КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 січня 2020 року м. Київ справа № 810/1013/18
Суддя Київського окружного адміністративного суду Журавель В.О., розглянувши в порядку письмового провадження позовну заяву Головного управління ДПС у Київській області до Комунального підприємства Київської обласної ради "Київська регіональна комунальна компанія" про стягнення податкового боргу,
в с т а н о в и в:
До Київського окружного адміністративного суду звернулось Головне управління ДФС у Київській області (далі - позивач) з позовом до Комунального підприємства Київської обласної ради "Київська регіональна комунальна компанія" (далі - відповідач), у якому просить стягнути податковий борг у сумі 270 226 грн. 38 коп.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що у відповідача утворилася заборгованість перед бюджетом на підставі самостійно визначених зобов`язань з податку на додану вартість у сумі 8 535 грн. 88 коп. та з земельного податку з юридичних осіб у сумі 261 690 грн. 50 коп. Податкові органи в силу закону від імені держави здійснюють функції з контролю за своєчасністю, правильністю нарахування та сплатою податків і зборів (обов`язкових платежів), а також стягнення з платників податків заборгованості перед бюджетами та державними цільовими фондами, тому позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача податкової заборгованості.
24 квітня 2018 р. до суду від представника відповідача надійшов відзив, у якому зазначив, що твердження позивача про наявність податкового боргу з податку на додану вартість у сумі 8 535 грн. 88 коп. не відповідає дійсності, оскільки подача декларацій з ПДВ та сплата самого податку відбулось без порушення строків, встановлених статтями 202, 203 Податкового кодексу України. При цьому, відповідач визнає наявність податкової заборгованості зі сплати земельного податку з юридичних осіб, але не погоджується з визначеними контролюючим органом сумами. Зазначив, що колишнім керівництвом підприємства було неправильно визначено нормативно-грошову оцінку земельної ділянки, що спричинило неправильне визначення бази податку зі сплати земельного податку з юридичних осіб. Зазначив, що податок відповідачем нараховувався з ділянки 1,908 га, що на 0,0137 га більше, ніж знаходиться у власності підприємства.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2018 р. адміністративний позов задоволено частково, а саме: стягнуто до Державного бюджету України з рахунків Комунального підприємства Київської обласної ради "Київська регіональна комунальна компанія" у банках, що обслуговують такого боржника податковий борг у сумі 261 690 грн. 50 коп.
17 січня 2019 р. постановою Шостого апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу Комунального підприємства Київської обласної ради "Київська регіональна комунальна компанія" залишено без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2018 р. залишено без змін.
Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 26 березня 2019 р. касаційну скаргу Комунального підприємства Київської обласної ради "Київська регіональна комунальна компанія" задоволено частково. Рішення Київського окружного адміністративного суду від 17 серпня 2018 р. та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 17 січня 2019 р. скасовано, а справу направлено на новий судовий розгляд до суду першої інстанції.
Зокрема, Верховним Судом у постанові вказано, що сума боргу із земельного податку в розмірі 261690 грн. 50 коп. визначена податковим органом на підставі самостійно заявлених податкових зобов`язань, зазначених у податкових деклараціях з плати за землю за 2016 та 2017 роки. Відповідач зазначає, що сума податку визначено ним помилково. Встановивши помилку, відповідач, у межах строку, передбаченого Податковим кодексом України, надав уточнюючу декларацію з плати за землю. Крім того, відповідач частково сплатив суму боргу з податку, про що свідчать платіжні доручення, долучені до матеріалів справи. Вказані факти судами першої та апеляційної інстанції не досліджено.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 25 квітня 2019 р. вказану адміністративну справу прийнято до свого провадження та вирішено що ця справа розглядатиметься за правилами спрощеного позовного провадження. Цією ж ухвалою призначено судове засідання.
13 червня 2019 р. до суду від представника позивача надійшла заява про зменшення позовних вимог. Як убачається з цієї заяви, позивач вказує, що відповідач частково сплатив суму заборгованості, тому розмір боргу зменшився, просить суд задовольнити позов у повному обсязі та стягнути з рахунків відповідача у банках, що обслуговується боржник - 111 311 грн. 76 коп. до Державного бюджету в рамках погашення податкового боргу із земельного податку.
10 жовтня 2019 р. до суду надійшло клопотання від представника відповідача про розгляд справи без участі відповідача. У заяві заперечень щодо підстав виникнення заборгованості та її розміру не зазначено.
11 жовтня 2019 року до суду від представника Головного управління ДПС у Київській області надійшло клопотання про заміну позивача по справі на його процесуального правонаступника - Головне управління ДПС у Київській області. У цій заяві представник Головного управління ДПС у Київській області просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі (з урахування уточненої позовної заяви) та подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження. Відповідач подав заяву, в якій не заперечував щодо заміни позивача на його правонаступника.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11 жовтня 2019 р. клопотання Головного управління ДПС у Київській області про заміну позивача на його правонаступника задоволено, замінено позивача у даній справі - Головне управління ДФС у Київській області на його правонаступника - Головне управління ДПС у Київській області. Цією ж ухвалою вирішено, що подальший розгляд справи буде здійснюватися в порядку письмового провадження.
Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
Відповідач зареєстрований як юридична особа 22 серпня 2000 р. за адресою: 07400, Київська обл., місто Бровари, вул. Шевченка, будинок 8 А, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій (ідентифікаційний код 05447622).
Як убачається з матеріалів справи, станом на 13 лютого 2018 р. за відповідачем рахується податкова заборгованість 270 226 грн. 38 коп. Податковий борг складається із самостійно визначених зобов`язань з податку на додану вартість на суму 8 535 грн. 88 коп. та з земельного податку з юридичних осіб на суму 124 433 грн. 74 коп. та на суму 137 256 грн. 76 коп.
Зазначений податковий борг утворився на підставі самостійно визначених податкових зобов`язань, зазначених за результатами податкової звітності відповідача:
1. податкова декларація з податку на додану вартість від 8 лютого 2018 р. № 9298461728;
2. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 234 грн. 38 коп.;
3. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 319 грн. 94 коп.;
4. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 319 грн. 94 коп.;
5. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 319 грн. 94 коп.;
6. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 319 грн. 94 коп.;
7. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 319 грн. 94 коп.;
8. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 319 грн. 94 коп.;
9. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 319 грн. 94 коп.;
10. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 319 грн. 94 коп.;
11. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 грудня 2016 р. на суму 11 319 грн. 94 коп.;
12. податковий розрахунок земельного податку № 9255200319 від 30 грудня 2016 р., термін сплати - 30 січня 2017 р. на суму 11 319 грн. 90 коп.;
13. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 2 березня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
14. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 березня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
15. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 квітня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
16. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 травня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
17. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 червня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
18. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 липня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
19. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 серпня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
20. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 вересня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
21 податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 жовтня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
22. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 листопада 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
23. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 грудня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
24. податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 січня 2018 р. на суму 11 438 грн. 10 коп..
Як вбачається із наявних у справі платіжних доручень та відомостей інтегрованої картки податкового органу відповідачем частково сплачено розмір податкового боргу.
13 червня 2019 р. до суду від представника позивача надійшла заява про зменшення позовних вимог. Як убачається з цієї заяви, позивач просить суд задовольнити позов у повному обсязі та стягнути з рахунків відповідача у банках, що обслуговується боржник - 111 311 грн. 76 коп. до Державного бюджету в рамках погашення податкового боргу із земельного податку.
Як убачається з розрахунку податкового боргу з земельного податку та інтегрованої картки платника податку, за відповідачем наявна заборгованість на суму 111 311 грн. 76 коп. Вказана заборгованість утворилася на підставі наступних податкових розрахунків:
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 квітня 2017 р. на суму 8369 грн. 18 коп.;
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 травня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 червня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 липня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 серпня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 вересня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 жовтня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 листопада 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 грудня 2017 р. на суму 11 438 грн. 06 коп.;
- податковий розрахунок земельного податку № 9022384869 від 17 лютого 2017 р., термін сплати - 30 січня 2018 р. на суму 11 438 грн. 10 коп..
У зв`язку з цим, позивачем прийнято податкову вимогу форми Ю № 449-17 24 січня 2017 р. на суму 124 463 грн. 03 коп. Вказану вимогу направлено на адресу відповідача та 4 лютого 2017 р. ним було отримано цю вимогу, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення.
Суд бере до уваги, що у ході апеляційного та касаційного оскарження рішення суду у цій справі відповідач вказував на неправильність обчислення суми заборгованості та зазначав про часткову сплату ним суми боргу. Проте, під час нового розгляду справи та зменшення розміру позовних вимог у поданому до суду клопотанні від представника відповідача про розгляд справи без його участі заперечень щодо підстав виникнення заборгованості та її розміру вже не зазначалося.
У зв`язку несплатою відповідачем у добровільному порядку суми заборгованості у розмірі 111 311 грн. 76 коп., позивач звернувся до суду з цим адміністративним позовом.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 67 Конституції України, кожен зобов`язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів з 1 січня 2011 р. регулюються Податковим кодексом України. Так, Податковий кодекс України (далі - ПК України) визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
Підпункт 14.1.39 пункту 14.1 статті 14 ПК України встановлює, що грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов`язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно з вимогами підпункту 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 ПК України податкове зобов`язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов`язання.
Як убачається з пункту 38.1 статті 38 ПК України виконанням податкового обов`язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов`язань у встановлений податковим законодавством строк.
Відповідно до вимог пункту 31.1 статті 31 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов`язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.
Згідно з вимогами пункту 46.1 статті 46 ПК України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов`язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов`язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов`язання та/або пені вважається узгодженою (пункт 54.1 статті 54 ПК України ).
Відповідно до вимог пункту 57.1 статті 57 ПК України платник податків зобов`язаний самостійно сплатити суму податкового зобов`язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Пунктом 56.11. статті 56 ПК України передбачено, що самостійно визначене платником податків податкове зобов`язання оскарженню не підлягає.
Як убачається з матеріалів справи, зокрема, даних інтегрованої картки відповідача, самостійно визначені у податкових деклараціях податкові зобов`язання з орендної плати за землю відповідач у встановлені податковим законодавством строки не сплатив.
Відповідно до вимог підпункту 129.1.1 пункту 129.1 статті 129 ПК України після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов`язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Нарахування пені розпочинається: а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов`язання платником податків - після спливу 90 днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного цим Кодексом; б) при нарахуванні суми грошового зобов`язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов`язання, визначеного у податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом.
Пеня, визначена підпунктом 129.1.1 пункту 129.1 цієї статті, нараховується на суму податкового боргу (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені) із розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день виникнення такого податкового боргу або на день його (його частини) погашення, залежно від того, яка з величин таких ставок є більшою, за кожний календарний день прострочення у його сплаті (пункт 129.4 статті 129 ПК України).
Пунктом 59.1 статті 59 Податкового кодексу України визначено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов`язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
При цьому, відповідно до пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).
Як вбачається із матеріали справи, контролюючим органом було сформовано та надіслано відповідачу податкову вимогу форми "Ю" від 24 січня 2017 р. № 449-17 на суму 124 463 грн. 03 коп.
Вказану податкову вимогу вручено уповноваженому представникові відповідача 4 лютого 2017 р., що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, копія якого наявна в матеріалах справи.
Доказів оскарження податкової вимоги чи погашення податкового боргу за визначеними податковими зобов`язаннями відповідач не надав.
Згідно з підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Згідно з підпунктів 95.2, 95.3 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Згідно з пункту 95.4 статті 95 Податкового кодексу України контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Згідно з пунктом 87.2 статті 87 Податкового кодексу України джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
На підставі наведеного, суд вбачає наявність, передбачених чинним законодавством підстав для стягнення коштів з рахунків відповідача у банках, обслуговуючих такого платника, у розмірі суми податкового боргу 111 311 грн. 76 коп.
На час розгляду справи та прийняття рішення по суті заявлених позовних вимог, доказів про сплату відповідачем податкового боргу з земельного податку з юридичних осіб у розмірі 111 311 грн. 76 коп. до суду не надано.
Аналізуючи в сукупності вищевикладене та враховуючи підтвердження матеріалами справи наявності податкового боргу відповідача та дотримання податковим органом законодавчо встановленої процедури стягнення податкового боргу, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до вимог ч.2 ст. 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Оскільки спір вирішено на користь суб`єкта владних повноважень, а також за відсутності витрат позивача - суб`єкта владних повноважень, пов`язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255, 295 КАС, суд
в и р і ш и в:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Стягнути кошти з рахунків Комунального підприємства Київської обласної ради "Київська регіональна комунальна компанія" (код ЄДРПОУ - 05447622) у банках, обслуговуючих цього платника податків, до Державного бюджету України у розмірі 111 311 (сто одинадцять тисяч триста одинадцять) грн. 76 коп.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Повне найменування сторін:
Позивач - Головне управління Державної податкової служби у Київській області, адреса: вул. Народного Ополчення, 5а, м. Київ, 03151, код ЄДРПОУ - 43141377.
Відповідач - Комунальне підприємство Київської обласної ради "Київська регіональна комунальна компанія", адреса: вул. Шевченка, буд. 8-А, м. Бровари, Київська область, 07400, код ЄДРПОУ - 05447622.
Суддя Журавель В.О.
Дата складення рішення суду 14 січня 2020 року.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.01.2020 |
Оприлюднено | 16.01.2020 |
Номер документу | 86898909 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Журавель В.О.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Лічевецький Ігор Олександрович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні