Постанова
від 13.04.2009 по справі 2-а-3428/09
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

№ 2-а-3428/09

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ   УКРАЇНИ

13 квітня   2009 року Київський окружний адміністративний суд у складі:

 головуючого судді - Лапія СМ.,

при секретарі - Хім'як С.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві справу за адміністративним позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Київській області до ПП «ВІС-07» про стягнення штрафних санкцій, -

встановив:

Позивач звернувся до суду з позовом, в якому просить стягнути з відповідача штрафні санкції у сумі 3400, 00 грн. у зв'язку з порушенням ведення роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити.

Представник відповідача в судове засіданні не з»явився, про час, день та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

За таких обставин суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність представника відповідача.

Судом встановлено, що ПП «ВІС-07» зареєстровано Виконавчим комітетом Славутицької міської ради Київської області 24.05.2007 року за № 13601020000000767.

Працівниками позивача 27 серпня 2008 року відповідно до направлення на перевірку від 27.08.2008 року № 512 була проведена перевірка суб'єкта підприємницької діяльності -юридичної особи Приватного підприємства «ВІС-07» з питань дотримання вимог законодавства у сфері обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Перевірка проводилась у магазині, який використовується відповідачем для здійснення господарської діяльності та розташований за адресою: Київська область, м. Славутич, Чернігівський квартал, гаражний кооператив «Протон 1».

Перевіркою було виявлено, що роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами проводилась без наявності відповідних ліцензій.

Всього у магазині, що використовується Відповідачем, на момент перевірки в реалізації знаходилося алкогольних напоїв на загальну суму 1466 грн. 20 коп., та тютюнових виробів на загальну суму 404 грн. 60 коп.

Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" визначені основні засади державної політики у сфері виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним,    спиртом-сирцем   плодовим,   алкогольними    напоями    та   тютюновими

виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України.

Відповідачем було порушено вимоги частини 6 статті 15 Закону України"Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", відповідно якої роздрібна торгівля алкогольними напоями або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами підприємницької діяльності всіх форм власності, в тому числі її виробниками, за наявності у них ліцензій.

Відповідно до п.27 Постанови Кабінету Міністрів України від 13.05.1996 року 493 "Про Тимчасовий порядок видачі ліцензій на право імпорту, експорту спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами" ліцензія на право дрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами має знаходитися на видному місці торгівлі і бути доступною для огляду.

Як вбачається з письмових пояснень продавця магазину ОСОБА_1 по суті порушень, то він вказав, що здійснював продаж горілки та цигарок, не маючи при цьому ліценції на продаж даного товару. Документи на отримання ліцензії знаходяться на стадії підготовки.

Продавцю магазину ОСОБА_1, в присутності якого проводилася перевірка, було запропоновано ознайомитися з актом перевірки та надати свої зауваження. Акт від 27.08.2008 року №100433-32-206/0239 був підписаний працівником магазину без зауважень.

Відповідно до абз.5 ч.2 ст. 17 ЗУ "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" передбачено застосування фінансових санкцій у вигляді штрафу до суб'єктів підприємницької діяльності у разі оптової (включаючи імпорт та експорт) і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим, плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій, - 200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 1700 гривень.

Суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють торгівлю алкогольними, тютюновими виробами повинні дотримуватися законодавчо встановлених правил здійснення зазначеної діяльності, а у разі їх порушення, нести відповідальність, передбачену ЗУ "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів".

Відповідно до ч.4 ст. 17 ЗУ Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" рішення про стягнення штрафів, передбачених ч.2 ст. 17 даного Закону, приймаються органом, який видав ліцензію на право виробництва і 'торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами, та іншими органами виконавчої влади у межах їх компетенції, визначеної законами України.

Після розгляду матеріалів перевірки позивачем було прийнято рішення про застосування фінансових санкцій від 15.09.2008 року № 100408-32-206/0219 стосовно відповідача в розмірі 3400, 00 грн.( 1700 грн. - за роздрібну торгівлю алкогольними напоями без наявності ліцензії та 1700 грн. - за роздрібну торгівлю тютюновими виробами без наявності ліцензії).

Зазначене рішення було направлено відповідачу, який отримав його 20.09.2008 року, що підтверджується поштовим повідомленням № 03522200.

Відповідач в добровільному порядку фінансові санкції у вигляді штрафу у сумі 3400, 00 грн. не сплатив.

Згідно з частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги чи заперечення.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Суд, заслухавши думку позивача, дослідивши матеріали справи, дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись статтями 69, 70, 71, 158-163, 167, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

постановив :

Адміністративний позов Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Київській області до ПП «ВІС-07» про стягнення штрафних санкцій - задовольнити.

Стягнути з ПП «ВІС-07» ( 07100, Київська область, м. Славутич. Чернігівський квартал, 16. кв. 14, код ЄДРПОУ 35129863, р/р 26005301326765 в філії «Відділення ГИБ в м. Славутич Київської області», МФО 321154) на користь держави штрафні санкції у сумі 3400 ( три тисячі чотириста) грн. 00 коп.

Постанову може бути оскаржено до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд.

При цьому заяву про апеляційне оскарження постанови суду може бути подано протягом десяти днів з дня проголошення постанови.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.04.2009
Оприлюднено05.07.2010
Номер документу8847962
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-3428/09

Постанова від 08.02.2012

Адміністративне

Апеляційний суд Сумської області

Ведмедь Н. І.

Ухвала від 22.03.2012

Адміністративне

Апеляційний суд Сумської області

Жмака В. Г.

Постанова від 13.04.2009

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Ланова Г.В.

Постанова від 10.12.2009

Адміністративне

Лебединський районний суд Сумської області

Подопригора Людмила Іванівна

Постанова від 03.11.2009

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Кіровограда

Завгородній Євген Віталійович

Постанова від 04.11.2009

Адміністративне

Центральний районний суд м. Сімферополя

Тимошенко Катерина Григорівна

Постанова від 31.07.2009

Адміністративне

Зарічний районний суд м.Сум

Прокудіна Н.Г.

Ухвала від 12.10.2009

Адміністративне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

Смірнова Н.А.

Ухвала від 12.10.2009

Адміністративне

Лозівський міськрайонний суд Харківської області

Смірнова Н.А.

Постанова від 28.08.2009

Адміністративне

Лисичанський міський суд Луганської області

Міщенко А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні