Справа № 686/26904/19
Провадження № 1-кс/686/8319/20
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 липня 2020 року м. Хмельницький
Слідчий суддя Хмельницького міськрайонного суду Хмельницької області ОСОБА_1 , з участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Хмельницький клопотання слідчого другого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 , погодженого з прокурором, про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні № 62018240000000032,
ВСТАНОВИВ:
26.06.2020 року слідчий другого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням, погодженим з прокурором відділу організації і процесуального керівництва досудовим розслідуванням, яке здійснюється слідчими ТУ Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому, що поширює свою діяльність на Чернівецьку область прокуратури Чернівецької області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ), з можливістю отримання належним чином їх завірені копії.
В обґрунтування даного клопотання слідчим зазначено, що 28.03.2019 до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесені відомості, що можуть свідчити про те, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 протягом 2018 року, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи в інтересах ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » та всупереч інтересам служби, неналежним чином здійснювали перевірочні заходи пов`язані з підтвердженням правомірності формування ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » у 2018 році сум бюджетного відшкодування ПДВ на суму понад 10 млн. грн., що призвело до неправомірного відшкодування ПДВ підприємству на вказану суму, чим спричинили тяжкі наслідки та розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні №6201824000000032.
Під час досудового розслідування кримінального провадження встановлено, що протягом 2018 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » до сум бюджетного відшкодування ПДВ були включені суми ПДВ сформовані по взаєморозрахунках з ФОП ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_1 , АДРЕСА_2 ). Із загальної суми ПДВ у розмірі 22220,5 тис.грн., що була відшкодована ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » з бюджету на розрахунковий рахунок, понад 9 млн. грн. сформовано за рахунок придбання яблук у ФОП ОСОБА_5 .
Крім цього, в ході слідства встановлено, що у 2018 році податковий кредит з податку на додану вартість ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » сформовано за рахунок придбання товару «яблука свіжі органічні» від фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 ( АДРЕСА_3 ). Зокрема, ФОП ОСОБА_5 протягом 2018 року нібито реалізував товар « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » у кількості 27428 т. на загальну суму 59,3 млн. грн., в т.ч. ПДВ 9,9 млн. грн. У свою чергу, ФОП ОСОБА_5 нібито здійснював збір яблук на територіях Чудейської ОТГ Сторожинецького району Чернівецької області, ІНФОРМАЦІЯ_4 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , ІНФОРМАЦІЯ_6 , ІНФОРМАЦІЯ_7 у відповідності до укладених договорів про тимчасове використання багаторічних насаджень, що повністю спростовується зібраними в ході досудового розслідування доказами.
У ході проведення допитів голів вказаних ОТГ встановлено, що багаторічні насадження на балансі вказаних ОТГ не знаходяться, їхня кількість ніде не зафіксована, місце знаходження вказаних багаторічних насаджень яблук ніхто показати не може. Крім, зазначеного голови ОТГ спростували можливість збору на їх територіях яблук у кількості, про які зазначає ФОП ОСОБА_5 (до прикладу, згідно даних ОСОБА_5 на території ІНФОРМАЦІЯ_8 ним здійснено збір 6000 тонн яблук, на території Рожнівської ОТГ 15200 тонн яблук, на території Красноїльської ОТГ 1700 тонн яблук).
Таким чином, в діяльності ФОП ОСОБА_5 вбачаються фіктивність господарських операцій з придбання яблук, фіктивність господарських операцій щодо постачання яблук ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », а також невідповідність податкової звітності ФОП ОСОБА_5 , поданої органам ДФС в 2018-2019 роках.
Крім цього, в ході досудового розслідування встановлено, щопрацівниками управління податків і зборів з юридичних осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , протягом 2018-2019 років здійснювалось відпрацювання заявлених до відшкодування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » сум податку на додану вартість по операціях із контрагентами (в т.ч. із ФОП ОСОБА_5 ). В ході відпрацюваннявідбувалось листування з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та структурними підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_1 (в тому числі з оперативним управлінням), після чого проводились камеральні та документальні позапланові перевірки вказаного платника з питань достовірності декларування сум бюджетного відшкодування ПДВ на поточний рахунок платника в банку.
Зокрема, протягом 2018-2019 років в рамках вказаного відпрацювання достовірності декларування сум бюджетного відшкодування ПДВ ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » працівниками управління податків і зборів з юридичних осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 скеровувались до структурних підрозділів ІНФОРМАЦІЯ_1 (в тому числі до оперативного управління) службові записки-запитидля одержання інформації та документів, які можуть свідчити про можливі порушення платниками податків (в т.ч. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») податкового законодавства, зокрема службові записки: від 21.06.2018 №56/вн/24-13-12-04, від 24.06.2018 №72/вн/24-13-12-04, від 21.08.2018 №84/вн/24-13-12-04, від 21.09.2018 №108/вн/24-13-12-04, від 23.10.2018 №137/вн/24-13-12-04, від 21.11.2018 № 152/вн/24-13-12-04, від 22.12.2018 року №165/вн/24-13-12-04, від 22.12.2018 року №166/вн/24-13-12-04, від 21.02.2019 року №28/вн/24-13-12-04, від 21.02.2019 року №29/вн/24-13-12-04).
В свою чергу, працівниками ІНФОРМАЦІЯ_10 протягом 2018-2019 років здійснювалось відпрацювання фінансово-господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » із ФОП ОСОБА_5 , в тому числі в рамках виконання вищевказаних службових записок управління податків і зборів з юридичних осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , зокрема:
- готувались та направлялись запити до ІНФОРМАЦІЯ_11 щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (запит від 06.09.2018 №2709/7/24-13-21-05; запит від 26.09.2018 №2881/7/24-13-21-05; запит від 31.10.2018 №3308/7/24-13-21-05; запит від 23.11.2018 №3353/7/24-13-21-05; запит від 04.03.2019 №661/7/24-13-21-05; запит від 25.04.2019 №1125/7/24-13-21-05);
- одержувались та опрацьовувались від ІНФОРМАЦІЯ_11 листи-відповіді з додатками щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (лист №3920/7/09-19-21-05 від 18.09.2018; лист №4105/7/09-19-21-05 від 17.10.2018; лист №4629/7/09-19-21-05 від 13.12.2018 з додатком на 12 аркушах; лист №728/7/7/09-1921-05 від 11.03.2019; лист №1690/7/09-19-21-05 від 23.07.2019 з додатком на 2959 аркушах);
- матеріали відпрацювання скеровувались службовими записками до управління податків і зборів з юридичних осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 для врахування в роботі, в тому числі службовими записками: від 05.04.2018 №335/вн/26-13-21-05 з додатком на 8 аркушах; від 19.12.2018 №1146/вн/24-13/21-05.
Зокрема, за наявною інформацією, протягом 2018-2019 років відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по операціях із контрагентами (в тому числі і з ФОП ОСОБА_5 ) здійснювали окремі працівники ІНФОРМАЦІЯ_10 , а саме: старший оперуповноважений з ОВС - ОСОБА_6 , старший оперуповноважений з ОВС - ОСОБА_7 . А безпосередній контроль за здійсненням відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснював їх безпосередній керівник - начальник ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_8 .
Відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року №537 «Про утворення територіальних органів ІНФОРМАЦІЯ_12 », від 20.10.2011 року №1074 «Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов`язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади», правонаступником ІНФОРМАЦІЯ_13 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) є ІНФОРМАЦІЯ_14 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).
Під час досудового розслідування з метою встановлення обставин по відпрацюванню працівниками ІНФОРМАЦІЯ_15 операцій між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ФОП ОСОБА_5 за період 2018-2019 років, виникла необхідність у проведенні тимчасового доступу до речей та документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_15 за адресою: АДРЕСА_1 , з можливістю огляду та вилучення оригіналів документів у паперовому та електронному вигляді, а саме:
1.Листів-запитів до ІНФОРМАЦІЯ_11 щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2018-2019 роки, в тому числі запитів: від 06.09.2018 №2709/7/24-13-21-05; від 26.09.2018 №2881/7/24-13-21-05; від 31.10.2018 №3308/7/24-13-21-05; від 23.11.2018 №3353/7/24-13-21-05; від 04.03.2019 №661/7/24-13-21-05; від 25.04.2019 №1125/7/24-13-21-05, а також інших листів-запитів до ІНФОРМАЦІЯ_11 щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за вищевказаний період.
2.Листів-відповідей ІНФОРМАЦІЯ_11 з наявними додатками до листів щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2018-2019 роки, в тому числі листи: від 18.09.2018 №3920/7/09-19-21-05; від 17.10.2018 №4105/7/09-19-21-05; від 13.12.2018 №4629/7/09-19-21-05 з додатком на 12 аркушах; від 11.03.2019 №728/7/7/09-1921-05; від 23.07.2019 №1690/7/09-19-21-05 з додатком на 2959 аркушах, а також інших листів-відповідей (зі всіма додатками до них) від ІНФОРМАЦІЯ_11 щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за вищевказаний період.
3.Матеріалів службового листування із структурними підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2018-2019 роки, зокрема службових записок управління податків і зборів з юридичних осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 на оперативне управління: від 21.06.2018 №56/вн/24-13-12-04, від 24.06.2018 №72/вн/24-13-12-04, від 21.08.2018 №84/вн/24-13-12-04, від 21.09.2018 №108/вн/24-13-12-04, від 23.10.2018 №137/вн/24-13-12-04, від 21.11.2018 № 152/вн/24-13-12-04, від 22.12.2018 №165/вн/24-13-12-04, від 22.12.2018 №166/вн/24-13-12-04, від 21.02.2019 №28/вн/24-13-12-04, від 21.02.2019 №29/вн/24-13-12-04), службових листів-відповідей оперативного управління щодо відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в тому числі: від 05.04.2018 №335/вн/26-13-21-05; від 19.12.2018 №1146/вн/24-13/21-05, а також інших документів службового листування оперативного управління із структурними підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2018-2019 роки.
4.Додаткових наявних у працівників ІНФОРМАЦІЯ_15 матеріалів відпрацювання бюджетного відшкодування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по операціях з контрагентами (в т.ч. із ФОП ОСОБА_5 ) за 2018-2019 роки (листування із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », пояснень, довідок, схем та ін.), а також інших документів (листування з будь-якими органами влади, підприємствами, установами, організаціями, суб`єктами господарювання з питань пов`язаних із фінансово-господарською діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за вищевказаний період).
Також, у зв`язку із зберіганням документів у електронному вигляді працівниками оперативного управління органів ДФС в автоматизованій системі «Управління документами», існує необхідність у здійсненні тимчасового доступу до ресурсів АС «Управління документами» оперативного ІНФОРМАЦІЯ_13 щодо відпрацювання працівниками оперативного ІНФОРМАЦІЯ_13 ТОВ «СО`ОК» по операціях із ФОП ОСОБА_5 за 2018-2019 роки.
Крім цього, необхідно здійснити тимчасовий доступ з можливістю огляду комп`ютерів, електронних та магнітних носіїв інформації, електронних інформаційних ресурсів (електронних поштових скриньок, месенджерів) ІНФОРМАЦІЯ_15 , на яких зафіксована діяльність щодо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ФОП ОСОБА_5 , та наявні зазначені вище документи в електронному вигляді в тому числі в АС «Управління документами», які можуть мати значення для кримінального провадження щодо вчинення протиправних дій.
Тимчасовий доступ до речей та документів по відпрацюванню працівниками ІНФОРМАЦІЯ_15 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та ФОП ОСОБА_5 за 2018-2019 роки здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду в порядку, визначеному Кримінальним процесуальним кодексом України.
Речі та документи до яких планується отримати тимчасовий доступ знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_15 , що знаходиться в адміністративному приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , та мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а саме у ході досудового розслідування необхідно отримати та дослідити усі документи по відпрацюванню протягом 2018-2019 років працівниками оперативного управління ГУ ДФС у Чернівецькій областіТОВ «СО`ОК» по взаємовідносинах з контрагентами (в тому числі і по взаємовідносинах із ФОП ОСОБА_5 ), що в подальшому надасть можливість проаналізувати та дослідити правомірність дій працівників оперативного ІНФОРМАЦІЯ_13 та працівників управління податків і зборів з юридичних осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 під час проведення відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Підставою вважати, що документи до яких планується отримати тимчасовий доступ знаходяться в ІНФОРМАЦІЯ_13 є те, що відповідно до наявних матеріалів кримінального провадження, відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по взаємовідносинах з контрагентами (в тому числі і по взаємовідносинах із ФОП ОСОБА_5 ) протягом 2018-2019 років проводилося безпосередньо службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 , в тому числі і працівниками оперативного управління ГУ ДФС в області.
Необхідність застосування саме такого заходу забезпечення кримінального провадження обумовлюється тим, що іншим шляхом не представляється можливимотримати доступ до речей та документів по відпрацюванню працівниками оперативного ІНФОРМАЦІЯ_13 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по взаємовідносинах з контрагентами (в тому числі і по взаємовідносинах із ФОП ОСОБА_5 ) протягом 2018-2019 років.
Слідчий в судове засідання не з`явився, проте подав заяву з проханням про проведення розгляду даного клопотання без його участі, в якому він підтримує подане клопотання та просить його задовольнити. Також слідчий просить проводити розгляд клопотання без участі представників ІНФОРМАЦІЯ_13 .
Дослідивши матеріали клопотання, суд приходить до висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.
Слідчим наведено підстави, передбачені ч.2, 5 ст.163 КПК України, зокрема, що документи, доступ до яких просить надати слідчий, в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, існує загроза знищення вказаних документів, тому слідчий суддя розглядає клопотання слідчого без виклику особи, у володінні якої знаходяться вказані документи.
Враховуючи викладене, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, є всі підстави для надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, в зв`язку з чим клопотання слідчого підлягає задоволенню, оскільки іншими способами встановити та довести обставини, які передбачається з`ясувати за допомогою цих документів, неможливо.
Керуючись ст.ст.163, 164 КПК України,-
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого другого слідчого відділу слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Хмельницькому ОСОБА_3 задовольнити.
Надати слідчим слідчої групи ОСОБА_3 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , прокурорам групи прокурорів ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 та ОСОБА_4 тимчасовий доступ до речей та документів з можливістю огляду, вилучення оригіналів усіх документів або у разі неможливості вилучення оригіналів належним чином завірених копійдокументів щодо здійснення в період 2018-2019 років працівниками ІНФОРМАЦІЯ_15 , що знаходяться в адміністративному приміщенні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , перевірки дотримання вимог законодавства в ході здійснення діяльностіТОВ СО`ОК» по операціях із контрагентами (в тому числі з ФОП ОСОБА_5 ), а саме:
1) листів-запитів до ІНФОРМАЦІЯ_11 щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2018-2019 роки, в тому числі запити: від 06.09.2018 №2709/7/24-13-21-05; від 26.09.2018 №2881/7/24-13-21-05; від 31.10.2018 №3308/7/24-13-21-05; від 23.11.2018 №3353/7/24-13-21-05; від 04.03.2019 №661/7/24-13-21-05; від 25.04.2019 №1125/7/24-13-21-05, а також інших листів-запитів до ІНФОРМАЦІЯ_11 щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за вищевказаний період;
2) листів-відповідей ІНФОРМАЦІЯ_11 з наявними додатками до листів щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2018-2019 роки, в тому числі листи: від 18.09.2018 №3920/7/09-19-21-05; від 17.10.2018 №4105/7/09-19-21-05; від 13.12.2018 №4629/7/09-19-21-05 з додатком на 12 аркушах; від 11.03.2019 №728/7/7/09-1921-05; від 23.07.2019 №1690/7/09-19-21-05 з додатком на 2959 аркушах, а також інших листів-відповідей від ІНФОРМАЦІЯ_11 щодо відпрацювання ФОП ОСОБА_5 по взаємовідносинах із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за вищевказаний період;
3) матеріалів службового листування із структурними підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо перевірки законності діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2018-2019 роки, зокрема службових записок управління податків і зборів з юридичних осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 на оперативне управління: від 21.06.2018 №56/вн/24-13-12-04, від 24.06.2018 №72/вн/24-13-12-04, від 21.08.2018 №84/вн/24-13-12-04, від 21.09.2018 №108/вн/24-13-12-04, від 23.10.2018 №137/вн/24-13-12-04, від 21.11.2018 № 152/вн/24-13-12-04, від 22.12.2018 №165/вн/24-13-12-04, від 22.12.2018 №166/вн/24-13-12-04, від 21.02.2019 №28/вн/24-13-12-04, від 21.02.2019 №29/вн/24-13-12-04), службових листів-відповідей оперативного управління щодо відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », в тому числі: від 05.04.2018 №335/вн/26-13-21-05; від 19.12.2018 №1146/вн/24-13/21-05, а також інших документів службового листування оперативного управління із структурними підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_1 щодо відпрацювання ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за 2018-2019 роки;
4) додаткових наявних у працівників ІНФОРМАЦІЯ_15 матеріалів перевірки дотримання вимог законодавства в ході здійснення бюджетного відшкодування ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по операціях з контрагентами (в т.ч. із ФОП ОСОБА_5 ) за 2018-2019 роки (листування із ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », пояснень, довідок, схем та ін.), а також інших документів (листування з будь-якими органами влади, підприємствами, установами, організаціями, суб`єктами господарювання з питань пов`язаних із фінансово-господарською діяльність ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за вищевказаний період);
5) тимчасовий доступ з можливістю огляду та виготовлення копій документів в електронному вигляді до ресурсів АС «Управління документами» оперативного ІНФОРМАЦІЯ_13 щодо перевірки працівниками оперативного ІНФОРМАЦІЯ_13 дотримання вимог законодавства ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » по операціях із ФОП ОСОБА_5 за 2018-2019 роки, листування оперативного ІНФОРМАЦІЯ_13 з іншими юридичними особами та структурними підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_1 ( в тому числі з ІНФОРМАЦІЯ_16 ) за період 2018-2019 років щодо здійснення зазначеної перевірки, а також до комп`ютерів, електронних та магнітних носіїв інформації, електронних інформаційних ресурсів (електронних поштових скриньок, меседжерів) ІНФОРМАЦІЯ_15 , на яких зафіксована діяльність щодо ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ФОП ОСОБА_5 , та наявні зазначені вище документи в електронному вигляді в тому числі в АС «Управління документами».
Службовим особам ІНФОРМАЦІЯ_1 ( АДРЕСА_1 ) забезпечити тимчасовий доступ та надати можливість отримати вищезазначені документи.
Ухвала діє по 30 липня 2020 року.
Відповідно до ст.166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя Хмельницького
міськрайонного суду ОСОБА_1
Суд | Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області |
Дата ухвалення рішення | 01.07.2020 |
Оприлюднено | 05.06.2024 |
Номер документу | 90184595 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Хмельницький міськрайонний суд Хмельницької області
Колієв С. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні