справа № 752/15797/19
провадження №: 1-кс/752/12198/19
У Х В А Л А
про тимчасовий доступ до речей і документів
30.12.2019 року слідчий суддя Голосіївського районного суду міста Києва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП м. Києва ОСОБА_3 , погоджене прокурором відділу прокуратури міста Києва ОСОБА_4 , у кримінальному провадженні №12019100000000206, відомості щодо якого 01.03.2019 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 205-1, ч. 2 ст. 212 КК України, про тимчасовий доступ до речей та документів,-
ВСТАНОВИВ:
Слідчий відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП у м. Києва ОСОБА_3 , звернувся до слідчого судді із вказаним клопотанням, в якому просить надати тимчасовий доступ до речей і документів, які на даний час перебувають у володінні Ф «РОЗРАХ.ЦЕНТР» АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » КИЇВ (мфо НОМЕР_1 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (мфо НОМЕР_2 ), а саме: у Ф «РОЗРАХ.ЦЕНТР» АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » КИЇВ (мфо НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 (або інших адресах розташування документів), з приводу використання розрахункового рахунку № № НОМЕР_3 (українська гривня), що належать ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), у тому числі договорів «Інтернет-Клієнт-Банк», інформації про рух грошових коштів по зазначеному рахунку (на паперовому та електронному носіях) із зазначенням всіх обов`язкових реквізитів, а саме: назви контрагента, коду ЄДРПОУ контрагента, номер рахунку контрагента, назви банку з МФО в якому обслуговується контрагент, дати та часу здійснення транзакції, суми та призначення платежів, підстави руху коштів (вид та номер платіжного документу), платіжних доручень, які стали підставою для руху коштів по таким рахункам, грошових чеків щодо зняття готівки, всю наявну інформацію з яких ІР адрес (час сесії, входу та інше) було здійснено вхід до системи «Інтернет-Клієнт-Банк» по даним рахункам за період з 01.01.2017 по теперішній час; у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (мфо НОМЕР_2 ) за адресою: АДРЕСА_2 (або інших адресах розташування документів), з приводу використання розрахункового рахунку № НОМЕР_5 (українська гривня), що належать ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), у тому числі договорів «Інтернет-Клієнт-Банк», інформації про рух грошових коштів по зазначеному рахунку (на паперовому та електронному носіях) із зазначенням всіх обов`язкових реквізитів, а саме: назви контрагента, коду ЄДРПОУ контрагента, номер рахунку контрагента, назви банку з МФО в якому обслуговується контрагент, дати та часу здійснення транзакції, суми та призначення платежів, підстави руху коштів (вид та номер платіжного документу), платіжних доручень, які стали підставою для руху коштів по таким рахункам, грошових чеків щодо зняття готівки, всю наявну інформацію з яких ІР адрес (час сесії, входу та інше) було здійснено вхід до системи «Інтернет-Клієнт-Банк» по даним рахункам за період з 01.01.2017 по теперішній час.
Слідчий обґрунтовує вказане клопотання тим, що відділом розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП м. Києва здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12019100000000206, відомості щодо якого 01.03.2019 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 205-1, ч. 2 ст. 212 КК України.
Під час досудового розслідування встановлено, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_4 зловживаючи службовим становищем з метою отримання неправомірної вигоди для себе та третіх осіб, шляхом надання суб`єктам господарювання, які не мають необхідної матеріально-технічної бази для здійснення діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами ліцензій на право здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, та здійснення неналежного контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, використовуючи для прикриття своєї злочинної діяльності ряд суб`єктів господарської діяльності, створили злочинну схему для подальшого виведення грошових коштів отриманих за збирання, видалення, знешкодження та утилізацію відпрацьованих мастил (олив), шляхом перерахування отриманих грошових коштів на рахунки підприємств з ознаками фіктивності для подальшої їх конвертації у готівку та легалізацією.
Так, відповідно до вимог Порядку збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив), що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2012 року № 1221 (далі Порядок) підприємства, установи та організації всіх форм власності, що виробляють або імпортують для вільного використання мастила (оливи), внаслідок використання яких утворюються відпрацьовані мастила (оливи), зобов`язані самостійно відповідно до законодавства забезпечити збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізацію та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив) за наявності власної матеріально-технічної бази та ліцензії на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами або укласти договори із суб`єктами господарювання переробниками відповідних мастил (олив), що мають ліцензію на право провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, з урахуванням встановленої ціни на послуги з організації збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив).
Даним Порядком встановлено ціну на послуги з організації збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив) для імпортерів, яка становить 0,8 гривні (без урахування податку на додану вартість) за 1 літр під час митного оформлення товару.
На 2015-2019 роки для всіх суб`єктів господарювання виробників, імпортерів мастил (олив), переробників відпрацьованих мастил (олив) та споживачів мастил (олив) встановлюються норми збирання відпрацьованих мастил (олив) 40% загального обсягу.
Для митного оформлення товару імпортер повинен надати договір із переробником мастил разом із актом виконаних робіт, а саме послуги з організацію та проведення робіт із збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення), утилізації та/або знешкодження відпрацьованих мастил (олив); а також документи про оплату послуги.
До суб`єктів господарювання, які не мають необхідної матеріально-технічної бази для здійснення діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, та при цьому надають послуги з утилізації відпрацьованих мастил (олив) належать: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ).
Досудовим розслідуванням встановлено, що організатором зазначеної злочинної діяльності може бути начальник ІНФОРМАЦІЯ_7 та дозвільно-ліцензійної діяльності ІНФОРМАЦІЯ_4 , який з метою отримання неправомірної вигоди в інтересах третіх осіб, а саме ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , утворив схему надання суб`єктам господарювання, які не мають необхідної матеріально-технічної бази для здійснення діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами ліцензій на право здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, та здійснення неналежного контролю за додержанням ліцензійних умов провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
В ході виконання доручення оперативним шляхом встановлено, що підприємство ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), яке має ліцензію на право провадження господарської діяльності з поводження із небезпечними відходами, та здійснює діяльність з утилізації відпрацьованих мастил згідно постанови КМУ від 17.12.2012 № 1221, мало фінансово-господарські відношення із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), що знаходить своє підтвердження під час аналізу Додатків №5. Згідно даних АІС «Податковий блок», ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » надавало транспортно- експедиційні послуги для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на загальну суму 590 000, 00 грн.
Допитаний як свідок засновник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , повідомив, що ніякого відношення до придбання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ведення фінансово-господарської діяльності підприємства не має. При цьому додав, що декілька разів втрачав свій паспорт громадянина України, тому, ймовірно, підприємство було зареєстровано на його паспортні дані шляхом підробки документів, без його відома, для прикриття незаконної діяльності.
В результаті злочинних дій службових осіб ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 ", спрямованих на ухилення від сплати податків, шляхом відображення придбання послуг з утилізації мастил, в звітні податкові періоди 2018-2019 років умисно не нараховано та не сплачено податку на додану вартість у сумі понад 3 млн. 764 тис. грн., чим вчинено фактичне не надходження до бюджету України суми коштів, що перевищує встановлений законодавством неоподаткований мінімум доходів громадян більше ніж в 8100 разів.
Разом з тим, грошові кошти отримані за виконання удаваних операцій з утилізації небезпечних відходів службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » перераховано на розрахункові рахунки підприємств із ознаками фіктивності, а саме: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " та інші.
Згідно з базами даних Державної фіскальної служби України, зокрема, ІС "Податковий Блок", Архіву електронної звітності, Єдиного реєстру податкових накладних, Веб-Сайту ГУ ДФС України та інших баз даних Державної фіскальної служби встановлено відсутність придбання, зберігання, навантаження-розвантаження та транспортування товарів (робіт та послуг), що були реалізовані вказаними постачальниками на адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 ».
Проведеним аналізом діяльності ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " та інших СГД по операціях з контрагентами-постачальниками встановлено відсутність необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності в силу - маніпулювання товарними позиціями та обсягом, не підтвердження проведених операцій (через відсутність СГ за юридичною/фактичною адресою, не надання відповіді на запити, відсутність необхідної кількості кваліфікованого персоналу, складських приміщень, власного чи орендованого нерухомого майна, транспортних засобів тощо).
Згідно здобутої оперативним шляхом інформації, за допомогою конвертаційного центру до складу якого входять вказані підприємства з ознаками фіктивності, створено умови та оформлено удаваних операцій для умисного ухилення підприємствами реального сектору економіки від сплати податків, що входять в систему оподаткування.
Так, відповідно до листа ІНФОРМАЦІЯ_9 від 18.07.2019 №8/7/4289-19 з додатками, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » в своїй діяльності використовує основне технічне обладнання відповідно до договору оренди виробничого обладнання №03/09/2018 від 03.09.2018. Однак відповідно до аналізу Додатків №5 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », не виявлено взаємовідносин з контрагентами з приводу сплати коштів за оренду виробничого обладнання.
В ході оперативного супроводження матеріалів встановлено, що до прикриття незаконної господарської діяльності підприємств ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ) причетні одні й ті ж самі особи, одним з яких є ОСОБА_8 . Окрім того, оглядом АІС «Податковий блок» встановлено наявність фінансово-господарських відносин між зазначеними підприємствами, що може свідчити про виведення грошових коштів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » по ланцюгу постачання через ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та інших підприємств з ознаками фіктивності, після чого обготівковувались задіяними в схемі особами.
Під час проведення обшуку від 23.08.2019 за зареєстрованим місцем провадження господарської діяльності з поводження із небезпечними відходами підприємства ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ) за адресою: АДРЕСА_3 , встановлено, що виробничі потужності відсутні, частини деталей розкидані по території, територія знаходиться у занедбаному стані, діяльність підприємства не здійснюється, працівників підприємства ніхто з орендодавців не бачив, договір оренди вказаної території був укладений вперше лише в 2019 році. Будь-які транспортні засоби на території відсутні.
Згідно матеріалів провадження встановлено, що в своїй протиправній діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ) використовує наступні рахунки: № НОМЕР_3 (українська гривня) відкритий в Ф"РОЗРАХ.ЦЕНТР"АТ КБ" ІНФОРМАЦІЯ_1 "КИЇВ (мфо НОМЕР_1 ), № НОМЕР_5 (українська гривня) відкриті в АТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (мфо НОМЕР_2 ).
У слідства є достатні підстави вважати, що вищевказані рахунки використовуються ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для перерахування грошових коштів отриманих кримінально-протиправним шляхом на рахунки пов`язаних підприємств з ознаками фіктивності та використовуються особами з метою прикриття незаконної діяльності, внаслідок чого бюджету України заподіюється матеріальна шкода.
Враховуючи викладене, орган досудового розслідування вважає, що в Ф"РОЗРАХ.ЦЕНТР"АТ КБ" ІНФОРМАЦІЯ_1 "КИЇВ (мфо НОМЕР_1 ), АТ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (мфо НОМЕР_2 ), можуть зберігатись документи та інформація щодо руху грошових коштів по взаємовідносинам між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та іншими контрагентами з ознаками ризиковості за період часу з 01.01.2017 по теперішній час.
В обґрунтування клопотання про необхідність застосування заходів забезпечення кримінального провадження сторона обвинувачення наводить наступні підстави, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, з метою перевірки факту законності проведення фінансово-господарської діяльності службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 ».
В судове засідання слідчий не з`явився, подав заяву про розгляд вказаного клопотання без його участі, клопотання підтримав та просив його задовольнити. Також, просив розглянути вказане клопотання без виклику особи, у якої необхідно отримати інформацію, а також в порядку пункту 7 ст. 163 КПК України просив дати розпорядження про надання можливості вилучення копій документів.
Слідчий суддя визнав за можливе провести розгляд даного клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, оскільки слідчим доведено наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів.
Відповідно до ч. 5 ст. 27 КПК України під час судового розгляду та у випадках, передбачених цим Кодексом, під час досудового розслідування забезпечується повне фіксування судового засідання та процесуальних дій за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів. Офіційним записом судового засідання є лише технічний запис, здійснений судом у порядку, передбаченому цим Кодексом.
Згідно ч. 4 ст. 107 КПК України фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження під час розгляду питань слідчим суддею, крім вирішення питання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій, та в суді під час судового провадження є обов`язковим. У разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.
Положеннями ч. 1 ст. 107 КПК України визначено, що рішення про фіксацію процесуальної дії за допомогою технічних засобів під час досудового розслідування приймає особа, яка проводить відповідну процесуальну дію.
Таким чином, слідчий суддя визнав за можливе розглянути вказане клопотання за відсутності слідчого та без фіксування судового засідання за допомогою звуко- та відеозаписувальних технічних засобів.
Слідчий суддя, дослідивши вказане клопотання та документи, якими воно обґрунтовується, вважає необхідним задовольнити клопотання, виходячи з наступного.
Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження. Пунктом 5 частини 2 статті 131 КПК України передбачені такі види заходів забезпечення кримінального провадження зокрема тимчасовий доступ до речей і документів.
Положеннями ч. 1 ст. 159 КПК України визначено, що тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи, зокрема, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Положеннями ч. 6 ст. 163 КПК України визначено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Крім того, слід зазначити, що відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
Слідчий суддя, аналізуючи вищевикладене, беручи до уваги, що документи дозвіл на тимчасовий доступ до яких просить надати слідчий мають суттєве значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, прийшов до висновку про наявність достатніх підстав для можливості надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю вилучення копій вказаних документів, оскільки матеріалами клопотання обґрунтовано та доведено, що іншими способами неможливо довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, у тому числі шляхом проведення відповідних експертиз.
Враховуючи вищевикладене,вказане клопотання слідчого підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166, 372 КПК України, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання старшого слідчого відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП м. Києва ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити.
Надати старшому слідчому відділу розслідування особливо тяжких злочинів СУ ГУ НП у м. Києві ОСОБА_3 , слідчим групи-слідчим СУ ГУ НП у м. Києві ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 у кримінальному провадженні №12019100000000206, відомості щодо якого 01.03.2019 внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 205-1, ч. 2 ст. 212 КК України тимчасовий доступ до речей і документів, які на даний час перебувають у володінні Ф «РОЗРАХ.ЦЕНТР» АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » КИЇВ (мфо НОМЕР_1 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (мфо НОМЕР_2 ), а саме: у Ф «РОЗРАХ.ЦЕНТР» АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » КИЇВ (мфо НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_1 (або інших адресах розташування документів), з приводу використання розрахункового рахунку № № НОМЕР_3 (українська гривня), що належать ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), у тому числі договорів «Інтернет-Клієнт-Банк», інформації про рух грошових коштів по зазначеному рахунку (на паперовому та електронному носіях) із зазначенням всіх обов`язкових реквізитів, а саме: назви контрагента, коду ЄДРПОУ контрагента, номер рахунку контрагента, назви банку з МФО в якому обслуговується контрагент, дати та часу здійснення транзакції, суми та призначення платежів, підстави руху коштів (вид та номер платіжного документу), платіжних доручень, які стали підставою для руху коштів по таким рахункам, грошових чеків щодо зняття готівки, всю наявну інформацію з яких ІР адрес (час сесії, входу та інше) було здійснено вхід до системи «Інтернет-Клієнт-Банк» по даним рахункам за період з 01.01.2017 по теперішній час; у АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (мфо НОМЕР_2 ) за адресою: АДРЕСА_2 (або інших адресах розташування документів), з приводу використання розрахункового рахунку № НОМЕР_5 (українська гривня), що належать ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), у тому числі договорів «Інтернет-Клієнт-Банк», інформації про рух грошових коштів по зазначеному рахунку (на паперовому та електронному носіях) із зазначенням всіх обов`язкових реквізитів, а саме: назви контрагента, коду ЄДРПОУ контрагента, номер рахунку контрагента, назви банку з МФО в якому обслуговується контрагент, дати та часу здійснення транзакції, суми та призначення платежів, підстави руху коштів (вид та номер платіжного документу), платіжних доручень, які стали підставою для руху коштів по таким рахункам, грошових чеків щодо зняття готівки, всю наявну інформацію з яких ІР адрес (час сесії, входу та інше) було здійснено вхід до системи «Інтернет-Клієнт-Банк» по даним рахункам за період з 01.01.2017 по теперішній час.
Визначити строк дії ухвали тривалістю один місяць, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Уповноваженим посадовим особам Ф «РОЗРАХ.ЦЕНТР» АТ КБ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » КИЇВ (мфо НОМЕР_1 ), АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (мфо НОМЕР_2 ), надати (забезпечити) тимчасовий доступ до речей і документів, зазначених в ухвалі особам, підготувати копії вказаних документів для можливості їх вилучення.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. Вона є обов`язковою для осіб, які беруть участь у кримінальному провадженні, а також для всіх фізичних та юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, їх службових осіб, і підлягає виконанню на всій території України.
У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї може бути подане під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Голосіївський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.12.2019 |
Оприлюднено | 22.02.2023 |
Номер документу | 87607463 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Голосіївський районний суд міста Києва
Мазур Ю. Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні