Постанова
від 15.01.2020 по справі 815/5119/16
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 січня 2020 р.м.ОдесаСправа № 815/5119/16 Головуючий в 1 інстанції: Глуханчук О.В.

Колегія суддів П`ятого апеляційного адміністративного суду

у складі: головуючої судді - Шевчук О.А.,

суддів: Бойка А.В., Осіпова Ю.В.,

при секретарі Жигайлової О.Е.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження апеляційну скаргу Департаменту освіти та науки Одеської міської ради на ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2019 року у справі №815/5119/16 за позовом Одеського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області до Ліквідаційної комісії відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради про стягнення капіталізованих платежів

ВСТАНОВИЛА:

23 жовтня 2019 року Одеське міське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області звернулись до суду з заявою про заміну сторони виконавчого провадження, а саме заміну сторони боржника на Департамент освіти та науки Одеської міської ради.

Заява обґрунтована тим, що відповідач та боржник по справі постанову Одеського окружного адміністративного суду по справі №815/5119/16 від 01 грудня 2016 року, яка набрала законної сили, не виконує. За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Відділ освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради з 10.08.2016 року перебуває в стані припинення. Позивачем на адресу ліквідаційної комісії направлені листи, зокрема від 12 серпня 2019 року про надання інформації стосовно проміжного ліквідаційного балансу, заходи які проводились чи заплановані, для вирішення питання виплати грошових сум кредиторам, у т.ч. відділенню Фонду, щодо складення ліквідаційного балансу. Відповіді на лист не надано. Також стягувач звертався з відповідними листами до КП Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м.Одеси , який надав відповідь про те, що у нього відсутня інформація щодо джерела та орган, за рахунок якого фінансується робота ліквідаційної комісії Відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради. Департамент освіти та науки Одеської міської ради на звернення відділення відповіді не надав.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2019 року заяву Одеського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області про заміну сторони виконавчого провадження задоволено. Замінено сторону виконавчого провадження по адміністративній справі №815/5119/16, а саме: замінено боржника з Відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради на Департамент освіти та науки Одеської міської ради.

Не погоджуючись з ухвалою суду Департамент освіти та науки Одеської міської ради надали апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, просить скасувати ухвалу суду першої інстанції і відмовити в задоволенні заяви про заміну сторони боржника на Департамент освіти та науки Одеської міської ради. Доводами апеляційної скарги зазначено, що Департамент є уповноваженим органом управління закладами освіти комунальної власності територіальної громади м.Одеси, в підрозділи якого не входив відділ освіти Малиновської районної адміністрації ОМР. Відділ освіти був підрозділом Малиновської районної адміністрації ОМР. Апелянт вважає, що суд не зазначив конкретних норм матеріального права, з яких вбачається наявність правонаступництва у департаменту освіти та науки Одеської міської ради.

У відзиві на апеляційну скаргу зазначається, що у випадку відсутності правонаступників суду необхідно залучити до участі у справі орган, до компетенції якого належить вирішення питання про усунення порушень прав, свобод чи інтересів. Таким чином, заявник просить рішення суду першої інстанції залишити без змін.

Особи, що беруть участь у справі, про дату, час і місце судового розгляду були сповіщені належним чином відповідно до ст. 124-130 КАС України, в судове засідання не з`явились, враховуючи що в матеріалах справи достатньо письмових доказів для правильного вирішення апеляційної скарги, а особиста участь сторін в судовому засіданні не обов`язкова, колегія суддів у відповідності до ч. 2 ст. 313 КАС України визнала можливим проводити апеляційний розгляд справи за відсутності сторін.

Згідно ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Перевіривши матеріали справи, правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, правової оцінки обставин у справі, обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як встановлено судом першої інстанції, постановою Одеського окружного адміністративного суду від 01 грудня 2016 року задоволено адміністративний позов Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Одеса до ліквідаційної комісії відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради про стягнення капіталізованих платежів. Стягнуто з Ліквідаційної комісії відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради (65078, м.Одеса, вул. Генерала Петрова, 22, код ЄДРПОУ 20994020) на користь Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Одесі капіталізовані платежі у сумі 105576,31 (сто п`ять тисяч п`ятсот сімдесят шість) грн. та 31 коп.

29 березня 2017 року Одеським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист №815/5119/16 про стягнення з Ліквідаційної комісії відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради (65078, м.Одеса, вул.Генерала Петрова, 22, код ЄДРПОУ 20994020) на користь Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Одесі капіталізовані платежі у сумі 105576,31 (сто п`ять тисяч п`ятсот сімдесят шість) грн. та 31 коп.

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2018 року внесені виправлення до постанови Одеського окружного адміністративного суду від 01 грудня 2016 року по справі №815/5119/16 та до виконавчого листа Одеського окружного адміністративного суду від 29 березня 2017 року по справі №815/5119/16 щодо описки в найменуванні відповідача та боржника. Замінено у тексті постанови Одеського окружного адміністративного суду від 01 грудня 2016 року по справі №815/5119/16 та у виконавчому листі Одеського окружного адміністративного суду від 29 березня 2017 року по справі №815/5119/16 найменування боржника та відповідача: - з Ліквідаційної комісії відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради на Відділ освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради (65078, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 код ЄДРПОУ 20994020).

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 06 лютого 2018 року замінено стягувача за виконавчим провадженням щодо примусового виконання постанови Одеського окружного адміністративного суду від 01 грудня 2016 року по справі №815/5119/16 з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворюваннях України у м. Одесі на його правонаступника - Одеське міське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Одеської області (код ЄДРПОУ 41844610).

Ухвалою Одеського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2018 року задоволено заяву Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області про заміну способу і порядку виконання рішення суду по справі №815/5119/16. Суд змінив спосіб виконання постанови Одеського окружного адміністративного суду по справі №815/5119/16 від 01 грудня 2016 року, а саме: замість стягнення з Ліквідаційної комісії відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради (65078, м. Одеса, вул. Генерала Петрова, 22, код ЄДРПОУ 20994020) на користь Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Одесі капіталізовані платежі у сумі 105 576,31 грн. замінив на зобов`язання Одеську міську раду (код ЄДРПОУ 26597691, адреса: 65004, Україна, м. Одеса, пл. Думська, 1) виплатити на користь Одеського міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Одеської області (код ЄДРПОУ 41844610, адреса: 65049, м. Одеса, вул. Івана Франка, 55) кошти у розмірі 105576,31 грн.

Постановою П`ятого апеляційного адміністративного суду від 30 січня 2019 року, ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2018 року скасовано, у задоволенні заяви управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області про зміну способу і порядку виконання рішення суду відмовлено.

23 жовтня 2019 року Одеське міське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області звернулись до суду з заявою про заміну сторони виконавчого провадження, а саме заміну сторони боржника Ліквідаційної комісії відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради на Департамент освіти та науки Одеської міської ради.

Суд першої інстанції встановив, що з урахуванням вищевказаних процесуальних дій та рішень, стягувачем у виконавчому провадженні з виконання постанови Одеського окружного адміністративного суду від 01 грудня 2016 року по справі №815/5119/16 є Одеське міське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Одеської області, боржником - Відділ освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради.

Приймаючи ухвалу про заміну сторони виконавчого провадження, суд першої інстанції дійшов висновку, що Департамент освіти та науки Одеської міської ради наразі не є правонаступником Відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради, що перебуває у стані припинення, однак до них перейшли функції і повноваження Відділу освіти. При цьому, в питаннях фінансової, бухгалтерської спрямованості Департамент контролював/координував Відділ освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради. Також суд зазначив, що у випадку відсутності правонаступників, суду необхідно залучати до участі у справі (або здійснювати заміну сторони виконавчого провадження) орган, до компетенції якого належить вирішення питання про усунення порушень прав, свобод чи інтересів позивача.

Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції, вважає такий висновок правильним, з огляду на наступні обставини.

Згідно із частиною першою статті 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання.

У статті 1 Закону України від 2 червня 2016 року № 1404-VIII Про виконавче провадження (далі - Закон № 1404-VIII) виконавчим провадженням як завершальною стадією судового провадження і примусового виконання судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб) (далі - рішення) вважається сукупність дій визначених у цьому Законі органів і осіб, що спрямовані на примусове виконання рішень і проводяться на підставах, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією України, цим Законом, іншими законами та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону, а також рішеннями, які відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Згідно із частинами першою та другою статті 15 Закону № 1404-VIII сторонами у виконавчому провадженні є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа чи держава, на користь чи в інтересах яких видано виконавчий документ.

Відповідно до абзацу першого частини п`ятої статті 15 Закону № 1404-VIII у разі вибуття однієї зі сторін виконавець за заявою сторони, а також заінтересована особа мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, є обов`язковими тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Відповідно до частини першої статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.

З наведеного нормативного визначення слідує, що виконавче провадження є однією зі стадій судового провадження, яка його завершує. Ця стадія розпочинається з набранням судовим рішенням законної сили або за інших умов, установлених законом. Сторони судового провадження на стадії виконавчого провадження набувають відповідної процесуальної якості, користуються правами та несуть певні обов`язки, зумовлені статусом сторони. За законом на стадії виконавчого провадження можлива заміна сторони виконавчого провадження. Така заміна є прийнятною, зокрема, у правовідносинах, що допускають правонаступництво. При цьому законодавством установлено головну умову, за якої обов`язки боржника може бути перекладено на іншу особу, - це вибуття сторони виконавчого провадження.

За приписами статті 52 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії судового процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов`язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов`язкові для особи, яку він замінив.

З огляду на зміст наведеної норми процесуальне правонаступництво передбачено не лише у зв`язку зі смертю (оголошенням померлою) фізичної особи та реорганізацією суб`єкта господарювання, а й в інших передбачених законом випадках, у тому числі в разі заміни кредитора або боржника в зобов`язанні. Процесуальне правонаступництво в розумінні статті 52 КАС України допускається на будь-якій стадії судового процесу, включаючи стадію виконання судового рішення.

Отже, ухвала про здійснення процесуального правонаступництва на стадії виконання судового рішення є документом, що забезпечує виконання рішення та фактично є його невід`ємною частиною, а тому заміна сторони в зобов`язанні (правонаступництво) на стадії виконавчого провадження є зміною судового рішення, передбаченою чинним законодавством, що оформлюється ухвалою (стаття 52 КАС України). Оскарження такої ухвали варто розуміти як оскарження судового рішення.

Аналогічну правову позицію висловила Велика Палата Верховного Суду в постанові від 26 червня 2019 року (справа № 905/1956/15).

Як встановлено з матеріалів справи, 29 березня 2017 року Одеським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист №815/5119/16 про стягнення з Ліквідаційної комісії відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради (65078, м.Одеса, вул. Генерала Петрова, 22, код ЄДРПОУ 20994020) на користь Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Одесі капіталізовані платежі у сумі 105576,31 (сто п`ять тисяч п`ятсот сімдесят шість) грн. та 31 коп.

Стягувачем є Одеське міське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Одеської області, боржником - Відділ освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради.

Постановою державного виконавця відділу примусового виконання рішень управління Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції в Одеській області від 25 березня 2019 року закінчене виконавче провадження №57569171 з примусового виконання виконавчого листа №815/5119/16, на підставі п. 5 ч. 1 ст. 39 Закону України Про виконавче провадження , у зв`язку зі скасуванням ухвали Одеського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2018 року про зміну способу і порядку виконання рішення суду, тобто рішення суду по справі №815/5119/16 не виконано та його виконання ускладнено.

Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Відділ освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради, код ЄДРПОУМ 20994020, з 15.08.2016 року перебуває в стані припинення за рішенням засновників.

Розпорядженням Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 10 серпня 2016 року №376а/01-06, з метою упорядкування системи органів управління освітою, забезпечення стабільного функціонування закладів та установ освіти м. Одеси прийнято реорганізувати структуру Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради шляхом ліквідації відділу освіти; створити з 10.08.2016 року комісію з ліквідації відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради; комісії провести заходи з ліквідації відділу відповідно до чинного законодавства України; доручено ліквідаційній комісії виконання всіх взятих зобов`язань за договорами, які були укладені відділом освіти до 10.08.2016 року до повного їх виконання; визначити строк заявлення вимог кредиторів до відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради два місяці з дня оприлюднення повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи.

Листами від 29 травня 2018 року, 07 червня 2018 року директор Департаменту освіти та науки Одеської міської ради повідомив Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області про те, що відділи освіти районних адміністрацій ОМР ліквідовані без правонаступників.

Як вбачається з матеріалів справи, Одеське міське відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування неодноразово зверталось до Департаменту освіти та науки Одеської міської ради, Одеської міської ради, КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси щодо роботи ліквідаційної комісії Відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради, у зв`язку з необхідністю виконання рішення суду по справі №815/5119/16, однак фактично відповіді щодо виконання рішення суду не отримано.

01 жовтня 2019 року КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Малиновського району м. Одеси надала лист, яким повідомлено, що інформація стосовно того за рахунок яких джерел, якого органу, структурного підрозділу Одеської міської ради фінансується робота (діяльність) ліквідаційної комісії Відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради протягом тривалого часу в КУ відсутня.

Крім того, згідно розпорядження Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 10 серпня 2016 року №376а/01-06, ліквідаційній комісії Відділу було доручено виконання всіх взятих зобов`язань за договорами, які були укладені відділом освіти до 10 серпня 2016 року та до повного їх виконання, водночас, судове рішення по справі №815/5119/16 прийняте 01 грудня 2016 року та набрало законної сили 13 березня 2017 року.

Тобто, фактично виконання постанови Одеського окружного адміністративного суду від 01 грудня 2016 року по справі №815/5119/16 знаходиться за часовими межами повноважень Ліквідаційної комісії Відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради по виконанню боргових зобов`язань.

Відповідно до Положення про Відділ освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради від 24.05.2013 року, основними завданнями відділу, зокрема є реалізація державної політики в галузі освіти. Відділ організовує збір, узагальнення та аналіз фінансової, бухгалтерської звітності та звітує перед Департаментом освіти та науки Одеської міської ради (п. 2.2.20). Централізована бухгалтерія відділу освіти веде бухгалтерській облік підвідомчих навчально-виховних закладів, звітує Департаменту освіти та науки Одеської міської ради та управлінню ДКС України у м. Одесі про використання бюджетних та залучених коштів (п. 2.2.22).

Тобто, в питаннях фінансової та бухгалтерської спрямованості Відділ освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради підконтрольний Департаменту освіти та науки Одеської міської ради.

Відповідно до Положення про Департамент освіти та науки Одеської міської ради, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 19.09.2018р. № 3598-VII, Департамент є уповноваженим органом управління закладами освіти комунальної власності територіальної громади міста Одеси.

Отже, функції і повноваження Відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради, що ліквідується, перейшли до Департамент освіти та науки Одеської міської ради.

Відповідно до покладених завдань, Департамент: Аналізує рівень освіти у місті Одесі, прогнозує її розвиток. Затверджує (погоджує) кошторис та фінансовий звіт закладів та установ комунальної власності територіальної громади міста Одеси у випадках та порядку, визначених чинним законодавством України (п. 2.2.19).

Також, слід зазначити, що згідно п.2.1.6. Положення, забезпечення утримання та розвитку матеріально-технічної бази закладів та установ освіти комунальної власності територіальної громади м.Одеси на рівні, достатньому для виконання вимог стандартів освіти та ліцензійних умов, організація їхнього фінансового, кадрового і науково-методичного забезпечення.

Відповідно до п. 9 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України №2 від 06.03.2008 року Про практику застосування адміністративними судами окремих положень Кодексу адміністративного судочинства України під час розгляду адміністративних справ, при визначенні процесуального правонаступництва судам слід виходити з того, хто є правонаступником у спірних правовідносинах, та враховувати, що якщо під час розгляду адміністративної справи буде встановлено, що орган державної влади, орган місцевого самоврядування, рішення, дії чи бездіяльність яких оскаржуються, припинили свою діяльність, то в такому випадку суду необхідно залучити до участі у справі їх правонаступників. У випадку ж відсутності правонаступників суду необхідно залучити до участі у справі орган, до компетенції якого належить вирішення питання про усунення порушень прав, свобод чи інтересів позивача.

Разом з тим слід зазначити, що публічне правонаступництво органів державної влади є окремим, особливим видом правонаступництва, під таким терміном розуміється перехід в установлених законом випадках прав та обов`язків одного суб`єкта права іншому. При цьому обов`язок щодо відновлення порушених прав особи покладається на орган, компетентний відновити такі права. Такий підхід про перехід до правонаступника обов`язку відновити порушене право відповідає принципу верховенства права, оскільки метою правосуддя є ефективне поновлення порушених прав, свобод і законних інтересів.

У спорах, які виникають з публічних правовідносин, де оскаржуються рішення (дії, бездіяльність) державного органу, пов`язані зі здійсненням функції від імені держави, стороною є сама держава в особі того чи іншого уповноваженого органу. Функції держави, які реалізовувалися ліквідованим органом, не можуть бути припинені та підлягають передачі іншим державним органам, за винятком того випадку, коли держава відмовляється від таких функцій взагалі.

Аналогічну правову позицію висловив Верховний Суд у постановах від 13 березня 2019 року (справа № 524/4478/17), від 20 лютого 2019 року (справа № 826/16659/15).

Отже, правонаступництво у сфері управлінської діяльності органів державної влади (публічне правонаступництво) передбачає повне або часткове передання (набуття) адміністративної компетенції одного суб`єкта владних повноважень (суб`єкта публічної адміністрації) до іншого або внаслідок припинення первісного суб`єкта, або внаслідок повного чи часткового припинення його адміністративної компетенції.

Аналогічну правову позицію висловив Верховний Суд у постанові від 12 червня 2018 року у справі № 2а-23895/09/1270.

У такому разі також відбувається вибуття суб`єкта владних повноважень із публічних правовідносин.

Особливістю адміністративного (публічного) правонаступництва є те, що подія переходу прав та обов`язків, що відбувається із суб`єктами владних повноважень, сама собою повинна бути публічною та врегульованою нормами адміністративного права.

У разі ж відсутності правонаступників суд повинен залучити до участі у справі орган, до компетенції якого належить ухвалення рішення про усунення порушень прав, свобод чи інтересів позивача. У разі зменшення обсягу компетенції суб`єкта владних повноважень, не пов`язаного з припиненням його діяльності, до участі у справі як другий відповідач суд залучає іншого суб`єкта владних повноважень, до компетенції якого передані або належать функції чи повноваження щодо вирішення питання про відновлення порушених прав, свобод чи інтересів позивача.

Отже, підставою для переходу адміністративної компетенції від одного суб`єкта владних повноважень до іншого (набуття адміністративної компетенції) є події, що відбулися із суб`єктом владних повноважень.

З огляду на викладене, судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що Департамент освіти та науки Одеської міської ради хоча не є правонаступником Відділу освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради, що перебуває у стані припинення, однак фактично до них перейшли функції і повноваження Відділу освіти, оскільки саме Департамент контролював/координував Відділ освіти Малиновської районної адміністрації Одеської міської ради в питаннях організації матеріально-технічної бази, а також фінансового та кадрового забезпечення.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про наявність підстав для заміни сторони виконавчого провадження в цій справі, оскільки судове рішення у даній справі набрало законної сили та є обов`язковим до виконання, проте його виконання ускладнено ліквідацією юридичної особи публічного права.

Відповідно до ч.1 ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. ст. 308, 310, 312, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, колегія суддів, -

ПОСТАНОВИЛА:

Апеляційну скаргу Департаменту освіти та науки Одеської міської ради - залишити без задоволення.

Ухвалу Одеського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2019 року - залишити без змін.

Відповідно до ст. 329 КАС України постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повний текст судового рішення складено 16.01.2020 року.

Головуюча суддя: О.А. Шевчук

Суддя: А.В. Бойко

Суддя: Ю.В. Осіпов

СудП'ятий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.01.2020
Оприлюднено20.01.2020
Номер документу86955155
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/5119/16

Ухвала від 26.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 05.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Ухвала від 02.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Тацій Л.В.

Ухвала від 02.03.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Балан Я.В.

Постанова від 15.01.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 16.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 16.12.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 25.11.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

Ухвала від 04.11.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Глуханчук О. В.

Постанова від 30.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шевчук О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні