Рішення
від 18.02.2020 по справі 1.380.2019.002189
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№1.380.2019.002189

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 лютого 2020 року

Львівський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючого судді Грень Н.М.,

за участю:

секретаря судового засідання Редкевич О.Р.,

представника позивача Марусяк В.Я.,

представника відповідача Гавриляка Р.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Львові в порядку загального позовного провадження справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» до Головного управління ДПС у Львівській області про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії, -

в с т а н о в и в :

02.05.2019 до Львівського окружного адміністративного суду надійшов позов товариства з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» до Головного управління ДФС у Львівській області, в якому позивач з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог просить суд:

- визнати протиправними дії Головного управління ДФС у Львівській області, що полягають у невнесенні до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість даних щодо сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягають поверненню Товариству з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» у розмірі 3426287 грн, згідно податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2018 року, зареєстрованої за №9225968708.

- зобов`язати Головне управління ДФС у Львівській області внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (в частину 2 «Інформація про узгодження органом ДФС суми бюджетного відшкодування (формує ДФС)» в колонки «Узгоджена сума бюджетного відшкодування з урахуванням відшкодованих сум, результатів перевірок, поточних грошових зобов`язань та зменшень відповідно до уточнюючих розрахунків тощо» , «Дата узгодження органом ДФС суми бюджетного відшкодування» ) дані щодо сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягають поверненню Товариству з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» у розмірі 3426287 грн згідно податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2018 року, зареєстрованої за № 9225968708.

- стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Лемберг-Плаза Сервіс" (ЄДРПОУ 40270480) у зв`язку з несвоєчасним відшкодуванням бюджетної заборгованості з податку на додану вартість пеню за період з 15.04.2019 по 27.06.2019 в розмірі 120% облікової ставки Національного банку України у сумі 146 494,89 грн.

В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 30.01.2019 товариство з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» в порядку п.п. 56.2, 56.3 Податкового кодексу України, оскаржило до ДФС України податкове-повідомлення рішення від 12.12.2018 N90266601202, про що повідомило ГУ ДФС у Львівській області листом від 30.01.2019. Відповідно до рішення ДФС України про результати розгляду скарги вих.№15772/6/99-99-11-04-01-25 від 04.04.2019, податкове-повідомлення рішення від 12.12.2018 №0266601202 скасовано. З урахуванням того, що податкове-повідомлення рішення від 12.12.2018 №0266601202 скасоване 04.04.2019, інформація про узгодженість бюджетного відшкодування та його сума щодо відшкодування, повинна була відображатися у Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість з 05.04.2019. Всупереч вказаному, Головне управління ДФС у Львівській області не внесло до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість цих даних, що позбавляє ТОВ «Лемберг-Плаза Сервіс» права на отримання належної йому суми бюджетного відшкодування. За таких обставин, просить позов задовольнити у повному обсязі.

Відповідач позов не визнав, 20.08.2020 долучив до матеріалів справи відзив на позовну заяву в якому зазначив, що ТОВ Лемберг-Плаза Сервіс 16.10.2018 подано до ГУ ДФС у Львівській області податкову декларацію з податку на додану вартість за вересень 2018 року №9225968708, в якій задекларовано суму від`ємного значення, яка підлягає бюджетному відшкодуванню на рахунок платника у банку в сумі 3436 287 грн. Рішенням ДФС України від 04.04.2019 № 15772/6/99-99-11-04-01-25 скасовано податкове повідомлення-рішення від 12.12.2018 №0266601202 зобов`язано ГУ ДФС у Львівській області розглянути питання щодо документальної позапланової перевірки ТОВ Лемберг-Плаза Сервіс відповідно де п.п.78.1.8 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України. Дії податкового органу щодо складення акта перевірки є лише службовою діяльністю працівників фіскального органу на виконання своїх професійних із збирання доказової інформації щодо наявності чи відсутності певних фактів, які самі по собі не створюють для платника податків жодних правових наслідків у вигляді зміни або припинення його прав і не породжують для нього обов`язкових юридичних наслідків. З метою виконання рішення ДФС України від 04.04.2019 за №15772/6/99-99-11-04-012 ГУ ДФС у Львівській області видано наказ від 20.05.2019 з метою проведення перевірки. Однак, ТОВ Лемберг-Плаза Сервіс не погодившись із даним наказом звернулося із позовом до Львівського окружного адміністративного суду, за результатами звернення, судом винесено ухвалу від 24.05.2019 за №1.380.2019.002578. Оскільки, контролюючий орган не здійснив заходів реалізації рішення ДФС України від 04.04.2019 за №15772/6/99-99-11-04-01-25, тому сума на даний час є неперевіреною шляхом проведення перевірки.

Ухвалою судді від 07.05.2019 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито загальне позовне провадження у справі.

Ухвалою від 05.09.2019 закрито підготовче провадження у справі та призначено справу до су4дового розгляду по суті.

Ухвалою від 24.10.2019 зупинено провадження у справі до набрання законної сили судовими рішенням у справі №1.380.2019.002578 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» до Головного управління ДФС у Львівській області про визнання протиправним та скасування наказу.

Ухвалою від 18.02.2020 поновлено провадження у справі.

У судовому засіданні 18.02.2020 судом замінено відповідача у справі Головне управління ДФС у Львівській області на Головне управління ДПС у Львівській області.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідачів в судовому засіданні проти позову заперечив, просив у задоволенні позову відмовити повністю.

Суд, заслухавши вступне слово представників сторін, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та відзив, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для вирішення спору, встановив наступне.

Головним управлінням ДФС у Львівській області відповідно до п. 200.10 ст. 200 розділу V Податкового кодексу України, в порядку встановленому ст. 76 глави 8 розділу ІІ Кодексу проведено камеральну перевірку ТОВ Лемберг-Плаза Сервіс з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість на поточний рахунок платника податку за вересень 2018 року за результатами якої складено акт перевірки № 96/13-01-12-02/40270480 від 20.11.2018.

Перевіркою встановлено порушення п.44.1 ст.44, п.198.1, п.198.2, п.198.3 от.198, п.200.4 статті 200 Податкового Кодексу України в частині завищення податкового кредиту по постачальнику "БК "КРЕАТОР" (код 39683326) на загальну суму ПДВ 1576230 грн. та по постачальнику ТОВ "КРЕАТОР КОМПАНІ" (код 41258800) на загальну суму ПДВ 1850057 грн, що призвели до завищення суми від`ємного значення різниці між сумою податкового зобов`язання та: сумою податкового кредиту (рядка 19) на 3426287 грн та до завищення суми бюджетного відшкодування на рахунок платника у банку (рядка 20.2.1) на 3 426 287 грн декларації з ПДВ за вересень 2018 року.

На підставі акта перевірки винесено податкове повідомлення-рішення №0266601202 від 12.12.2018, яким зменшено суму бюджетного відшкодування по податку на додану вартість на загальну суму 3426287 грн.

30.01.2019 товариство з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» в порядку п.п. 56.2, 56.3 Податкового кодексу України, оскаржило до ДФС України податкове-повідомлення рішення від 12.12.2018 року №90266601202, про що повідомило ГУ ДФС у Львівській області листом від 30.01.2019.

Листом вих.№8527/6/99-99-11-04-01-25 від 21.02.2019 ДФС України повідомила ТОВ «Лемберг-Плаза Сервіс» про продовження строку розгляду скарги до 05.04.2019 року, ГУ ДФС України зобов`язано надати обґрунтований висновок з порушених у скарзі питань.

Згідно рішення ДФС України про результати розгляду скарги вих.№15772/6/99-99-11-04-01-25 від 04.04.2019, податкове-повідомлення рішення від 12.12.2018 №0266601202 скасовано.

З урахуванням того, що податкове-повідомлення рішення від 12.12.2018 №0266601202 скасоване 04.04.2019, інформація про узгодженість бюджетного відшкодування та його сума щодо відшкодування, повинна була відображатися у Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість з 05.04.2019.

Однак, Головне управління ДФС у Львівській області не внесло до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість цих даних, що позбавляє ТОВ «Лемберг-Плаза Сервіс» права на отримання належної йому суми бюджетного відшкодування.

Не погоджуючись з такими діями відповідача, позивач звернувся із цим позовом до суду.

При вирішенні спору по суті суд керувався наступним.

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначено статтею 200 ПК України.

Пунктом 200.15 ст.200 Податкового кодексу України визначено, що у разі коли за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, контролюючий орган не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов`язаний внести відповідні дані до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

Відповідно до абз.2 п.200.15 ст.200 ПК України, після закінчення процедури адміністративного оскарження або набрання законної сили рішенням суду контролюючий орган на наступний робочий день після отримання відповідного рішення зобов`язаний внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування дані щодо узгодженої суми бюджетного відшкодування платника.

Пунктом 200.12 ст.200 ПК України визначено, що зазначена у заяві сума бюджетного відшкодування вважається узгодженою в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування з однієї із таких дат: ґ) з дня визнання протиправним та/або скасування податкового повідомлення-рішення.

У випадках, передбачених підпунктами "а", "г" і "ґ" цього пункту, інформація про узгодженість бюджетного відшкодування та його суму відображається в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування контролюючим органом на наступний робочий день після виникнення такого випадку.

Пунктом 200.12 статті 200 ПК України, зокрема, визначено, що узгоджена сума бюджетного відшкодування стає доступною органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, для виконання на наступний операційний день за днем її відображення в Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування та перераховується органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, у строки, передбачені пунктом 200.13 цієї статті, на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до Державного бюджету України.

На підставі даних Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, після дня набуття статусу узгодженої суми бюджетного відшкодування перераховує таку суму з бюджетного рахунку на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку та/або на бюджетні рахунки для перерахування у рахунок сплати грошових зобов`язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету, протягом п`яти операційних днів (пункт 200.13 статті 200 ПК України).

Вказані норми статті 200 ПК України узгоджуються з пунктами 6, 7, 11, 12 Порядку ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.01.2017 № 26 (далі - Порядок № 26).

Так, Згідно з п.3 Порядку, формування Реєстру здійснюється автоматично на підставі баз даних ДФС та Казначейства.

Відповідно до п. 4 Порядку, орган ДФС вносить до Реєстру певні дані: дату подання заяви про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі - заява) на рахунок платника податку у банку, поданої у складі податкової декларації з податку на додану вартість (далі - податкова декларація) або уточнюючого розрахунку з податку на додану вартість (далі - уточнюючий розрахунок) (в разі їх подання); - суму податку, заявленого до бюджетного відшкодування, зазначену в кожній заяві, поданій у складі податкової декларації або уточнюючого розрахунку (в разі їх подання), у тому числі окремо, яка підлягає перерахуванню на рахунок платника податку у банку та/або в рахунок сплати грошових зобов`язань, та/або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету; - дату початку та закінчення проведення перевірки даних податкової декларації або уточнюючого розрахунку (в разі їх подання), в складі яких подана заява, з обов`язковою відміткою щодо виду перевірки (камеральна, документальна); дату складення та вручення платнику податку акта перевірки; - дату та номер податкового повідомлення-рішення та суму бюджетного відшкодування за кожною заявою з урахуванням уточнюючого розрахунку (у разі їх подання), не узгоджену органом ДФС; - дату початку оскарження податкового повідомлення-рішення та суму бюджетного відшкодування, що оскаржується; - дату закінчення оскарження податкового повідомлення-рішення та суму бюджетного відшкодування, узгоджену за результатами оскарження; - суму узгодженого органом ДФС бюджетного відшкодування за кожною заявою та дату її узгодження.

Згідно з п.6 Порядку, повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до Реєстру.

Аналіз наведених норм дає підстави стверджувати, що Реєстри заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, передбачають його інформаційне наповнення, зокрема, внесення інформації про узгоджену суму бюджетного відшкодування, яка підлягає перерахуванню платнику податків.

При цьому, передумовою для отримання платником податків належної йому суми бюджетного відшкодування є відображення органом ДФС в Реєстрі інформації про її узгодження.

Таким чином, суд дійшов висновку, що відповідач був зобов`язазний внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування дані щодо узгоджених сум бюджетного відшкодування належних позивачу, задля забезпечення доступу органу, що здійснює казначейське обслуговування для подальшого виконання.

З урахуванням того, що податкове-повідомлення рішення від 12.12.2018 №0266601202 скасоване 04.04.2019, інформація про узгодженість бюджетного відшкодування та його сума щодо відшкодування, повинна була відображатися у Реєстрі заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість з 05.04.2019, тому, позовні вимоги про визнання протиправними дій Головного управління ДФС у Львівській області, що полягають у невнесенні до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість даних щодо сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягають поверненню Товариству з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» у розмірі 3426287 грн, згідно податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2018 року, зареєстрованої за №9225968708 та зобов`язання Головне управління ДФС у Львівській області внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (в частину 2 «Інформація про узгодження органом ДФС суми бюджетного відшкодування (формує ДФС)» в колонки «Узгоджена сума бюджетного відшкодування з урахуванням відшкодованих сум, результатів перевірок, поточних грошових зобов`язань та зменшень відповідно до уточнюючих розрахунків тощо» , «Дата узгодження органом ДФС суми бюджетного відшкодування» ) дані щодо сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягають поверненню Товариству з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» у розмірі 3 426 287 грн. згідно податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2018 року, зареєстрованої за №9225968708, належить задовольнити.

Щодо позовної вимоги про стягнення з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Лемберг-Плаза Сервіс" у зв`язку з несвоєчасним відшкодуванням бюджетної заборгованості з податку на додану вартість пеню за період з 15.04.2019 по 27.06.2019 в розмірі 120% облікової ставки Національного банку України у сумі 146 494,89 грн, то суд зазначає, що передумовою початку нарахування пені є невиконання контролюючим органом обов`язку з виплати заборгованості з відшкодування податку на додану вартість протягом строку, визначеного статтею 200 ПК України. Нарахування пені пов`язується саме із недотриманням суб`єктами владних повноважень положень статті 200 ПК України, яка визначає, зокрема, комплекс дій, необхідних для своєчасного повернення сум бюджетної заборгованості з податку на додану вартість.

Так, відповідно до пункту 200.23 статті 200 ПК України суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки раціонального банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Так, Рішенням Правління Національного банку України від 14.03.2019 № 199-рш "Про розмір облікової ставки", Рішенням Правління Національного банку України від 25.04.2019 №311-рш "Про розмір облікової ставки", Рішенням Правління Національного банку України від 06.06.2019 №392-рш "Про розмір облікової ставки", встановлено розміри облікової ставки Національного банку України: з 15.03.2019 по 25.04.2019 - 18%, з 26.04.2019 по теперішній час -17,5%.

Отже, використовуючи формулу нарахування пені: облікова ставка НБУ х 420 % /365 днів х кількість календарних днів, сума пені, що підлягає нарахуванню за вказаний період = з 15.04.2019 по 25.04.2019 - 3 426 287 грн. х (18% х 120%) х 11днів/365 днів = 22303,72 грн.

Та, з 26.04.2019 по 27.06.2019 - 3426287 грн. х (17,5% х 120%) х 63 дні/365 днів = 124191,17 грн.

Таким чином, загальний розмір пені становить - 146494,89 грн.

За таких обставин суд дійшов висновку, що оскільки позивачу не було відшкодовано відповідну суму бюджетного відшкодування у встановлений законом строк, відповідно позивач набув право на нарахування пені, у зв`язку з чим дана позовна вимога підлягає задоволенню.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Частиною 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, покладений на нього обов`язок доказування з урахуванням вимог, встановлених частиною 2 статті 19 Конституції України та частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, не виконав, а тому, виходячи з меж заявлених позовних вимог та системного аналізу положень законодавства України, адміністративний позов належить задовольнити повністю.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду з даним позовом позивачем понесено витрати зі сплати судового збору в розмірі 6039,42 грн. За таких умов, сплачений позивачем судовий збір підлягає стягненню за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Львівській оласті.

Керуючись ст.ст. 6, 9, 73-76, 242, 244, 245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

в и р і ш и в:

позов задовольнити повністю.

Визнати протиправними дії Головного управління ДФС у Львівській області, що полягають у невнесенні до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість даних щодо сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягають поверненню Товариству з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» у розмірі 3426287 грн, згідно податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2018 року, зареєстрованої за №9225968708.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Львівській області внести до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (в частину 2 «Інформація про узгодження органом ДФС суми бюджетного відшкодування (формує ДФС)» в колонки «Узгоджена сума бюджетного відшкодування з урахуванням відшкодованих сум, результатів перевірок, поточних грошових зобов`язань та зменшень відповідно до уточнюючих розрахунків тощо» , «Дата узгодження органом ДФС суми бюджетного відшкодування» ) дані щодо сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, що підлягають поверненню Товариству з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» у розмірі 3426287 грн згідно податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2018 року, зареєстрованої за « 9225968708.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Лемберг-Плаза Сервіс" (ЄДРПОУ 40270480, 79024, м. Львів, вул. Б. Хмельницького, 157) у зв`язку з несвоєчасним відшкодуванням бюджетної заборгованості з податку на додану вартість пеню за період з 15.04.2019 року по 27.06.2019 в розмірі 120% облікової ставки Національного банку України у сумі 146494 (сто сорок шість тисяч чотириста дев`яносто чотири) грн 89 коп.

Стягнути з Головного управління ДПС у Львівській області місцезнаходження: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, код ЄДРПОУ 43143039, за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Лемберг-Плаза Сервіс» код ЄДРПОУ 40270480 місцезнаходження: 79024, м. Львів, вул. Богдана Хмельницького, буд. 157 судовий збір в сумі 6039 (шість тисяч тридцять дев`ять) грн 42 коп.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного рішення суду.

Суддя Грень Н.М.

Повний текст рішення виготовлено та підписано 27.02.2020.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.02.2020
Оприлюднено02.03.2020
Номер документу87892583
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.002189

Постанова від 13.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 26.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 26.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 16.04.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 19.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Рішення від 28.01.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Грень Наталія Михайлівна

Постанова від 24.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 23.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 04.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 03.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні