ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

УХВАЛА

1Справа № 335/8045/19 1-кс/335/833/2020

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 березня 2020 року м. Запоріжжя

Слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя Макаров В.О., за участю секретаря судового засідання Дворникової Я.П., слідчого Терещенко О.В., представників ДП НАЕК Енергоатом Насретдінова Т.М., Димової О.І., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду м. Запоріжжя клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Запорізькій області Терещенко О.В. про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 12018080000000391 від 21.12.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий СУ ГУНП в Запорізькій області Терещенко О.В., за погодженням з прокурором відділу прокуратури Запорізької області Андрусюк Г.В., звернулася до суду з клопотанням в якому просить надати тимчасовий доступ у кримінальному провадженні № 12018080000000391 до оригіналів документів, з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ВП Запорізька атомна електрична станція ДП НАЕК Енергоатом (ЄДРПОУ 19355964), що розташована за адресою: Запорізька область, м. Енергодар, вул. Промислова, 133, відповідно до організаційної структури, а саме:

- звіти матеріально-відповідальних осіб їдалень, на підставі яких бухгалтерія ВП ЗАЕС або бухгалтерія їдальні складає акт звірки взаєморозрахунків, який візується підрозділом ЗД СЛР - начальником УЗта ФО з ТОВ Комбінат громадського харчування АЕС про фактично надані послуги;

- журнали обліку входу/виходу до приміщення їдалень (або інших приміщень, де харчуються працівники) працівників атестованих з особливо шкідливих умовах праці та/або інші документи, що можуть містити в собі інформацію про фактичну щодобову відвідуваність атестованих з особливо шкідливих умовах праці працівників;

- Інструкції про порядок надання лікувально-профілактичного харчування працівникам ВП Запорізька АЕС ОО.ФО.ИН.01-14 та Положення про порядок надання молока і соку (пектину) працівникам ВП ЗАЕС , зайнятим на роботах з шкідливими умовами праці ОО, ФО ПЛ 02-14;

- документи, що підтверджують кількість працюючих осіб ВП ЗАЕС, яким надається лікувально-профілактичного харчування відповідно до Інструкції про порядок надання лікувально-профілактичного харчування працівникам ВП Запорізька АЕС ОО.ФО.ИН.01-14 та Положення про порядок надання молока і соку (пектину) працівникам ВП ЗАЕС , зайнятим на роботах з шкідливими умовами праці ОО, ФО ПЛ 02-14 або передбачені іншими нормативними або внутрішніми документами;

- документів, які підтверджують взаємовідносини ВП ЗАЕС ДП НАЕК Енергоатом та ТОВ Комбінат громадського харчування АЕС за період часу з 01.01.2016 року по 31.07.2019 року, а саме:

- рахунки-фактури, виставлені ТОВ "КГХ АЕС" на адресу ДП НАЕК Енергоатом на сплату послуг з організації ЛПХ та за продукцію відпущену для організації харчування на підставі договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року;

- реєстри по кількості та ціні прийнятих об`ємами громадського харчування талонів АПХ, молока, соку по договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року;

- документи про сплату послуг по Акту № 2 від 28.02.2015 року; Акту № 3 від 31.03.2015 року; Акту № 4 від 30.04.2015 року; Акту № 6 від 30.06.2015 року; Акту № 7 від 31.07.2015 року; Акту № 8 від 31.08.2015 року; Акту № 9 від 30.09.2015 року по договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року;

- рахунки-фактури, виставлені ТОВ "КГХ АЕС" на адресу ДП НАЕК Енергоатом на сплату послуг з організації ЛПХ та за продукцію відпущену для організації харчування на підставі договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року - до Акту № 10 від 31.10.2015 року; до Акту № 11 від 30.11.2015 року; до Акту № 12 від 31.12.2015 року;

- реєстри по кількості та ціні прийнятих об`ємами громадського харчування талонів АПХ, молока, соку по договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року - до Акту № 10 від 31.10.2015 року; до Акту № 11 від 30.11.2015 року; до Акту № 12 від 31.12.2015 року;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 1 від 31.01.2016 року по договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року:

- рахунку-фактури № 22 від 31.01.2016 року - 366 903,10 грн.;

- рахунку-фактури № 21 від 31.01.2016 року - 1 801 182,55 грн.;

- рахунок № 1 від 06.01.2016 року - 161 236,84 грн.;

- рахунок № 2 від 11.01.2016 року - 58 360,00 грн.;

- рахунок № 3 від 13.01.2016 року - 229 361,31 грн.;

- рахунок № 5 від 18.01.2016 року - 338 619,71 грн.;

- рахунок № 6 від 20.01.2016 року - 181 409,58 грн.;

- рахунок № 8 від 25.01.2016 року - 247 473,16 грн.;

- рахунок № 9 від 27.01.2016 року - 207 175,06 грн.;

- рахунок № 25 від 31.01.2016 року -373 664,65 грн;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 3 від 31.03.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 74 від 31.03.2016 року - 3 341 726,41 грн.;

- рахунку-фактури № 73 від 31.03.2016 року - 2 402 206,84 грн.;

- рахунку-фактури № 56 від 02.03.2016 року - 65 443,30 грн., 23.03.2016 року - 54 536,08 грн. без ПДВ, документи про оплату 10 907,22 грн.;

- рахунку-фактури № 58 від 09.03.2016 року - 266 148,20 грн., 06.04.2016 року - 221 790, 17 грн. без ПДВ, документи про оплату 44 358,03 грн.;

- рахунок № 59 від 14.03.2016 року - 470 875,56 грн.;

- рахунок № 60 від 16.03.2016 року - 211 132,06 грн.

- рахунку-фактури № 62 від 21.03.2016 року - 324 617,76 грн., 07.04.2016 року - 270 514, 80 грн. без ПДВ, документи про оплату 54 102,96 грн.;

- рахунку-фактури № 63 від 23.03.2016 року - 206 640,80 грн., 23.03.2016 року - 54 536,08 грн. без ПДВ, документи про оплату 10 907,22 грн.;

- рахунок № 64 від 28.03.2016 року - 295 692,74 грн.;

- рахунок № 65 від 30.03.2016 року - 263 333,74 грн.;

- рахунок № 66 від 31.03.2016 року - 298 322,68 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 4 від 30.04.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 104 від 30.04.2016 року на сплату 3 341 726,41 грн.;

- рахунку-фактури № 103 від 30.04.2016 року на сплату 2 187 802,08 грн.;

- рахунок № 81 від 06.04.2016 року - 274 070,38 грн.;

- рахунок № 82 від 11.04.2016 року - 283 468,96 грн.;

- рахунок № 83 від 13.04.2016 року - 228 129,18 грн.;

- рахунок № 88 від 18.04.2016 року - 279 151,62 грн.;

- рахунок № 89 від 20.04.2016 року - 219 996,50 грн.;

- рахунок № 90 від 25.04.2016 року - 271 076,72 грн.;

- рахунок № 91 від 27.04.2016 року - 234 493,54 грн.;

- рахунок № 95 від 30.04.2016 року - 397 445,18 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 5 від 31.05.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 128 від 31.05.2016 року на сплату 3 341 726,41 грн., в т.ч. ПДВ 556 954,40 грн.: 22.07.2016 року - 700 000,00 грн. з ПДВ; документи про сплату 2 641 726,41 грн.;

- рахунку-фактури № 127 від 31.05.2016 року на сплату 2 139 611,44 грн., в т.ч. ПДВ 356 601,91 грн.;

- рахунок № 109 від 10.05.2016 року - 300 686,92 грн.;

- рахунок № 110 від 11.05.2016 року - 150 669,40 грн.;

- рахунок № 114 від 16.05.2016 року - 306 316,84 грн.;

- рахунок № 117 від 18.05.2016 року - 239 727,46 грн.;

- рахунок № 118 від 23.05.2016 року - 293 169,70 грн.;

- рахунок № 119 від 25.05.2016 року - 233 802,32 грн.;

- рахунок № 120 від 30.05.2016 року - 293 126,20 грн.;

- рахунок № 124 від 31.05.2016 року - 322 112,60 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 6 від 30.06.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 155 від 30.06.2016 року на сплату 2 072 279,56 грн., в т.ч. ПДВ 345 379,93 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 5 від 31.05.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 136 від 06.06.2016 року на сплату 251 552,28 грн.: 02.08.2016 року - 41 925,38 грн. з ПДВ; документи про сплату 209 626,90 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 5 від 31.05.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 138 від 08.06.2016 року на сплату 227 360,36 грн..: 02.08.2016 року - 37 893, 39 грн. з ПДВ; документи про сплату 189 466,97 грн.;

- банківські виписки про сплату виставлених рахунків (вищевказані) за період 01.01.2016 року по 31.07.2019 року;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 9 від 30.09.2017 року по договору № 75/06-17/37-121-01-17-04596 від 01.02.2017 року Про надання послуг від 26.01.2017 року: на організацію ЛПХ на суму 3 075 593,04 грн., у т.ч. ПДВ 512 598,84 грн. 25.10.2017 року - 1 575 593,04 грн. з ПДВ; 31.10.2017 року - 1 300 000,00 грн. з ПДВ (всього 2875593,04 грн.) документи на оплату 200 000,00 грн.;

- банківські виписки про сплату виставлених рахунків (вищевказані) за період 01.01.2016 року по 31.07.2019 року по Акту № 9 від 30.09.2017 року по договору № 75/06-17/37-121-01-17-04596 від 01.02.2017 року Про надання послуг від 26.01.2017 року.

Своє клопотання слідчий обґрунтовує тим, що уперіод з 2015 року по 2019 рік невстановлені службові особи ВП ЗАЕС ДП НАЕК ЕНЕРГОАТОМ ЄДРПОУ 19355964, діючи умисно, з корисливих мотивів, за попередньою змовою з невстановленими службовими особами ТОВ Комбінат громадського харчування АЕС (ЄДРПОУ 31441039) та іншими невстановленими особами, вчиняють системне розкрадання бюджетних коштів, шляхом укладання договорів на організацію лікувально-профілактичного харчуванням персоналу ВП Запорізька АЕС , в результаті чого завдали збитків на суму понад 60000000,00 гривень.

Так, органом досудового розслідування було встановлено, що відповідно до ст. 7 Закону України Про охорону праці працівники, зайняті на роботах з важкими та шкідливими умовами праці, безоплатно забезпечуються лікувально-профілактичним харчуванням, молоком або рівноцінними харчовими продуктами, газованою солоною водою, мають право на оплачувані перерви санітарно- оздоровчого призначення, скорочення тривалості робочого часу, додаткову оплачу вану відпустку, пільгову пенсію, оплату праці у підвищеному розмірі та інші пільги і компенсації, що надаються в порядку, визначеному законодавством.

Згідно до п. 1.3, 1.4 Інструкції про порядок надання лікувально-профілактичного харчування працівникам ВП Запорізька АЕС ОО.ФО.ИН.01-14 (далі - Інструкція ОО.ФО.ИН.01-14) та Інструкції про порядок надання лікувально-профілактичного харчування працівникам ВП Запорізька АЕС ОО.ФО.ИН.01-17 (далі - Інструкція ОО.ФО.ИН.01-17) лікувально-профілактичне харчування видаєть ся персоналу ВП ЗАЕС, якому за результатами атестації робочих місць за умовами праці встановлені особливо шкідливі умови праці, працюючим в умовах підвищено го тиску.

Службові особи ВП Запорізька АЕС , будучи обізнаними у вимогах зазначе них нормативних актів, використовуючи владні повноваження, діючи умисно, з ко рисливих мотивів, вступивши у злочинну змову з службовими особами ТОВ Ком бінат громадського харчування АЕС , незаконно заволоділи бюджетними коштами при наступних обставинах.

Так, під час закупівлі послуг Організація лікувально-профілактичного харчування персоналу ВП ЗАЕС , зазначені особи, для створення у оточуючих хибного уявлення щодо законності своїх дій, розробили та виготовили фіктивну документа цію про необхідність забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням - 4 349 чоловік на добу, забезпечення безкоштовно молоком 1 200 чоловік на добу і соком (пектином) - 174 чоловік на добу.

Зокрема, згідно розроблених службовими особами ВП Запорізька АЕС тех нічних вимог до закупівлі послуг Організація лікувально-профілактичного харчу вання персоналу ВП ЗАЕС, підприємство повинно мати кваліфікований персонал для надання послуг у наступних пунктах харчування: 3 їдальні на 1200 місць, з них з цілодобовим режимом обслуговування - 1 їдальня на 550 місць, 13 буфетів на 276 місць з них з цілодобовим режимом обслуговування - 4 буфета на 80 місць. Кіль кість працівників Замовника, яку нібито необхідно забезпечити лікувально-профілактичним харчуванням - 4 349 чоловік на добу, забезпечити безкоштовно молоком 1 200 чоловік на добу і соком (пектином) -174 чоловік на добу.

За вказаними договорами кількість осіб, які нібито необхідно забезпечити ліку вально-профілактичним харчуванням у ВП Запорізька АЕС - 4 349 чоловік на добу, безкоштовно молоком 1 200 чоловік на добу і соком (пектином) - 174 чоловік на добу, в той час як фактична щодобова відвідуваність атестованих з особливо шкідливими умовами праці працівників становить 3 298 осіб на добу.

В подальшому, як вказує слідчий у клопотання, реалізовуючи злочинний умисел на заволодіння бюджетними коштами, службові особи ТОВ Комбінат громадського харчування АЕС , щодня надавали ЛПХ на 1 051 особи менше, ніж осіб щодо кількості яких було укладено вищезазначені договори на забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням. В той же час, коригування актів фактично наданих послуг не здійснювався, на підс таві чого службові особи ВП Запорізька АЕС безпідставно перерахували бюджет ні кошти на рахунок зазначеного підприємства.

Так, у кримінальному провадженні для підтвердження або спростування викладених фактів, що стали підставою для реєстрації кримінального правопорушення, слідчим було призначено судову економічну експертизу для встановлення суми збитків завданих ВП Запорізька АЕС ДП НАЕК Енергоатом , внаслідок виконання договорів № 75/21-15 від 26.01.2016 року, № 75/08-16 від 25.01.2016 року, № 75/06-17 від 26.01.2017 року, укладених з ТОВ Комбінат громадського харчування АЕС .

За результатами проведеного економічного дослідження було встановлено, що у зв`язку з ненаданням експертові по його клопотанню, документів об`єктивно не надалося за можливе підтвердити або спростувати дані, що фактична щодобова відвідуваність атестованих з особливо шкідливими умовами праці працівників становить 9 298 осіб на добу .

У зв`язку з чим, на теперішній час у органа досудового розслідування виникла об`єктивна необхідність отримання та вивчення документів, що перебувають у володінні ВП ЗАЕС ДП НАЕК Енергоатом , в яких би було визначено, що фактична щодобова відвідуваність атестованих з особливо шкідливих умовах праці працівників становить 3 298 осіб на добу ,

Вищевказані документи самі по собі та у сукупності з іншими документами кримінального провадження на думку слідчого мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, у зв`язку з чим органом досудового розслідування звернувся до суду з вказаним клопотанням.

Слідчий у судовому засіданні клопотання підтримує у повному обсязі.

Представники ДП НАЕК Енергоатом Насретдінов Т.М. та Димова О.І. проти клопотання слідчого заперечували частково, посилаючись на необґрунтованість клопотання в частині вилучення документів.

Вислухавши слідчого, представників ДП НАЕК Енергоатом Насретдінова Т.М. та Димову О.І., дослідивши матеріали клопотання у сукупності, слідчий суддя вважає, що клопотання підлягає частковому задоволенню з урахуванням наступного.

Відповідно доч. 1 ст. 159 КПК України , тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно ч. 2 ст. 159 КПК України , тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.

Слідчим у судовому засіданні доведено, що відомості, що містяться в документах, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, мають суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженню. Без дослідження зазначених відомостей неможливо об`єктивно, повно і всебічно провести досудове розслідування, а отримати їх в інший спосіб не вбачається можливим.

Відповідно до ч. 7 ст. 163 КПК України , слідчий суддя, суд в ухвалі про надання тимчасового доступу до речей і документів може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що без такого вилучення існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, або таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Разом з тим суд відмовляє в задоволенні клопотання в частині вилучення оригіналів документів у зв`язку з тим, що матеріали клопотання свідчать про можливість встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні на підставі належним чином завірених копій. Необхідність експертного дослідження вказаних документів має оцінюватись при розгляді питання про призначення експертизи.

Таким чином, у судовому засіданні встановлено підстави для часткового задоволення внесеного слідчим клопотання.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 160 , 163 , 164 , 166 КПК України , слідчий суддя,

УХВАЛИВ:

Клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Запорізькій області Терещенко О.В. про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні № 12018080000000391 від 21.12.2018 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України - задовольнити частково.

Надати старшому слідчому СУ ГУНП в Запорізькій області Терещенко О.В. тимчасовий доступ до документів, з можливістю вилучення (проведення виїмки) уВП Запорізька атомна електрична станція ДП НАЕК Енергоатом (ЄДРПОУ 19355964), що розташована за адресою: Запорізька область, м. Енергодар, вул. Промислова, 133, відповідно до організаційної структури , завірених належним чиномнаступних документів:

- звіти матеріально-відповідальних осіб їдалень, на підставі яких бухгалтерія ВП ЗАЕС або бухгалтерія їдальні складає акт звірки взаєморозрахунків, який візується підрозділом ЗД СЛР - начальником УЗта ФО з ТОВ Комбінат громадського харчування АЕС про фактично надані послуги;

- журнали обліку входу/виходу до приміщення їдалень (або інших приміщень, де харчуються працівники) працівників атестованих з особливо шкідливих умовах праці та/або інші документи, що можуть містити в собі інформацію про фактичну щодобову відвідуваність атестованих з особливо шкідливих умовах праці працівників;

- Інструкції про порядок надання лікувально-профілактичного харчування працівникам ВП Запорізька АЕС ОО.ФО.ИН.01-14 та Положення про порядок надання молока і соку (пектину) працівникам ВП ЗАЕС , зайнятим на роботах з шкідливими умовами праці ОО, ФО ПЛ 02-14;

- документи, що підтверджують кількість працюючих осіб ВП ЗАЕС, яким надається лікувально-профілактичного харчування відповідно до Інструкції про порядок надання лікувально-профілактичного харчування працівникам ВП Запорізька АЕС ОО.ФО.ИН.01-14 та Положення про порядок надання молока і соку (пектину) працівникам ВП ЗАЕС , зайнятим на роботах з шкідливими умовами праці ОО, ФО ПЛ 02-14 або передбачені іншими нормативними або внутрішніми документами;

- документів, які підтверджують взаємовідносини ВП ЗАЕС ДП НАЕК Енергоатом та ТОВ Комбінат громадського харчування АЕС за період часу з 01.01.2016 року по 31.07.2019 року, а саме:

- рахунки-фактури, виставлені ТОВ "КГХ АЕС" на адресу ДП НАЕК Енергоатом на сплату послуг з організації ЛПХ та за продукцію відпущену для організації харчування на підставі договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року;

- реєстри по кількості та ціні прийнятих об`ємами громадського харчування талонів АПХ, молока, соку по договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року;

- документи про сплату послуг по Акту № 2 від 28.02.2015 року; Акту № 3 від 31.03.2015 року; Акту № 4 від 30.04.2015 року; Акту № 6 від 30.06.2015 року; Акту № 7 від 31.07.2015 року; Акту № 8 від 31.08.2015 року; Акту № 9 від 30.09.2015 року по договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року;

- рахунки-фактури, виставлені ТОВ "КГХ АЕС" на адресу ДП НАЕК Енергоатом на сплату послуг з організації ЛПХ та за продукцію відпущену для організації харчування на підставі договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року - до Акту № 10 від 31.10.2015 року; до Акту № 11 від 30.11.2015 року; до Акту № 12 від 31.12.2015 року;

- реєстри по кількості та ціні прийнятих об`ємами громадського харчування талонів АПХ, молока, соку по договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року - до Акту № 10 від 31.10.2015 року; до Акту № 11 від 30.11.2015 року; до Акту № 12 від 31.12.2015 року;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 1 від 31.01.2016 року по договору № 75/21-15/37-121-03-15-01318 від 04.02.2015 року Про надання послуг від 26.01.2015 року:

- рахунку-фактури № 22 від 31.01.2016 року - 366 903,10 грн.;

- рахунку-фактури № 21 від 31.01.2016 року - 1 801 182,55 грн.;

- рахунок № 1 від 06.01.2016 року - 161 236,84 грн.;

- рахунок № 2 від 11.01.2016 року - 58 360,00 грн.;

- рахунок № 3 від 13.01.2016 року - 229 361,31 грн.;

- рахунок № 5 від 18.01.2016 року - 338 619,71 грн.;

- рахунок № 6 від 20.01.2016 року - 181 409,58 грн.;

- рахунок № 8 від 25.01.2016 року - 247 473,16 грн.;

- рахунок № 9 від 27.01.2016 року - 207 175,06 грн.;

- рахунок № 25 від 31.01.2016 року -373 664,65 грн;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 3 від 31.03.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 74 від 31.03.2016 року - 3 341 726,41 грн.;

- рахунку-фактури № 73 від 31.03.2016 року - 2 402 206,84 грн.;

- рахунку-фактури № 56 від 02.03.2016 року - 65 443,30 грн., 23.03.2016 року - 54 536,08 грн. без ПДВ, документи про оплату 10 907,22 грн.;

- рахунку-фактури № 58 від 09.03.2016 року - 266 148,20 грн., 06.04.2016 року - 221 790, 17 грн. без ПДВ, документи про оплату 44 358,03 грн.;

- рахунок № 59 від 14.03.2016 року - 470 875,56 грн.;

- рахунок № 60 від 16.03.2016 року - 211 132,06 грн.

- рахунку-фактури № 62 від 21.03.2016 року - 324 617,76 грн., 07.04.2016 року - 270 514, 80 грн. без ПДВ, документи про оплату 54 102,96 грн.;

- рахунку-фактури № 63 від 23.03.2016 року - 206 640,80 грн., 23.03.2016 року - 54 536,08 грн. без ПДВ, документи про оплату 10 907,22 грн.;

- рахунок № 64 від 28.03.2016 року - 295 692,74 грн.;

- рахунок № 65 від 30.03.2016 року - 263 333,74 грн.;

- рахунок № 66 від 31.03.2016 року - 298 322,68 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 4 від 30.04.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 104 від 30.04.2016 року на сплату 3 341 726,41 грн.;

- рахунку-фактури № 103 від 30.04.2016 року на сплату 2 187 802,08 грн.;

- рахунок № 81 від 06.04.2016 року - 274 070,38 грн.;

- рахунок № 82 від 11.04.2016 року - 283 468,96 грн.;

- рахунок № 83 від 13.04.2016 року - 228 129,18 грн.;

- рахунок № 88 від 18.04.2016 року - 279 151,62 грн.;

- рахунок № 89 від 20.04.2016 року - 219 996,50 грн.;

- рахунок № 90 від 25.04.2016 року - 271 076,72 грн.;

- рахунок № 91 від 27.04.2016 року - 234 493,54 грн.;

- рахунок № 95 від 30.04.2016 року - 397 445,18 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 5 від 31.05.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 128 від 31.05.2016 року на сплату 3 341 726,41 грн., в т.ч. ПДВ 556 954,40 грн.: 22.07.2016 року - 700 000,00 грн. з ПДВ; документи про сплату 2 641 726,41 грн.;

- рахунку-фактури № 127 від 31.05.2016 року на сплату 2 139 611,44 грн., в т.ч. ПДВ 356 601,91 грн.;

- рахунок № 109 від 10.05.2016 року - 300 686,92 грн.;

- рахунок № 110 від 11.05.2016 року - 150 669,40 грн.;

- рахунок № 114 від 16.05.2016 року - 306 316,84 грн.;

- рахунок № 117 від 18.05.2016 року - 239 727,46 грн.;

- рахунок № 118 від 23.05.2016 року - 293 169,70 грн.;

- рахунок № 119 від 25.05.2016 року - 233 802,32 грн.;

- рахунок № 120 від 30.05.2016 року - 293 126,20 грн.;

- рахунок № 124 від 31.05.2016 року - 322 112,60 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 6 від 30.06.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 155 від 30.06.2016 року на сплату 2 072 279,56 грн., в т.ч. ПДВ 345 379,93 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 5 від 31.05.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 136 від 06.06.2016 року на сплату 251 552,28 грн.: 02.08.2016 року - 41 925,38 грн. з ПДВ; документи про сплату 209 626,90 грн.;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 5 від 31.05.2016 року по договору № 7575/08-16/37-121-03-16-02895 від 19.02.2016 року Про надання послуг від 25.01.2016 року:

- рахунку-фактури № 138 від 08.06.2016 року на сплату 227 360,36 грн..: 02.08.2016 року - 37 893, 39 грн. з ПДВ; документи про сплату 189 466,97 грн.;

- банківські виписки про сплату виставлених рахунків (вищевказані) за період 01.01.2016 року по 31.07.2019 року;

- документи про сплату виставлених рахунків по Акту № 9 від 30.09.2017 року по договору № 75/06-17/37-121-01-17-04596 від 01.02.2017 року Про надання послуг від 26.01.2017 року: на організацію ЛПХ на суму 3 075 593,04 грн., у т.ч. ПДВ 512 598,84 грн. 25.10.2017 року - 1 575 593,04 грн. з ПДВ; 31.10.2017 року - 1 300 000,00 грн. з ПДВ (всього 2875593,04 грн.) документи на оплату 200 000,00 грн.;

- банківські виписки про сплату виставлених рахунків (вищевказані) за період 01.01.2016 року по 31.07.2019 року по Акту № 9 від 30.09.2017 року по договору № 75/06-17/37-121-01-17-04596 від 01.02.2017 року Про надання послуг від 26.01.2017 року.

В іншій частині клопотання відмовити.

Строк дії ухвали до 03.04.2020 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя В.О. Макаров

Дата ухвалення рішення 03.03.2020
Зареєстровано 06.03.2020
Оприлюднено 10.03.2020

Судовий реєстр по справі 335/8045/19

Проскрольте таблицю вліво →
Рішення Суд Форма
Ухвала від 18.01.2021 Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя Кримінальне
Ухвала від 03.03.2020 Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя Кримінальне
Ухвала від 09.08.2019 Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя Кримінальне
Ухвала від 09.08.2019 Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя Кримінальне
Ухвала від 09.08.2019 Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя Кримінальне
Ухвала від 09.08.2019 Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя Кримінальне

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Перевірити компанію

Додайте Опендатабот до улюбленного месенджеру

Вайбер Телеграм Месенджер

Опендатабот для телефону