Постанова
від 12.06.2020 по справі 285/519/19
НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

Справа № 285/519/19

провадження № 1-кс/0285/437/20

12 червня 2020 року м. Новоград-Волинський

Слідчий суддя Новоград-Волинського міськрайонного суду Житомирської області ОСОБА_1 , за секретаря судового засідання ОСОБА_2 ,

з участю прокурора ОСОБА_3

підозрюваного ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Новоград-Волинського ВП ГУНП в Житомирській області, погоджене прокурором Новоград-Волинської місцевої прокуратури

за матеріалами досудового розслідування, внесеними до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019061240000003 від 15 січня 2019 року,

за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 4 ст. 190, ч. 2 ст. 209, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 367 КК України,

про відсторонення від посади підозрюваного ОСОБА_4 ,

ВСТАНОВИЛА :

10.06.2020 року слідчий за погодженням з прокурором звернувся до суду з клопотанням про відсторонення від посади селищного голови Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області, підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Миропіль Романівського (Дзержинського) району, строком на два місяці.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначає, що у рамках зазначеного кримінального провадження 09.06.2020 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України.

Перебування ОСОБА_4 на посаді селищного головиМиропільської селищноїради Романівськогорайону Житомирськоїобласті сприялойому увчиненні кримінальногоправопорушення,оскільки вчиненнярозтрати грошовихкоштів підозрюваним було нерозривно пов`язано з його службовою діяльністю.

Перебуваючи на посаді селищного голови Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області, ОСОБА_4 має можливість знищити чи підробити речі і документи, які мають суттєве значення для досудового розслідування і перебувають у його віданні.

Крім того, займаючи вказану посаду, останній, з метою зашкодити проведенню швидкого, повного та неупередженого розслідування, може незаконно впливати на осіб, яким відомі або можуть бути відомі обставини, що підлягають доказуванню під час кримінального провадження, і які будуть викликані органом досудового розслідування для надання показів, обіймання керівної посади дає можливість ОСОБА_4 суттєво вплинути на свідків у цьому ж кримінальному провадженні.

Прокурор у судовому засіданні клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи. Пояснив, що кримінальне провадження триває.

Підозрюваний та його захисник щодо задоволення клопотання заперечували. Наголосили, що ніяких перешкод слідству ОСОБА_4 не вчиняв, має на утриманні троє дітей та непрацездатну матір, тому відсторонення від посади поставить його та його родину у скрутне матеріальне становище.

Заслухавши пояснення сторін кримінального провадження, дослідивши матеріали клопотання та докази, якими обґрунтовується клопотання, слідчий суддя дійшов такого висновку.

Новоград-ВолинськимВП ГУНПв Житомирськійобласті здійснюєтьсядосудове розслідуванняу кримінальномупровадженні №42019061240000003від 15січня 2019року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 364, ч. 4 ст. 190, ч. 2 ст. 209, ч. 4 ст. 358, ч. 2 ст. 367 КК України,

У ході розслідування кримінального провадження, 09.06.2020 ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженцю с. Миропіль Романівського району Житомирської області, українцю, громадянину України, з вищою освітою, одруженому, проживаючому за адресою АДРЕСА_1 , раніше не судимому, селищному голові Миропільської селищної ради Романівського району повідомлено про те, що він підозрюється у розтраті чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненої за попередньою змовою групою осіб, в особливо великих розмірах, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України, та у складанні та видачі службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесенні до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, що спричинило тяжкі наслідки, тобто у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 366 КК України.

Так, розслідування установлено, що голова Миропільської селищної ради ОСОБА_4 , будучи службовою особою, уповноваженою на виконання функцій місцевого самоврядування, відповідно до ч. 4 і ч. 5 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним радою , представляє територіальну громаду, раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства, укладає від імені територіальної громади, ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження відповідної ради та несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повноважень.

Таким чином,обіймаючи посадуголови Миропільськоїселищної ради, ОСОБА_4 наділений організаційно-розпорядчимита адміністративно-господарськимифункціями,а томувідповідно дост.12Закону України«Про місцевесамоврядування вУкраїні» таположеньч. 3ст.18КК України є службовою особою.

Згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 26.11.2018 Миропільською селищною радою Романівського району Житомирської області з використанням електронної системи публічних закупівель «Prozorro» оголошено відкриті торги по предмету закупівлі: «Автомобіль швидкої медичної допомоги тип А2 (в комплектації із необхідним обладнанням)» очікуваною вартістю 1700 тис. грн.

Виявивши у ході моніторингу електронної системи публічних закупівель «Prozorro», точний часі місцедосудовим розслідуваннямне встановлено, однак непізніше 12.12.2018, вказану процедуру закупівлі директор ТОВ «ДУАЦ» ОСОБА_6 вирішив привласнити грошові кошти Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області, виділені на закупівлю автомобіля швидкої медичної допомоги тип А2 (в комплектації із необхідним обладнанням).

Для виконання свого злочинного умислу директор ТОВ «ДУАЦ» ОСОБА_6 , за невстановлених досудовим розслідуванням обставин, місці та часу залучив голову Миропільської селищної ради ОСОБА_4 , який в свою чергу мав забезпечити визнання переможцем аукціону ТОВ «ДУАЦ», підписати договір поставки, акт приймання виконаних робіт і забезпечити перерахування грошовихкоштів нарахунок ТОВ «ДУАЦ».

Реалізовуючи свій злочинний намір, спрямований на заволодіння грошовими коштами Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області,12.12.2018 ОСОБА_6 , за попередньою змовою з ОСОБА_4 , підготував та 12.12.2018 о 13 годині 00 хвилин розмістив у системі електронних державних закупівель для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі «Автомобіль швидкої медичної допомоги тип А2 (в комплектації із необхідним обладнанням)» тендерну пропозицію від ТОВ «ДУАЦ». Згідно з оприлюдненою тендерною пропозицією, у разі визнання ТОВ «ДУАЦ» переможцем, підприємство гарантувало поставку Миропільській селищній раді автомобіля швидкої медичної допомоги тип А2 на базі Volkswagen Transporter Т5, який відповідає тендерній документації та вимогам ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD).

З метою підтвердження відповідності автомобіля швидкої медичної допомоги у комплектації із медичними виробами, які мав би поставити ТОВ «ДУАЦ», вимогам Технічного регламенту ОСОБА_6 у тендерній пропозиції надав декларацію про відповідність медичних виробів від 18.07.2017 №001. У той же час, автомобіль швидкої медичної допомоги тип А2 на базі Volkswagen Transporter у вказаній декларації відсутній.

При цьому, селищний голова Миропільської селищної ради ОСОБА_4 за попередньою змовою із директором ТОВ «ДУАЦ» ОСОБА_6 , у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, але не пізніше 14.12.2018, достовірно знаючи про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДУАЦ» вимогам тендерної документації, надав голові тендерного комітету Миропільської селищної ради ОСОБА_7 вказівку не вживати заходів до відміни процедури тендерних торгів, підписати рішення комітету із конкурсних торгів від 14.12.2018 №6 про відповідність пропозиції ТОВ «ДУАЦ» тендерній документації та визнання переможцем торгів ТОВ «ДУАЦ».

У подальшому, 26.12.2018, у невстановлений досудовим розслідуванням час та місці, на підставі вказаного рішення тендерного комітету ОСОБА_4 та ОСОБА_6 за попередньою змовою підписали договір поставки №1/18 між Миропільською селищною радою та ТОВ «ДУАЦ».

На виконання умов договору ОСОБА_6 , за попередньою змовою з ОСОБА_4 , організував пошук та транспортування із-за кордону автомобіля і реєстрація автомобіля Volkswagen Transporter VIN № НОМЕР_1 , білого кольору, 2015 року випуску, тип кузова універсал-В на ТОВ «ДУАЦ» відбулася 26.12.2018, загальна вартість автомобіля становила 524 494,29 грн.

З метоюподальшої реалізаціїсвого злочинногонаміру,спрямованого напривласнення бюджетнихкоштів таприховування своєїпротиправної діяльності, ОСОБА_6 за попередньоюзмовою з ОСОБА_4 28.12.2018,точний часі місцедосудовим розслідуваннямне встановлено,використав завідомо підроблений документ - висновок суб`єкта оціночної діяльності ТОВ «Люкс-Експерт», відповідно до якого ринкова вартість автомобіля Volkswagen Transporter VIN № НОМЕР_1 станом на 28.12.2018 становила 1650000,00 грн., таким чином, приховавши фактичну вартість автомобіля, який мали поставити, оскільки вказаний висновок ТОВ «Люкс-Експерт» ніколи не видавався.

Окрім того, з метою завищення вартості автомобіля, у невстановленому досудовим розслідуванням місці та час, ОСОБА_6 зменшив показники кілометражу на спідометрі автомобіля з 249433 км до 73500 км, змінивши таким чином відомості щодо характеристики автомобіля, яка впливає на його вартість.

Продовжуючи своюзлочинну діяльність,26.12.2018,у невстановленомурозслідуванням часта місці ОСОБА_4 ,достовірно знаючипро відсутністьавтомобіля швидкоїмедичної допомоги,його невідповідністьтендернійдокументації,вимогам ДСТУ та умовам укладеного договору, за попередньою змовою з ОСОБА_6 , будучи службовою особою, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, діючи умисно, з метою подальшої розтрати грошових коштів, підписав та скріпив печаткою офіційний документ акт приймання-передачі автомобіля Volkswagen Transporter VIN № НОМЕР_1 , таким чином, внісши завідомо неправдиві відомості в офіційний документ, оскільки на той час вказаний автомобіль не був переобладнаний в автомобіль швидкої медичної допомоги, перебував у власності ТОВ «ДУАЦ», не відповідав характеристикам, які були зазначені в тендерній документації та не був переданий Миропільській селищній раді Романівського району Житомирської області.

Окрім того,26.12.2018,у невстановленийрозслідуванням місціта точнийчас, ОСОБА_4 ,достовірно знаючипро відсутністьавтомобіля швидкоїдопомоги,його невідповідністьтендернійдокументації,вимогам ДСТУ7032:2009 та умовам укладеного договору, за попередньою змовою з ОСОБА_6 , перебуваючи на посаді голови Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, діючи умисно, з метою розтрати грошових коштів, підписав видаткову накладну від 26.12.2018 №РН-0000010 з резолюцією «в бухгалтерію до оплати», таким чином, видавши завідомо неправдивий офіційний документ, оскільки на той час вказаний автомобіль не був переобладнаний в автомобіль швидкої медичної допомоги, перебував у власності ТОВ «ДУАЦ» та не був переданий Миропільській селищній раді Романівського району Житомирської області.

На підставі вказаних підроблених документів 26.12.2018 згідно з платіжними дорученнями №1 та №2 з рахунку Миропільської селищної ради Романівського районуЖитомирської області (код ЄДРПОУ 04345204), який відкрито у ГУ ДКСУ у Житомирській області за №35428195042152, на рахунок ТОВ «ДУАЦ», який відкрито в ТВБВ АТ «АЙБОКС БАНК» за № НОМЕР_2 перераховано кошти в сумі 110000 грн. та 1500000 грн. відповідно з призначенням платежу: оплата за одержаний автомобіль швидкої медичної допомоги тип А2 в комплекті з необхідним обладнанням, договір від 26.12.2018 №1/18, накладна від 26.12.2018 №РН-0000010.

У подальшому, лише 09.01.2019 на виконання умов укладеного договору від 26.12.2018 №1/18 ТОВ «ДУАЦ» поставлено Миропільській селищній раді Романівського району Житомирської області автомобіль швидкої допомоги Volkswagen Transporter VIN№ НОМЕР_1 , державний номерний знак НОМЕР_3 .

При цьому, внаслідок вказаних неправомірних дій ОСОБА_4 Миропільській селищній раді Романівського району Житомирської областіпоставлено автомобіль швидкої медичної допомоги на базі Volkswagen Transporter VIN№ НОМЕР_1 , який не відповідає вимогам ДСТУ 7032:2009 (EN 1789:2007, MOD) в частині комплектації медичним обладнанням та тендерній документації в частині комплектації та року виготовлення, що підтверджується висновком комісійної автотоварознавчої експертизи від 17.04.2020 №4670/4671/20-54.

Окрім того, ринкова вартість поставленого автомобіля марки Volkswagen Transporter VIN№ НОМЕР_1 станом на 26.12.2018 складала лише 744446,39 грн., що підтверджується висновком автотоварознавчоїекспертизивід 08.05.2020 №12/2-68.

Таким чином, у період з 26.11.2018 по 09.01.2019 селищний голова Миропільської селищної ради ОСОБА_4 шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, за попередньою змовою з директором ТОВ «ДУАЦ» ОСОБА_6 , вчинив розтрату грошових коштів Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області на загальну суму 865553,61 (1610000,00 - 744446,39) грн., що у 600 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян та є особливо великим розміром.

Наведені вище обставини дають підстави вважати, що перебування ОСОБА_4 на посаді селищного голови Миропільської селищної ради Романівського району сприяло вчиненню кримінального правопорушення.

Обґрунтованість оголошеноїпідозри ОСОБА_4 у вчиненніінкримінованих йомукримінальних правопорушеньпідтверджується наступними доказами:протоколами обшуківв приміщенняхТОВ «ДУАЦ»та Миропільськоїселищної радивід 19.02.2019,в ходіяких вилученодокументацію щодо проведеної процедури закупівлі, договору, акти приймання передачі, платіжні доручення, документи щодо закупівлі, установки обладнання; протоколом проведенняогляду місцяподії від06.03.2019,в ходіякого іззалученням спеціалістаоглянуто автомобільVolkswagenTransporterVIN№ НОМЕР_1 ,2015року випуску, НОМЕР_3 ізнаявним медичнимобладнанням та встановлено наявність бувшого у використанні обладнання та його часткової невідповідності специфікації; протоколом тимчасового доступу до речей та документів від 16.04.2019, в ході якого вилучено документи, які підтверджують, що автомобіль Volkswagen Transporter VIN № НОМЕР_1 р.н. НОМЕР_3 зареєстровано як спеціалізований легковий спеціалізований меддопомога В лише 28.12.2018, власником якого є ТОВ «ДУАЦ»; висновком авто товарознавчої експертизи № 11/74 від 27.06.2019, згідно якого ринкова вартість автомобіля марки Volkswagen Transporter VIN № НОМЕР_1 р.н. НОМЕР_3 , з урахуванням укомплектованого обладнання з показниками одометра 249433 км. станом на 26.12.2018 складає 507496,65 грн.; матеріалами перевірки Управління Північного офісу Держаудит служби в Житомирській області від 04.10.2019, згідно яких при перевірці окремих питань фінансово-господарської діяльності Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області в частині закупівлі за рахунок бюджетних коштів: «Автомобіль швидкої медичної допомоги тип А2 (в комплекції з необхідним обладнанням)» встановлено, що різниця між ринковою вартістю автомобіля VolkswagenTransporter VIN № НОМЕР_1 станом на 26.12.2018 та ціною 1610000,00 грн., за яку фактично придбано даний автомобіль Миропільською селищною радою становить 1102503,35 грн.; висновком судової економічної експертизи № 2236 ві/19-25 від 09.12.2019, згідно якої висновки викладені в Довідці від 04.10.2019 складеної Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області у частині встановленої різниці в розмірі 1102503,35 грн. вартості придбаного Миропільською селищною радою Романівського району Житомирської області автомобіля VolkswagenTransporter VIN № НОМЕР_1 станом на 26.12.2018 з урахуванням висновку експерта сектору авто товарознавчих досліджень відділу товарознавчих, гемологічних, економічних, будівельних, земельних досліджень та оціночної діяльності Житомирського НДЕКЦ МВС України № 11/74 від 27.06.2019 року документально підтверджується; висновком почеркознавчоїекспертизи №1/3-412від 29.11.2019,згідно якогопідпис вдоговорі поставки№ 1/18від 26.12.2018та вдодатку №2від іменіМиропільської селищноїради,підпис підрезолюцією виплатитикошти увидатковій накладній№РН-0000010від 26.12.2018,підпис покупцяв актіприйому-передачітовару від26.12.2018,виконані ОСОБА_4 ;протоколами допитусвідків ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_7 які показали,що питаннямизакупівлі тарозміром очікуваноївартості попредмету закупівлішвидкої допомогизаймався селищнийголова ОСОБА_4 ;протоколом допитусвідка ОСОБА_12 ,яка повідомила,що намомент підписаннявидаткової накладноїавтомобіль швидкоїдопомоги небув поставлений;висновком комісійноїавтотоварознавної експертизи№4670/4671/20-54від 17.04.2020згідно якого,автомобіль швидкоїдопомоги набазі VolkswagenTransporterкузов № НОМЕР_1 ,який не відповідає вимогамДСТУ 7032:2009(EN1789:2007,MOD)в частинікомплектації медичнимобладнанням татендерній документаціїв частинікомплектації тароку виготовлення;довідкою Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2020, згідно якої документально підтверджена різниця між фактичною вартістю автомобіля швидкої медичної допомоги тип А2 (в комплектації з необхідним обладнанням) на базі VolkswagenTransporter VIN № НОМЕР_1 , який був придбаний Миропільською селищною радою згідно договору № 1/18 від 26.12.2018 та проведеною авто товарознавчою експертизою (висновок експерта Житомирського НДЕКЦ МВС України № 12/2-68 від 08.05.2020) складає 865553,61 грн.; висновкомавтотоварознавчої експертизи№12/2-68 від 08.05.2020 згідно якого, ринкова вартість поставленого автомобіля марки Volkswagen Transporter кузов № НОМЕР_1 станом на 26.12.2018 складала лише 744446,39 грн.

У відповідності до статті 131 КПК України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КПК України слідчий, прокурор, слідчий суддя, суд за своїм внутрішнім переконанням, яке ґрунтується на всебічному, повному й неупередженому дослідженні всіх обставин кримінального провадження, керуючись законом, оцінюють кожний доказ з точки зору належності, допустимості, достовірності, а сукупність зібраних доказів - з точки зору достатності та взаємозв`язку для прийняття відповідного процесуального рішення.

Згідно із ч. 1 ст. 154 КПК України відсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину середньої тяжкості, тяжкого чи особливо тяжкого злочину, і незалежно від тяжкості злочину - щодо особи, яка є службовою особою правоохоронного органу.

Вивчення особи підозрюваного, матеріалів провадження встановлено, що підозрюваний перебуває на посаді селищного голови Миропільської селищної ради Романівського району (приймає на роботу та звільняє працівників Миропільської селищної ради, має безпосередній доступ до бухгалтерських документів), а тому може знищити чи підробити речі та документи, які мають суттєве значення для досудового розслідування, а також створити нові речі та документи, а також незаконними засобами впливатиме як на свідків, так і на інших учасників кримінального провадження, яких необхідно допитати в якості свідків з метою встановлення фактів та обставин, що підлягають доказуванню.

Слідчим суддею протягом розгляду клопотання не встановлено невідповідностей клопотання вимогам ч. 2ст. 155 КПК України, які могли б бути підставою для його повернення прокурору відповідно до ч. 2ст. 156 КПК України.

ОСОБА_4 не був затриманий в порядкуст. 208 КПК України.

09.06.2020 ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (злочину), передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України та 12.06.2020 року обрано запобіжний захід у виді домашнього арешту у нічний час доби.

Відповідно дост. 154 КПК Українивідсторонення від посади може бути здійснено щодо особи, яка підозрюється або обвинувачується у вчиненні злочину середньої тяжкості, тяжкого чи особливо тяжкого злочину, і незалежно від тяжкості злочину - щодо особи, яка є службовою особою правоохоронного органу.

ОСОБА_4 підозрюється у вчиненні особливо тяжкого злочину за ч. 5 ст. 191 КК України, санкція статті якого передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

Відповідно до п. 1 ч. 5ст. 65 Закону України «Про запобігання корупції»особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні нею злочину у сфері службової діяльності, підлягає відстороненню від виконання повноважень на посаді в порядку, визначеному законом.

При вирішенні клопотання слідчий суддя у відповідності до вимог ст. ст.155,157 КПК Українивраховує наявність правових підстав для відсторонення від займаної посади ОСОБА_4 , який підозрюється у вчиненні тяжкого корупційного злочину, обґрунтованість підозри, що стверджується наявними в долучених на обґрунтування клопотання документах даними, які на даній стадії процесу є достатніми для висновку про обґрунтованість підозри.

Також слідчим суддею враховано обставини вчинення інкримінованого діяння, які вказують на те, що подія кримінального правопорушення пов`язана із займаною підозрюваним посадою, дані про займану посаду, необхідність відсторонення від посади для запобігання можливості знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, незаконному впливу на свідків у цьому ж кримінальному провадженні, які перебувають у його безпосередньому підпорядкуванні.

Слідчим суддею також оцінені негативні наслідки для підозрюваного та інших осіб, наявність на утриманні однієї неповнолітньої дитини, які в даному конкретному випадку не перевищують необхідності забезпечення досягнення завдань у даному кримінальному провадженні.

Керуючись ст.ст.155-157,534,309,392 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИЛА :

Клопотання слідчого ОСОБА_13 СВ Новоград-ВолинськогоВП ГУНПв Житомирськійобласті, про відсторонення підозрюваного ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , від посади - задовольнити.

Відсторонити ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ,уродженцяс.Миропіль Романівського(Дзержинського)району,громадянина України,який проживаєза адресою: АДРЕСА_1 ,строком надва місяці від посади селищного голови Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області до 12 серпня 2020 року включно.

Копію ухвали направити до Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області для виконання.

Вилучити у підозрюваного службове посвідчення селищного голови Миропільської селищної ради Романівського району Житомирської області

Ухвала слідчого судді підлягає негайному виконанню після її проголошення.

На ухвалу може бути подано апеляційну скаргу до Житомирського апеляційного суду протягом 5 (п`яти) днів з дня її проголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудНовоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення12.06.2020
Оприлюднено08.02.2023
Номер документу89801482
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про відсторонення від посади

Судовий реєстр по справі —285/519/19

Ухвала від 26.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Михайловська А. В.

Постанова від 12.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Заполовська Т. Г.

Постанова від 12.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Заполовська Т. Г.

Постанова від 12.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Заполовська Т. Г.

Постанова від 12.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Заполовська Т. Г.

Постанова від 12.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Заполовська Т. Г.

Ухвала від 12.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Нагорнюк Ю. В.

Ухвала від 11.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Сусловець М. Г.

Постанова від 11.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Заполовська Т. Г.

Постанова від 10.06.2020

Кримінальне

Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області

Заполовська Т. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні