КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
07 жовтня 2019 року №810/1762/16
Київський окружний адміністративний суд у складі головуючої судді Василенко Г.Ю., розглянувши у м. Києві в порядку письмового провадження заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" до Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області про скасування податкових повідомлень-рішень,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" з позовом до Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області про скасування податкових повідомлень-рішень від 19.05.2016 №0000852201 та №0000842201.
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2016 адміністративний позов задоволено.
Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області від 19 травня 2016 року № 0000852201 та № 0000842201.
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" (код ЄДРПОУ 34600884) сплачений ним судовий збір в сумі 12471 (дванадцять тисяч чотириста сімдесят одна) грн. 21 коп.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 18.08.2016 апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2016 повернуто особі, яка її подала.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.09.2016 відкрито апеляційне провадження по апеляційній скарзі Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2016.
Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 06.10.2016 апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області - залишено без задоволення, а постанову Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2016 - без змін.
07.11.2016 Київським окружним адміністративним судом було видано виконавчий лист №810/1762/16 щодо стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" (код ЄДРПОУ 34600884) сплачений ним судовий збір в сумі 12471 (дванадцять тисяч чотириста сімдесят одна) грн. 21 коп.
Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 26.10.2016 касаційну скаргу Києво - Святошинської об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2016 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 06.10.2016 у справі №810/1762/16 - залишено без руху.
Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 06.12.2016 відкрито провадження за касаційною скаргою Києво - Святошинської об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області.
Ухвалою Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду від 08.07.2019 прийнято до провадження матеріали касаційної скарги Києво - Святошинської об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2016 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 06.10.2016 у справі №810/1762/16.
Постановою Верховного Суду у складі Касаційного адміністративного суду від 09.07.2019 касаційну скаргу Києво - Святошинської об`єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Київській області - залишено без задоволення; постанову Київського окружного адміністративного суду від 16.06.2016 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 06.10.2016 у справі №810/1762/16 - залишено без змін.
31.07.2019 до суду надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" про виправлення помилки у виконавчому листі щодо назви боржника.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 12.08.2019 відмовлено у задоволенні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" про виправлення помилки у виконавчому листі.
19.08.2019 до суду надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" про виправлення помилки у постанові суду від 16.06.2016 та видачі виконавчого документу.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 04.09.2019 відмовлено у задоволенні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" про виправлення помилки у постанові суду від 16.06.2016 та видачі виконавчого документу.
09 вересня 2019 року на адресу суду надійшла заява Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" про заміну сторони виконавчого провадження.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 16.09.2019 призначено судове засідання для розгляду заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" про заміну сторони виконавчого провадження на 07.10.2019.
У судове засідання, призначене на 07.10.2019, сторони не з`явились.
Згідно з ч. 2 ст. 379 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає питання про заміну сторони виконавчого провадження в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або заінтересованої особи, які звернулися з поданням (заявою), та учасників справи. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.
Отже, враховуючи вищенаведене, суд вважає за необхідне розглянути заяву про заміну сторони виконавчого провадження в порядку письмового провадження.
Вирішуючи питання про заміну сторони у виконавчому провадженні по суті, суд виходить з наступного.
Згідно з приписами частини другої статті 372 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, є підставою для його виконання.
Виконання судового рішення здійснюється на підставі виконавчого листа, виданого судом, який розглядав справу як суд першої інстанції (частина перша статті 373 Кодексу адміністративного судочинства України).
Частиною четвертою статті 372 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що примусове виконання судових рішень в адміністративних справах здійснюється в порядку, встановленому законом.
Так, умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі невиконання їх у добровільному порядку, визначені Законом України "Про виконавче провадження" від 02.06.2016 № 1404-VIII (далі - Закон № 1404-VIII).
Відповідно до частини першої статті 15 зазначеного Закону сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Цією ж статтею встановлено, що стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ, а боржником - визначена виконавчим документом фізична або юридична особа, держава, на яких покладається обов`язок щодо виконання рішення.
Згідно з положеннями частини п`ятої статті 15 Закону № 1404-VIII у разі вибуття однієї із сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
Частиною першою статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
З матеріалів адміністративної справи вбачається, що в якості боржника у виконавчому листі №810/1762/16 від 07.11.2016 визначено Державну податкову інспекцію у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області.
Разом з тим судом встановлено, що 01.03.2012 Державну податкову інспекцію у Києво-Святошинському районі Головного управління ДФС у Київській області було реорганізовано у Києво-Святошинську ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, а 20.09.2013 реорганізовану податкову інспекцію було припинено (номер запису про припинення 13391120003007798), що підтверджується відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
У подальшому постановою Кабінету Міністрів України "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" від 28 березня 2018 року №296 реорганізовано деякі територіальні органи Державної фіскальної служби шляхом їх приєднання як структурних підрозділів до відповідних територіальних органів Служби за переліком згідно з додатком.
Згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України № 296 Києво-Святошинську ОДПІ ГУ ДФС у Київській області приєднано до Головного управління ДФС у Київській області.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 №1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» постановлено утворити Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.
Постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року №227 затверджено положення про Державну податкову службу України та Державну митну службу України.
21 серпня 2019 року Кабінетом Міністрів України прийняте розпорядження №682-р "Питання Державної податкової служби", згідно з яким погоджено з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. №227 "Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України" (Офіційний вісник України, 2019 р., №26, ст. 900) функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.
28 серпня 2019 року Державною податковою службою України прийнято наказ №36 "Про початок діяльності Державної податкової служби України", згідно з яким розпочато виконання Державною податковою службою України функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припиняється.
Відповідно до наказу Державної податкової служби України від 12.07.2019 №14 "Про затвердження положень про територіальні органи ДПС", затверджено положення, зокрема про Головне управління ДПС у Київській області.
Як вбачається з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 30.07.2019 до вказаного реєстру внесений запис про державну реєстрацію Головного управління ДПС у Київській області як юридичної особи.
Згідно з ч. 4 ст. 87 Цивільного кодексу України юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.
Частиною 1 статті 104 Цивільного кодексу України встановлено, що юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов`язки переходять до правонаступників.
Відповідно до ч. 5 ст. 104 Цивільного кодексу України юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Таким чином, Головне управління ДПС у Київській області є правонаступником Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області, а отже має певне коло прав та обов`язків останнього.
Отже, враховуючи вищезазначене, суд вважає за необхідне замінити боржника у виконавчому провадженні у справі №810/1762/16 на Головне управління ДПС у Київській області.
Керуючись статтями 243, 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
у х в а л и в:
1. Заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Тріумф Пак" про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі №810/1762/18 - задовольнити.
2. Замінити сторону виконавчого провадження в адміністративній справі №810/1762/18, а саме боржника - Державну податкову інспекцію у Києво-Святошинському районі ГУ ДФС у Київській області на правонаступника - Головне управління ДПС у Київській області (код ЄДРПОУ 43141377, місцезнаходження: 03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, буд. 5-а).
3. Копію ухвали суду надіслати (надати) учасникам справи (їх представникам).
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її складання (підписання).
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Василенко Г.Ю.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.10.2019 |
Оприлюднено | 18.10.2019 |
Номер документу | 84948949 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Василенко Г.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні