.10. пре дставником прокуратури на п ідставі ст. 22 Господарського п роцесуального кодексу Украї ни подано суду заяву про уточ нення позовних вимог, відпов ідно до якої прокуратура Сол ом'янського району м. Києва пр осить суд в частині позовних вимог про стягнення 500,51 грн. пр овадження у справі припинити в зв' язку з відсутністю пре дмету спору. Прокуратура обґ рунтовує свою заяву тим, що су ма шкоди в розмірі 500,51 грн. була сплачена з боку відповідача та на підтвердження надано к серокопію квитанції від 10.09.09.

Крім того, в своїй заяві про куратура Солом'янського райо ну м. Києва просить суд позовн і вимоги задовольнити та:

- зобов'язати Приватне підпр иємство «Фірма Вадмастер і К о»звільнити земельну ділянк у, площею 79 кв. м за адресою: м. Ки їв, проспект Червонозоряний, 10 у Солом'янському районі міс та Києва;

- зобов'язати відповідача пр ивести земельну ділянку, пло щею 79 кв. м за адресою: м. Київ, пр оспект Червонозоряний, 10 у Сол ом'янському районі міста Киє ва у належний стан шляхом зне сення павільйону.

В судовому засіданні 04.02.10. пре дставником Київської міськ ої ради подано суду письмові пояснення по справі № 30/10, відп овідно до яких позивач-2 підтр имує позов та просить суд зад овольнити в повному обсязі п озовні вимоги, оскільки відп овідач, в порушення зазначен их норм земельного законодав ства, використовує земельну ділянку площею 0,79 кв. м по просп . Червонозоряному, 10 у Солом'ян ському районі м. Києва для роз міщення торгівельного павіл ьйону та виставочного майдан чику мототранспортних засоб ів. Дане підтверджується акт ами перевірки дотримання вим ог законодавства та актами о бстеження земельної ділянки , що складені представниками Державної інспекції з контр олю за використанням та охор оною земель в м. Києві відпові дно до повноважень, закріпле них статтею 6 Закону України « Про державний контроль за ви користанням та охороною земе ль».

Крім того, Київська міська р ада зазначає, що на даний час з і сторони відповідача відбув ається порушення прав Київсь кої міської ради як власника земельної ділянки, що знаход иться за адресою: просп. Черво нозоряний, 10 у Солом'янському районі м. Києва, а саме, обмежу ється право власника на кори стування, розпорядження та в олодіння і, як наслідок, ускла днюється реалізація прав, на даних нормами Земельного код ексу України.

Київська міська рада вказу є на те, що вона не приймала рі шення про передачу у власніс ть чи користування ПП «Фірма Вадмастер КО»земельної діля нки площею 0,79 кв.м, по просп. Чер вонозоряному, 10, у Солом'янськ ому районі м. Києва для розміщ ення торгівельного павільйо ну та виставочного майданчик у мототранспортних засобів.

Представник позивача-1 в суд ове засідання 04.02.10. не з'явився, вимоги ухвали Господарськог о суду міста Києва від 14.01.09. у сп раві № 30/10 не виконав.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 04.02.10. розгляд справи № 30/10 на підставі ст. 77 Го сподарського процесуальног о кодексу України відкладено на 18.02.10. о 15-20.

В судовому засіданні 18.02.10. пр едставник прокуратури підтр имав свої уточнені позовні в имоги та просить суд позов за довольнити повністю.

Представник позивача-1 в суд ове засідання 18.02.10. не з' явивс я, про поважні причини неявки суд не повідомив, про час і мі сце проведення судового засі дання був повідомлений належ ним чином.

Представник позивача-2 в суд овому засіданні 18.02.10. підтрима в позовні вимоги прокуратури та просить суд позов задовол ьнити.

Представник відповідача в судове засідання 18.02.10. не з' яв ився, вимоги узвали Господар ського суду міста Києва від 04. 02.10. у справі № 30/10 не виконав, але через канцелярію суду відпов ідачем подано заяву про відк ладення розгляду справи № 30/10, в зв' язку з сімейними обс тавинами директора Приват ного підприємства «Фірма Вад мастер і Ко».

Розглянувши в судовому зас іданні 18.02.10. заяву відповідача про відкладення розгляду сп рави, суд відмовляє в її задов оленні, оскільки відповідач як юридична особа не позбавл ений можливості направити в судове засідання іншого пред ставника, видавши йому довір еність.

Крім того, слід зазначити, що відповідно до ст. 69 Господа рського процесуального коде ксу України, спір має бути вир ішено господарським судом у строк не більше двох місяців від дня одержання позовної з аяви.

Також слід зазначити, що в ідповідачем не виконані вимо ги ухвали суду від 04.02.10. у справі № 30/10 та не подані витребувані судом документи. Поважних пр ичин, з яких вимоги суду не мог ли бути виконані відповідач суду не навів, що розцінюєтьс я судом як спроба затягнути р озгляд справи.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що заява відповідача про відкл адення розгляду справи є нео бґрунтованою та такою, що зад оволенню не підлягає.

Відповідно до ст. 75 Господар ського процесуального кодек су України справа розглядаєт ься за наявними в ній матеріа лами.

Розглянувши подані мате ріали справи, та заслухавши п ояснення представників прок уратури та позивача-2, Господа рський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до з п. 2 ст. 5 Закону України „Про прокурат уру", на органи прокуратури по кладено функції представниц тва інтересів держави в суді .

Згідно з п. 4 ст. 6 Закону Украї ни „Про прокуратуру", органи п рокуратури України вживають заходів до усунення порушен ь закону, від кого б вони не ви ходили, поновлення порушених прав і притягнення у встанов леному законом порядку до ві дповідальності осіб, які доп устили ці порушення.

Пунктом 6 ст. 20 Закону Україн и „Про прокуратуру", визначен о що прокурор має повноважен ня звертатись до суду з заява ми про захист прав і законних інтересів держави.

Статтею 121 Конституції Укра їни на органи прокуратури Ук раїни покладено функції пред ставництва інтересів громад ян та держави в судах.

Відповідно до ст. 36-1 Закону У країни «Про прокуратуру», пр окурор здійснює представниц тво інтересів держави в суді у разі порушення або загрози порушень державних інтересі в. Прокурор самостійно визна чає підстави для представниц тва у судах.

На підставі зазначених по ложень, Прокуратура Солом' я нського району міста Києва з вернулась до суду в інтереса х держави в особі Державної і нспекції з контролю за викор истанням та охороною земель в м. Києві та Київської міськ ої ради до Приватного підпри ємства «Фірма Вадмастер і Ко », посилаючись на те, що відпов ідач самовільно займає спірн у земельну ділянку, внаслідо к чого відповідачем заподіян о шкоду державі у розмірі 500,51 г рн.

Пунктом 12 Перехідних поло жень Земельного кодексу Укра їни визначено, що до розмежув ання земель державної і кому нальної власності повноваже ння щодо розпорядження земля ми в межах населених пунктів , крім земель, переданих у прив атну власність, здійснюють в ідповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами насел ених пунктів - відповідні орг ани виконавчої влади.

Статтею 9 Земельного кодекс у України встановлено, що роз порядження землями територі альної громади міста, переда ча земельних ділянок комунал ьної власності у власність г ромадян та юридичних осіб, на дання земельних ділянок у ко ристування; прийняття рішенн я щодо звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок відноситься до повноважень К иївської міської ради.

Стаття 60 Закону України “Пр о місцеве самоврядування в У країні” визначає, що територ іальним громадам сіл, селищ, м іст, районів у містах належит ь право комунальної власност і на землю.

Згідно п. 5 ст. 16 Закону Україн и “Про місцеве самоврядуванн я в Україні”, від імені та в ін тересах територіальних гром ад права суб' єкта комунальн ої власності здійснюють відп овідні ради.

Відповідно до ст. 187 Земельно го кодексу України, контроль за використанням та охороно ю земель полягає в забезпече нні додержання органами держ авної влади, органами місцев ого самоврядування, підприєм ствами, установами, організа ціями і громадянами земельно го законодавства України.

Згідно ст. 2 Закону України “ Про державний контроль за ви користанням та охороною земе ль”, серед основних завдань д ержавного контролю за викори станням та охороною земель є забезпечення додержання орг анами державної влади, орган ами місцевого самоврядуванн я, фізичними та юридичними ос обами земельного законодавс тва України.

Відповідно до ст. 5 Закону Ук раїни “Про державний контрол ь за використанням та охорон ою земель”, державний контро ль за використанням та охоро ною земель здійснює спеціаль но уповноважений орган викон авчої влади з питань земельн их ресурсів.

Згідно ч. 4 ст. 9 Закону Україн и “Про державний контроль за використанням та охороною з емель”, державний контроль з а використанням та охороною земель, дотриманням вимог за конодавства України про охор ону земель і моніторинг ґрун тів здійснюються шляхом, зок рема, проведення перевірок.

Відповідно до п. 1 Положення Про Державну інспекцію з кон тролю за використанням і охо роною земель (далі Положення ), затвердженого постановою К абінету Міністрів України ві д 25.12.02. № 1958 , Державна інспекція з контролю за використанням і охороною земель (Держземінс пекція) є урядовим органом де ржавного управління, який ді є у складі Держкомзему і йому підпорядковується.

Згідно п. 4 Положення, Держзе мінспекція відповідно до пок ладених на неї завдань орган ізує і здійснює державний ко нтроль за дотриманням органа ми державної влади, органами місцевого самоврядування, п ідприємствами, установами, о рганізаціями незалежно від ф орми власності, громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, а також іно земними юридичними особами з емельного законодавства.

Відповідно до п. 5 Положення , Держземінспекція та держав ні інспектори з контролю за в икористанням і охороною земе ль в межах своїх повноважень мають право складати акти пе ревірок, протоколи про адмін істративні правопорушення у сфері використання та охоро ни земель і дотримання вимог земельного законодавства та розглядати відповідно до за конодавства справи про адмін істративні правопорушення, а також подавати в установлен ому законодавством порядку д о відповідних органів матері али перевірок щодо притягнен ня винних осіб до відповідал ьності.

До повноважень державного інспектора у сфері державно го контролю за використанням та охороною земель Закон Укр аїни “Про державний контроль за використанням та охороно ю земель” (ст. 10) відносить, зокр ема, можливість безперешкодн о обстежувати в установленом у законодавством порядку зем ельні ділянки, що перебувают ь у власності та користуванн і юридичних і фізичних осіб, п еревіряти документи щодо вик ористання та охорони земель, складати акти перевірок.

Порядок проведення переві рок з питань використання зе мель та складання відповідни х актів перевірок встановлює ться Порядком планування та проведення перевірок з питан ь здійснення державного конт ролю за використанням та охо роною земель, затвердженим н аказом Державного комітету У країни по земельних ресурсах від 12.12.03. № 312.

Відповідно до п. 4.2. зазначено го Порядку встановлено, що пр и проведенні перевірки держа вний інспектор: установлює о собу, яка є власником земельн ої ділянки чи землекористува чем; при встановленні факту з міни власника чи користувача об'єкта нерухомості уживає з аходів для з'ясування особи ф актичного власника чи корист увача; установлює правомірні сть використання земельних д ілянок іншими землекористув ачами, яким вони не надані у вл асність чи користування; пер евіряє наявність документів , що посвідчують право власно сті чи право користування зе мельною ділянкою; перевіряє дотримання режиму використа ння земельної ділянки відпов ідно до цільового призначенн я; уточнює відповідність міс ця розташування та меж земел ьної ділянки, мір ліній, визна чених у документах, які посві дчують право користування зе мельною ділянкою, фактичним мірам ліній на місцевості.

Відповідно до п. 4.3. зазначено го вище Порядку, при виявленн і порушення земельного закон одавства державний інспекто р: з' ясовує обставини та сут ь скоєного порушення земельн ого законодавства; установлю є особу, яка здійснила поруше ння земельного законодавств а; установлює, чи є в діях чи бе здіяльності особи, яка вчини ла порушення земельного зако нодавства, ознаки адміністра тивного правопорушення або с клад злочину; обстежує земел ьну ділянку і встановлює, чи з авдана юридичними чи фізични ми особами шкода земельним р есурсам унаслідок їхньої гос подарської та іншої діяльнос ті.

Згідно п. 5.6 Порядку, в акті на водиться план-схема місця ро зташування земельної ділянк и (схематичний абрис чи викоп іювання з картографічних мат еріалів планів земельної діл янки з прив' язкою до місцев ості та зазначенням суміжних землекористувачів). На плані -схемі вказується загальна п лоща земельної ділянки та пл оща, на якій виявлено порушен ня (забруднення, самовільне з айняття тощо).

Як вбачається з матеріалів справи, 14.08.09. Державною інспекц ією з контролю за використан ням і охороною земель у місті Києві було проведено переві рку дотримання вимог земельн ого законодавства, про що бул о складено акти № А/352/21 та № А/351/21п еревірки дотримання вимог зе мельного законодавства та ак т № 212//21 обстеження земельної д ілянки, відповідно до яких вс тановлено, що земельна ділян ка площею 79 кв. м за адресою: м. К иїв, проспект Червонозоряний , 10 самовільно використовуєть ся Приватним підприємством « Фірма Вадмастер і Ко»для роз міщення торгівельного павіл ьйону та виставочного майда нчику мототранспортних засо бів без документів, які б посв ідчували право власності чи право користування спірною з емельною ділянкою.

Обґрунтовуючи свої позовн і вимоги прокуратура вказує на те, що відповідач самовіль но займає земельну ділянку, п лощею 79 кв. м за адресою: м. Київ , проспект Червонозоряний, 10 у Солом'янському районі міста Києва та користуються нею бе з належних на те підстав.

Оцінюючи подані позивачем докази за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об' єктивному розгляді в судовом у засіданні всіх обставин сп рави в їх сукупності, суд вваж ає, що позовні вимоги прокура тури Солом' янського району м. Києва підлягають частково му задоволенню з наступних п ідстав.

Згідно ст. 32 Господарського процесуального кодексу Укра їни доказами у справі є будь-я кі фактичні дані, на підставі яких господарський суд у виз наченому законом порядку вст ановлює наявність чи відсутн ість обставин, на яких ґрунту ються вимоги і заперечення с торін, а також інші обставини , які мають значення для прави льного вирішення господарсь кого спору.

Відповідно до ст. 1 Закону Ук раїни “Про державний контрол ь за використанням та охорон ою земель”, самовільним зайн яттям земельної ділянки - є будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земел ьної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу м ісцевого самоврядування про її передачу у власність або н адання у користування (оренд у) або за відсутності вчинено го правочину щодо такої земе льної ділянки, за винятком ді й, які відповідно до закону є п равомірними.

Згідно ст. 116 Земельного коде ксу України, юридичні особи н абувають права власності та права користування земельни ми ділянками із земель держа вної або комунальної власнос ті за рішенням органів викон авчої влади або органів місц евого самоврядування та держ авних органів приватизації щ одо земельних ділянок, на яки х розташовані об' єкти, які п ідлягають приватизації, в ме жах їх повноважень, визначен их цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 122 Земель ного кодексу України, сільсь кі, селищні, міські ради перед ають земельні ділянки у влас ність або у користування із з емель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Порядок надання земельни х ділянок комунальної власно сті у користування закріплен ий ст. 123 Земельного кодексу Ук раїни, а порядок передачі зем ельних ділянок комунальній в ласності в оренду - ст. 124 Земе льного кодексу України.

Вказаними нормами Земельн ого кодексу України встановл юється, що передача в оренду з емельних ділянок, що перебув ають у комунальній власності , здійснюється на підставі рі шення органу місцевого самов рядування шляхом укладення д оговору оренди земельної діл янки. При цьому, надання земел ьних ділянок юридичним особа м здійснюється на підставі р ішень органів місцевого само врядування за проектами відв едення цих ділянок.

Відповідно до ст. 125 Земельн ого кодексу України, право вл асності та право постійного користування на земельну діл янку або право оренди земель ної ділянки виникає: після од ержання її власником або кор истувачем документа, що посв ідчує право власності чи пра во постійного користування з емельною ділянкою, та його де ржавної реєстрації; після ук ладення договору оренди і йо го державної реєстрації.

Приступати до використанн я земельної ділянки до встан овлення її меж у натурі (на міс цевості), одержання документ а, що посвідчує право на неї, т а державної реєстрації забор оняється.

Згідно зі ст. 126 Земельного ко дексу України, вказане право посвідчується державним акт ом встановленої форми або до говором, який реєструється в ідповідно до закону.

Слід зазначити, що на даний час Київською міською радою не приймалось рішення про пе редачу у власність чи корист ування ПП «Фірма Вадмастер К О»земельної ділянки площею 7 9 кв. м по просп. Червонозоряно му, 10 у Солом'янському районі м . Києва для розміщення торгів ельного павільйону та вистав очного майданчику мототранс портних засобів.

Враховуючи зазначене, судо м встановлено, відповідач, в п орушення зазначених норм чин ного законодавства, використ овує земельну ділянку площею 79 кв. м по просп. Червонозоряно му, 10 у Солом'янському районі м . Києва для розміщення торгів ельного павільйону та вистав очного майданчику мототранс портних засобів, що підтверд жується актами перевірки дот римання вимог законодавства та актом обстеження земельн ої ділянки, що складені предс тавниками Державної інспекц ії з контролю за використанн ям та охороною земель в м. Києв і.

Таким чином, враховуючи вищ евикладене, матеріалами спра ви підтверджується, що земел ьну ділянку площею 79 кв. м, що ро зташована на проспекті Черво нозоряному, 10 у Солом' янсько му районі міста Києва відпов ідач замає без відповідних д окументів.

Згідно ст. 13 Конституції Укр аїни визначено, що земля є об' єктом права власності Україн ського народу, від імені яког о права власника здійснюють органи державної влади та ор гани місцевого самоврядуван ня в межах, визначених Консти туцією України.

Відповідно до п. 2 ст. 152 Земель ного кодексу України, власни к земельної ділянки або земл екористувач може вимагати ус унення будь-яких порушень йо го прав на землю, навіть якщо ц і порушення не пов'язані з поз бавленням права володіння зе мельною ділянкою, і відшкоду вання завданих збитків.

Статтею 212 Земельного кодек су України встановлено, що са мовільно зайнята земельна ді лянка підлягає поверненню вл аснику землі або землекорист увачу, без відшкодування зат рат понесених за час незакон ного користування ними.

Згідно ст. 124 Конституції Укр аїни, правосуддя в Україні зд ійснюється виключно судами. Делегування функцій судів, а також привласнення цих функ цій іншими органами чи посад овими особами не допускаютьс я. Юрисдикція судів поширюєт ься на всі правовідносини, що виникають у державі.

Відповідно до ч. 3 ст. 212 Земель ного кодексу України, поверн ення самовільно зайнятих зем ельних ділянок провадиться з а рішенням суду.

Таким чином, суд приходить д о висновку, що відповідач, не н абувши у встановленому чинни м законодавством України пор ядку права користування земе льною ділянкою площею 79 кв. м, щ о розташована на проспекті Ч ервонозоряному, 10 у Солом' ян ському районі міста Києва, бе зпідставно та неправомірно к ористуються вказаною земель ною ділянкою.

Відповідно до ст. 33 Господар ського процесуального кодек су України кожна сторона пов инна довести ті обставини, на які вона посилається як на пі дставу своїх вимог і запереч ень.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач доказів н а спростування обставин, пов ідомлених прокуратурою та по зивачами, суду не надав.

За таких обставин, враховую чи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги п рокуратури Солом'янського ра йону м. Києва в частині зобов'я зання відповідача звільнити земельну ділянку, площею 79 кв . м за адресою: м. Київ, проспект Червонозоряний, 10 у Солом'янс ькому районі міста Києва; та п ривести земельну ділянку, пл ощею 79 кв. м за адресою: м. Київ, п роспект Червонозоряний, 10 у Со лом'янському районі міста Ки єва у належний стан шляхом зн есення павільйону є обґрунто ваними, та такими, що підлягаю ть задоволенню.

Щодо позовних вимог про стя гнення з відповідача на кори сть Державного бюджету 500,51 грн . шкоди, спричиненої внаслідо к самовільного зайняття спір ної земельної ділянки, суд вс тановив наступне.

В судовому засіданні 04.02.10. Про куратурою Солом' янського р айону м. Києва подано суду зая ву про уточнення позовних ви мог, відповідно до якої проку ратура зазначає, що відповід ачем у відповідності до квит анції від 10.09.09. було здійснено о плату завданої шкоди в розмі рі 500,51 грн.

Таким чином, з матеріалів сп рави вбачається, що під час ро згляду даної справи, відпові дачем було сплачено до Держа вного бюджету України шкоду, заподіяну внаслідок самовіл ьного зайняття спірної земел ьної ділянки в розмірі 500,51 грн.

Відповідно до п. 1-1 ст. 80 Господ арського процесуального код ексу України, господарський суд припиняє провадження у с праві, якщо відсутній предме т спору.

З огляду на вищенаведене, в зв' язку з тим, що відповідач сплатив суму шкоди, заподіян у внаслідок самовільного зай няття спірної земельної діля нки в розмірі 500,51 грн., суд вважа є, що провадження у справі в ча стині стягнення 500,51 грн. підляг ає припиненню на підставі п. 1- 1 ст. 80 Господарського процесу ального кодексу України, в зв ' язку з відсутністю предмет у спору у зазначеній частині позовних вимог.

Відповідно до ст. 49 Господар ського процесуального кодек су України, витрати по сплаті державного мита та витрати н а інформаційно-технічне забе зпечення судового процесу по кладаються на сторони пропор ційно розміру задоволених по зовних вимог, оскільки відпо відачем сплачено суму шкоди в розмірі 500,51 грн. до порушення провадження у справі № 30/10.

Враховуючи викладене та ке руючись ст.ст. 33, 43, 44, 49, 75, п. 1-1 ст. 80, ст .ст. 82-85 Господарського процесу ального кодексу України, Гос подарський суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

1. Позовні вимоги Прокур ора Солом'янського району м. К иєва задовольнити частково.

2. Зобов' язати Приватне під приємство «Фірма Вадмастер і Ко.»(03186, м. Київ, вул. Авіаконстр уктора Антонова, 4, код ЄДРПОУ 33690542) звільнити земельну ділян ку, площею 79 кв. м за адресою: м. К иїв, проспект Червонозоряний , 10 у Солом'янському районі міс та Києва.

3. Зобов' язати Приватне п ідприємство «Фірма Вадмасте р і Ко»(03186, м. Київ, вул. Авіаконс труктора Антонова, 4, код ЄДРПО У 33690542) привести земельну ділян ку, площею 79 кв. м за адресою: м. К иїв, проспект Червонозоряний , 10 у Солом'янському районі міс та Києва у належний стан шлях ом знесення павільйону.

4. В частині стягнення 500,51 грн. шкоди - провадження у справ і припинити.

5. Стягнути з Приватного під приємства «Фірма Вадмастер і Ко»(03186, м. Київ, вул. Авіаконстру ктора Антонова, 4, код ЄДРПОУ 3369 0542) в доход Державного бюдж ету України 85 (вісімдесят п' я ть) грн. 00 коп. - державного мит а та 236 (двісті тридцять шість) г рн. 00 коп. - витрат на інформацій но-технічне забезпечення суд ового процесу.

6. Після вступу рішення в зак онну силу видати накази.

7. Рішення вступає в законну силу після десятиденного те рміну з дня його прийняття, оф ормленого у відповідності до ст. 84 ГПК України.

Суддя Т.М.Ващенко

Дата підписання

рішення 22.02.10.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.02.2010
Оприлюднено28.07.2010
Номер документу8463579
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —30/10

Постанова від 31.08.2010

Кримінальне

Бершадський районний суд Вінницької області

Жарун А. П.

Постанова від 12.09.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Кондес Л.О.

Ухвала від 05.06.2012

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Кондес Л.О.

Рішення від 24.04.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ващенко Т.М.

Ухвала від 27.02.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ващенко Т.М.

Ухвала від 12.01.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ващенко Т.М.

Ухвала від 14.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ващенко Т.М.

Ухвала від 01.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ващенко Т.М.

Ухвала від 17.10.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Ващенко Т.М.

Постанова від 31.08.2011

Господарське

Вищий господарський суд України

Мачульський Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні