П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
про залишення апеляційної скарги без руху
03 квітня 2020 р.м. ОдесаСправа № 400/4142/19
Суддя П`ятого апеляційного адміністративного суду Єщенко О.В., розглянувши можливість відкриття апеляційного провадження за апеляційною скаргою Державної служби геології та надр України на рішення Миколаївського окружного адміністративного суду від 5 лютого 2020 року по справі №400/4142/19 за адміністративним позовом Державної служби геології та надр України до Приватного підприємства виробничо-комерційного підприємства "Агропромкомплект" про припинення права користування надрами шляхом анулювання дозволу, -
В С Т А Н О В И В:
Рішенням Миколаївського окружного адміністративного суду від 5 лютого 2020 року відмовлено у задоволенні адміністративного позову Державної служби геології та надр України.
На зазначене судове рішення Державна служба геології та надр України подала апеляційну скаргу.
Вивчивши апеляційну скаргу, суддя вважає, що скарга має бути залишена без руху, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 296 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Проте апеляційна скарга вказаним вимогам не відповідає, оскільки до скарги не додано документ про оплату судового збору.
Слід зазначити, що згідно із п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 року №3674-VI за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду ставка судового збору встановлюється у сумі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
За змістом адміністративного позову, поданого 26.11.2019 року, предметом спору у цій справі є припинення права відповідача щодо користування надрами шляхом анулювання відповідного дозволу в судовому порядку.
Таким чином, вказаний адміністративний позов містить одну позовну вимогу немайнового характеру, тому при обчисленні розміру судового збору слід виходити із правил, встановлених п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року № 3674-УІ.
Відповідно до п.п. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року № 3674-УІ за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, ставка судового збору встановлюється у сумі 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
За правилами ч. 1 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року № 3674-УІ судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2019 рік з 1 січня 2019 року установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі 1 921 грн.
Так, розмір судового збору за подання суб`єктом владних повноважень до адміністративного суду позову немайнового характеру становить 1 921 грн.
Таким чином, ставка судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції з урахуванням вимог п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України від 08.07.2011 року №3674-УІ становить 2 881,5 грн. (150% від 1 921 грн.).
Статтею 5 Закону України від 08.07.2011 року №3674-VI Державну службу геології та надр України не звільнено від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях, тому при поданні до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду першої інстанції апелянт має додержуватись правил, встановлених п. 1 ч. 5 ст. 296 КАС України, п.п. 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір від 08.07.2011 року №3674-УІ.
Разом з цим, відповідно до ч.ч. 3, 4 ст. 55 КАС України юридична особа, суб`єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника.
Держава, Автономна Республіка Крим, територіальна громада беруть участь у справі через відповідний орган державної влади, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник, інша уповноважена особа відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування), або через представника.
Як вбачається з матеріалів справи, апеляційна скарга подана та підписана заступником директора департаменту-начальника відділу представництва інтересів Держгеонадр в судових органах Юридичного департаменту Сігарьовою Н.Ф.
Так, згідно доданого до апеляційної скарги Положення про відділ представництва інтересів Держгеонадр в судових органах Юридичного департаменту Державної служби геології та надр України до функцій Відділу належить забезпечення представництва інтересів Держгеонадр в судах, підготовка матеріалів до розгляду судових справ; здійснення та організація в межах компетенції претензійної і позовної роботи, забезпечення контролю за її проведенням в Держгеонадрах, у тому числі підготовка заяв і скарг про перегляд судових рішень в апеляційному порядку.
Відділ наділений правом представляти інтереси Держгеонадр в судах будь-якої інстанції будь-якої юрисдикції, здійснювати самопредставництво Держгеонадр в судових органах.
Основні права, обов`язки та відповідальність працівників Відділу визначаються Законом України "Про державну службу", посадові обов`язки начальника Відділу визначаються цим Положенням, а працівників Відділу - посадовими інструкціями, які затверджуються Головою Держгеонадр.
Разом з цим, згідно вказаного Положення самопредставництвом Держгеонадр наділений начальник Відділу. Заступник начальника Відділу набуває відповідних прав на час тимчасової відсутності начальника Відділу.
Однак, до апеляційної скарги не додано належним чином завірені матеріали, якими підтверджуються повноваження заступника директора департаменту-начальника відділу представництва інтересів Держгеонадр в судових органах Юридичного департаменту Сігарьовою Н.Ф. щодо самопредставництва Держгеонадр на момент підписання і подання апеляційної скарги.
Відповідно до ч. 2 ст. 298 Кодексу адміністративного судочинства України до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 цього Кодексу, застосовуються положення статті 169 цього Кодексу.
Згідно із ч.ч. 1, 2 ст. 169 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. В ухвалі про залишення позовної заяви без руху зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху. Якщо ухвала про залишення позовної заяви без руху постановляється з підстави несплати судового збору у встановленому законом розмірі, суд в такій ухвалі повинен зазначити точну суму судового збору, яку необхідно сплатити (доплатити).
З огляду на викладене, враховуючи норми Закону України Про судовий збір та процесуального законодавства, вважаю, що апеляційна скарга підлягає залишенню без руху із наданням апелянту строку на усунення недоліків апеляційної скарги шляхом: 1) подання належним чином оформлених документів, якими підтверджуються повноваження особи на подання апеляційної скарги; 2) подання оригіналу документу про сплату судового збору у розмірі 2 881,5 грн. на рахунок П`ятого апеляційного адміністративного суду №UA058999980313181206081015008; отримувач коштів: УК у м. Одесі/Приморський р-н/22030101, код ЄДРПОУ отримувача: 38016923, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО): 899998, код класифікації доходів бюджету: 22030101.
Керуючись ст.ст. 169, 298 КАС України,-
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу Державної служби геології та надр України - залишити без руху.
Для усунення недоліків апеляційної скарги надати Державній службі геології та надр України десятиденний строк з моменту отримання копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху.
Роз`яснити Державній службі геології та надр України, що у разі не усунення недоліків апеляційної скарги, відповідно до ст. 169 КАС України апеляційна скарга буде повернута скаржнику.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання та оскарженню не підлягає.
Суддя: Єщенко О.В.
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2020 |
Оприлюднено | 06.04.2020 |
Номер документу | 88574775 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Єщенко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні