П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
11 березня 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/5101/19 Головуючий в 1 інстанції: Іванов Е.А.
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
судді-доповідача - Федусика А.Г.,
суддів: Бойка А.В. та Шевчук О.А.,
при секретарі - Пальоній І.М.,
за участю: представника відповідача - Панчук Дмитра Віталійовича,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Одесі апеляційну скаргу Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Сотка Добра на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2019 року по справі за позовом Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Сотка Добра до Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області про визнання протиправним та скасування припису,-
В С Т А Н О В И В :
У серпні 2019 року Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Сотка Добра (далі ОСББ) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області (далі ДСНС) про визнання протиправним та скасування припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки №50 від 03.05.2019 року.
В обґрунтування позову було зазначено, що відповідачем було грубо порушено вимоги абз.4 ч.1 ст. 6 Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , а саме проведенням відповідачем трьох перевірок з одних і тих самих підстав відповідно до посвідчень №116 від 18.04.2019 року, №116/1 від 18.04.2019 року, №67 від 24.04.2019 року. Також позивачем зазначено, що в посвідченні на проведення заходу державного контролю (нагляду) №67 від 24.04.2019 року періодом перевірки вказано з 25.04.2019 по 26.04.2019 року. При цьому згідно графіку позапланових перевірок, що є невід`ємною частиною наказу Про проведення позапланової перевірки ГУ ДСНС України в Одеській області від 05.02.2019 року №39 (на підставі якого проводилась перевірка), датою початку перевірки тривалістю два дні зазначено 18.04.2019 року, а отже посвідчення №67 від 24.04.2019 року є таким, що не відповідає наказу, оскільки перевірка була проведена не у строки, встановлені таким наказом.
Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2019 року в задоволенні позову відмовлено.
Не погоджуючись з даним рішенням суду, ОСББ подало апеляційну скаргу.
В апеляційній скарзі зазначено, що рішення судом першої інстанції ухвалене з порушенням норм матеріального та процесуального права, у зв`язку з чим апелянт просив його скасувати та прийняти нове про задоволення позову.
Розглянувши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для її задоволення з огляду на таке.
Судом першої інстанції встановлено, що 05.02.2019 року начальником ГУ ДСНС України в Одеській області генералом-майором В.В.Федорчаком, відповідно до доручення Прем`єр-міністра України від 16.01.2019 року №50768/1/1-18, з метою здійснення контролю за виконанням вимог Кодексу цивільного захисту України, інших законодавчих та нормативних, нормативно-правових актів у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, згідно з абзацом сьомим частини першої статті 6 Закону України Про основні заходи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , прийнято наказ №39 про проведення позапланової перевірки об`єктів у визначені терміни та виключно посадовими особами (а.с.193).
Згідно додатку до вищенаведеного наказу №39 від 05.02.2019 року, а саме п.159 графіку позапланових перевірок будинків підвищеної поверховості та висотних будинків, розташованих на території Одеської області (далі - Графік), зазначено: найменування суб`єкта господарювання ОСББ Сотка Добра ; місце провадження господарської діяльності: м. Одеса, пр. Добровольського, 10; дата початку здійснення заходу 18.04.2019 року; строк здійснення заходу - 2 дні.
На виконання наказу №39 від 05.02.2019 року та у відповідності до графіку, а саме у період з 18.04.2019 року по 19.04.2019 року ГУ ДСНС України в Одеській області видано посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 16.04.2019 року №116 на проведення позапланової перевірки ОСББ Добра Сотка , розташованого за адресою: м.Одеса, пр. Добровольського, 100. Також у посвідченні наведено перелік питань, які є предметом здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) та необхідність яких стала підставою для його проведення: перевірка виконання суб`єктом господарювання приписів щодо усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту, виданих за результатами проведення попереднього заходу державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту.
На підставі вищенаведеного посвідчення №116 посадовою особою відповідача Дячук А.В. 18.04.2019 року було здійснено вихід за адресою АДРЕСА_1 . Разом з тим, ОСОБА_1 повідомлено про те, що посвідчення виготовлено на перевірку іншої особи, яке було припинено за рішенням суду - ОСББ Добра Сотка замість ОСББ Сотка Добра , яке не є його правонаступником.
Враховуючи вищенаведені обставини та допущену помилку посадової особи при оформленні документів, які дають право на перевірку суб`єкта господарювання, ГУ ДСНС України в Одеській області, відповідно до Положення про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Одеській області, затвердженого наказом ДСНС України від 04.02.2013 року №3 (у редакції наказу ДСНС України від 12.11.2018 року №661), дії пов`язані з заходом перевірки визнало недійсним, про що було повідомлено позивача листом від 19.04.2019 року №03/1715/09 (а.с.40).
В зв`язку з наведеними обставинами ГУ ДСНС України в Одеській області видало нове посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) від 18.04.2019 року №116/1 з аналогічним переліком питань у посвідченні №116 (а.с.194).
19.04.2019 року посадовими особами відповідача здійснено повторний вихід, під час якого встановлено, що керівник ОСББ Сотка Добра задіяний у виборчому процесі з виборів Президента України в якості члена виборчої дільниці №511164, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Малиновського, 29-А, і тому він прийняти участь в позаплановому заході не має можливості. З огляду на наведені обставини ОСОБА_2 (посадова особа, якою здійснено вихід до ОСББ Сотка Добра ) складено акт про неможливість здійснення заходу державного нагляду (контролю) від 19.04.2019 року за №90 та направлено його 19.04.2019 року на адресу позивача, що підтверджується відповідним фіскальним чеком (а.с.75-77, 195-196).
Надалі, посадовою особою ГУ ДСНС України в Одеській області ОСОБА_2 з метою виконання доручення надано рапорт заступнику начальника ГУ ДСНС України в Одеській області про перенесення термінів проведення позапланової перевірки стосовно ОСББ Сотка Добра за адресою: м. Одеса, проспект Добровольського, 100, на дати з 25 по 26 квітня 2019 року (а.с.197).
На підставі вказаного рапорту ГУ ДСНС України в Одеській області внесено зміни до графіку, який є додатком до наказу від 05.02.2019 року №39, в якому у п.152 вказано, що найменування суб`єкта господарювання - ОСББ Сотка Добра ; місце провадження господарської діяльності: м. Одеса, пр. Добровольського, 10; дата початку здійснення заходу 25.04.2019 року; строк здійснення заходу: 2 дні (а.с.211-234).
25 квітня 2019 року, на підставі посвідчення на проведення перевірки №67 від 24.04.2019 року, головним інспектором відділу нагляду (контролю) за суб`єктами господарювання управління запобігання надзвичайним ситуаціям ГУ ДСНС України в Одеській області підполковником служби цивільного захисту ОСОБА_6 та інспектором відділу нагляду (контролю) за ОВО ЦЗД ГУ ДСНС України в Одеській області старшим лейтенантом служби цивільного захисту Руснаком О.В., у присутності голови правління ОСББ Сотка Добра ОСОБА_5 , було здійснено позапланову перевірку житлового будинку ОСББ Сотка Добра , розташованого за адресою: 65025, Одеська область, м. Одеса, проспект Добровольського, 100 , під час якої перевірено: будівлі, споруди, приміщення, територію з метою перевірки додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.
За результатами перевірки складено акт №62 від 26.04.2019 року, у якому зафіксовані 35 порушень приписів Кодексу цивільного захисту України №5403-VI, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014, (зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за №252/26697) та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки.
При цьому 34 порушення є такими, що впливають на ризик виникнення надзвичайної ситуації, аварії чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, а також неможливістю її ефективної ліквідації та рятуванню людей. Акт перевірки направлений позивачу 26.04.2019 року, що підтверджується відповідною печаткою на конверті (а.с.42-74).
03.05.2019 року ГУ ДСНС України в Одеській області за результатами позапланового заходу, яким встановлені 35 порушень вимог нормативно-правових актів, стандартів, нормам і правил у сфері пожежної, техногенної безпеки, зафіксованих у акті №62 від 26.04.2019, позивачу направлено припис №50 про усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки з визначенням строку усунення цих порушень до 03.06.2019 року.
Винесення вказаного припису і стало підставою для звернення з даним позовом до суду.
Відмовляючи в позові, суд першої інстанції критично віднісся до посилань позивача на неможливість повторного проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за тим самим фактом (фактами), що був (були) підставою для проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю), оскільки відповідачем проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) ОСББ Сотка Добра 25 квітня 2019 року вперше згідно посвідчення №67 від 24.04.2019 року, тобто позапланова перевірка проводилась відповідачем фактично лише 25 квітня. Суд першої інстанції вважав, що ДСНС правомірно складений припис №50 від 03.05.2019 року про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної, техногенної безпеки, яким встановлені строки (терміни) усунення ОСББ Сотка Добра порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки. Даний припис складений за змістом та формою з дотриманням вимог ч.9 ст.7 Закону №877, та підписаний посадовою особою інспектором відділу нагляду (контролю) за ОВО ЦЗД ГУ ДСНС України в Одеській області старшим лейтенантом служби цивільного захисту Руснаком О.В..
Колегія суддів вважає ці висновки суду першої інстанції вірними і такими, що відповідають вимогам статей 2, 6, 8, 9, 73, 74, 75, 76, 77, 78 КАС України з огляду на таке.
За змістом статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави.
Державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки відповідно до Указу Президента України "Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій" від 16 січня 2013 року № 20/2013 здійснює Державна служба України з надзвичайних ситуацій, яка є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України та входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.
Відповідно до ч.1-3 ст.64 Кодексу цивільного захисту України (далі Кодекс) центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.
Згідно із ст.47 Кодексу державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності 1, цього Кодексу та інших законодавчих актів.
Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1052, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
Одним із основним завдань ДСНС, передбачених пп.2 п.3 вищезазначеного Положення, є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.
Пункт 7 Положення регламентує, що ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Згідно з ст.66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Відповідно до абз.7 ч.1 ст.6 Закону підставами для здійснення позапланових заходів є доручення Прем`єр-міністра України про перевірку суб`єктів господарювання у відповідній сфері у зв`язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров`я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави.
Так, з матеріалів справи вбачається, що дорученням Прем`єр-міністр України від 16 січня 2019 року №50768/1/1-18 у зв`язку з виявленими системними порушеннями вимог пожежної безпеки у висотних житлових будинках та будинках підвищеної поверховості, що створюють загрозу життю та здоров`ю людей, вказано забезпечити проведення у 2019 році позапланових заходів державного нагляду (контролю) за додержанням управителями багатоквартирних житлових будинків підвищеної поверховості та висотних будинків вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.
05 лютого 2019 року відповідно до зазначеного доручення Прем`єр-міністра України ГУ ДСНС України в Одеській області прийнято наказ №39 про здійснення позапланових перевірок об`єктів у визначені терміни та виключно посадовими особами згідно додатку.
Згідно до абз.10 ст.6 Закону, повторне проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за тим самим фактом (фактами), що був (були) підставою для проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю), забороняється.
Як встановлено судом, відповідачем видавались три посвідчення на проведення заходу державного нагляду (контролю) (№116 від 18 квітня 2019 року, №116/1 від 18 квітня 2019 року та №67 від 24 квітня 2019 року), проте відповідно до встановлених судом обставин в посвідченні №116 не вірно зазначено найменування суб`єкта господарювання, а саме ОСББ Добра сотка , а тому захід не відбувся та акт перевірки не складався.
Відповідно до посвідчення №116/1 з підстав відсутності керівника ОСББ ОСОБА_5 перевірка у період з 18 квітня 2019 по 19 квітня 2019 року також не була проведена з урахуванням приписів ч.11 ст.4 Закону №877, про що посадовими особами відповідача складений відповідний акт від 19 квітня 2019 року №90 (т.1 а.с.196) та написано рапорт (т.2 а.с.197), що стало підставою для перенесення терміну проведення позапланової перевірки.
Відповідачем проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) ОСББ 25 квітня 2019 року вперше згідно посвідчення №67 від 24 квітня 2019 року.
Тому суд не приймає до уваги посилання позивача на неможливість повторного проведення позапланових заходів державного нагляду (контролю) за тим самим фактом (фактами), що був (були) підставою для проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю), оскільки фактично позапланова перевірка проводилась відповідачем відповідно до посвідчення на її проведення №67 від 24 квітня 2019 року та наказу №39 від 05 лютого 2019 року, що відповідає нормам чинного законодавства.
Стосовно тверджень апелянта про невідповідність періоду фактичного проведення перевірки, що зазначений у посвідченні №67 від 24 квітня 2019 року (періодом перевірки вказано з 25 квітня 2019 по 26 квітня 2019 року) графіку позапланових перевірок, що є невід`ємною частиною наказу Про проведення позапланової перевірки ДСНС від 05 лютого 2019 року №39 (18-19 квітня 2019 року), колегія суддів суд зазначає наступне.
Відповідно до ч.4 ст.6 Закону строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб`єктів малого підприємництва - двох робочих днів.
Абзацом сьомим частини 3 статті 7 вказаного Закону визначено, що у посвідченні (направленні) на проведення заходу зазначаються дата початку та дата закінчення заходу.
Як вже зазначалось, позапланова перевірка позивача у період з 18-19 квітня 2019 року у зв`язку з неможливістю прибуття керівника ОСББ Сотка Добра на об`єкт перевірки перенесена на 25-26 квітня 2019 року та внесено відповідні зміни до графіку позапланових перевірок будинків підвищеної поверховості та висотних будинків, розташованих на території Одеської області, який наявний в матеріалах справи та з якого вбачається, що періодом такої перевірки зазначено 25 квітня 2019 року тривалістю 2 дні, тобто відповідає термінам зазначеним у посвідченні на проведення заходу державного контролю (нагляду) №67 від 24 квітня 2019 року (т.1 а.с.217 зворотній бік).
Крім того, позивачем не оскаржувались дії відповідача щодо проведення перевірки 25 квітня 2019 року та це не є предметом спору, так само суд не приймає до уваги відсутність підпису посадової особи Прем`єр-міністра України на копії доручення від 16 січня 2019 року №50768/1/1-18, так як позивачем не оскаржувався наказ відповідача №39 від 05 лютого 2019 року Про проведення позапланової перевірки .
До того ж, суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) мав право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення державного нагляду (контролю) з підстав, визначених статтею 10 Закону №877, однак, позивач не скористався своїм правом та допустив представників відповідача до зазначеної перевірки.
Стосовно тверджень апелянта про відсутність підпису підполковника служби цивільного захисту Гомелька A.B. в акті перевірки колегія суддів зазначає, що відповідно до наданого відповідачем листка непрацездатності серії АДН №128472 від 25 квітня 2019 року ОСОБА_6 у період з 25 квітня 2019 року по 03 травня 2019 року був тимчасово звільнений від роботи через хворобу, а отже не мав об`єктивної можливості підписати вказаний акт.
В свою чергу, акт підписаний посадовою особою відповідача, що здійснювала захід державного нагляду (контролю) - інспектором відділу нагляду (контролю) за ОВО ЦЗД ГУ ДСНС України в Одеській області старшим лейтенантом служби цивільного захисту Руснаком О.В.
Таким чином, посилання позивача на допущені відповідачем порушення при призначені, проведені перевірки та складенні акту №62 від 26 квітня 2019 року, як передумову скасування оскаржуваного припису, не приймаються судом, оскільки не знайшли свого підтвердження.
До того ж колегія суддів зазначає, що саме по собі посилання на порушення процедури прийняття акта не можуть спростовувати факт виявлених порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки.
Щодо зауважень до наданих до суду першої інстанції відповідачем фото фіксації порушень виявлених перевіряючи ми під час перевірки, а саме: відсутність часу, дати, та місця знімання, та посилання представника позивача на те, що акт не був наданий на підпис керівнику ОСББ Дубенку О.А., а відправлений по пошті, то вказані обставини досліджувались судом першої інстанції, їм наддавалась відповідна оцінка, однак в апеляційній скарзі не наведено жодних доводів стосовно неправомірності рішення суду в даній частині.
Відповідно до вимог ч.1 ст.308 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Частиною 7 ст.7 Закону передбачено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Згідно частини 8 статті 7 Закону припис - обов`язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб`єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб`єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.
Відповідно до вимог частини 9 статті 7 Закону розпорядчий документ органу державного нагляду (контролю) щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, повинен містити такі відомості: дату складення; тип заходу (плановий чи позаплановий); форма заходу (перевірка, ревізія, обстеження, огляд тощо); термін усунення порушень; посилання на акт, у якому були зазначені виявлені під час заходу державного нагляду (контролю) порушення; найменування органу державного нагляду (контролю), а також посаду, прізвище, ім`я та по батькові посадової особи, яка здійснила захід; найменування та місцезнаходження суб`єкта господарювання, а також прізвище, ім`я та по батькові його керівника чи уповноваженої ним особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснювався захід; прізвище, ім`я та по батькові інших осіб, які взяли участь у здійсненні заходу.
На підставі зазначених норм відповідачем складений припис № 50 від 03 травня 2019 року про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної, техногенної безпеки, яким встановлені строки (терміни) усунення ОСББ порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки.
Вказаний припис складений за змістом та формою з дотриманням вимог ч.9 ст.7 Закону та підписаний посадовою особою інспектором відділу нагляду (контролю) за ОВО ЦЗД ГУ ДСНС старшим лейтенантом служби цивільного захисту Руснаком О.В., а тому скасуванню не підлягає.
Тому, враховуючи все вищезазначене у сукупності, колегія суддів приходить до висновку, що спірні позовні вимоги є необґрунтованими, а отже не підлягають задоволенню.
Доводи апеляційної скарги, яким була дана оцінка в мотивувальній частині рішенні, ґрунтуються на суб`єктивній оцінці фактичних обставин справи та доказів. Зазначені доводи не містять посилань на конкретні обставини чи факти або на нові докази, які б давали підстави для скасування рішення суду першої інстанції.
Таким чином, на підставі встановлених в ході судового розгляду обставин, суд першої інстанції правильно дійшов висновку щодо спірних правовідносин.
Враховуючи все вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції порушень матеріального і процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують. За таких обставин, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.
З огляду на залишення рішення суду першої інстанції без змін відповідно до приписів статті 139 КАС України підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 308, 309, 315, 321, 322, 325 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В :
Апеляційну скаргу Об`єднання співвласників багатоквартирного будинку Сотка Добра - залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 04 грудня 2019 року - без змін.
Постанова апеляційного суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів у випадках, передбачених підпунктами а), б), в), г) пункту 2 частини 5 статті 328 КАС України.
Повний текст судового рішення виготовлений 13 березня 2020 року.
Головуючий суддя Федусик А.Г. Судді Бойко А.В. Шевчук О.А.
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.03.2020 |
Оприлюднено | 15.03.2020 |
Номер документу | 88186332 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Федусик А.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні