ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
13 серпня 2020 року м. Київ № 640/25231/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Добрянську Я.І. , розглянувши клопотання відповідача та позивача про розгляд справи в порядку загального позовного провадження з повідомленням сторін
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Джайт" доГоловного управління Держпраці у Дніпропетровській області про визнання протиправною та скасування постанови про накладення штрафу від 12.11.2019р. № ДН2844/1859/АВ/ТД-ФС/566 В С Т А Н О В И В:
До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "Джайт" з позовом до Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області, в якому просить визнати протиправною та скасувати постанову про накладення штрафу від 12.11.2019р. № ДН2844/1859/АВ/ТД-ФС/566.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 20.12.2019р. відкрито провадження в адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін.
До суду надійшло клопотання від відповідача про розгляд справи № 640/25231/19 в порядку загального позовного провадження з повідомленням сторін. Забезпечити розгляд справи № 640/25231/19 за участю представника Головного управління Держпраці у Дніпропетровській області у режимі відеоконференції. Визначити відповідальним за проведення відеоконференції під час розгляду справи Дніпропетровський окружний адміністративний суд за адресою: 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4.
В обґрунтування поданого клопотання посилається на те, що відповідач вважає за необхідне розглядати справу у відкритому судовому засіданні із викликом сторін за правилами загального позовного провадження.
До суду надійшло клопотання від Товариства з обмеженою відповідальністю "Джайт" про розгляд справи за правилами загального позовного провадження. В обґрунтування поданого клопотання посилається на те, що позивач вважає за необхідне розглядати справу у відкритому судовому засіданні із викликом сторін, оскільки оскаржуваною постановою на позивача накладено штраф у розмірі 375 570,00 грн. Дана справа має дуже важливе значення для позивача, оскільки виконання оскаржуваної постанови про накладення штрафу в такій сумі призведе до зупинення діяльності позивача, неможливості виплати заробітної плати працівникам, зупинення розрахунків позивача із контрагентами, та взагалі зруйнує господарську діяльність.
Проаналізувавши подані клопотання, суд зазначає таке.
Згідно з ч. 1 ст. 257 КАС України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності.
Відповідно до ч. 5, 6 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.
Суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін:
1) у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу;
2) якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.
Практика Європейського суду з прав людини (далі - ЄСПЛ) з питань гарантій публічного характеру провадження у судових органах в контексті пункту 1 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція), свідчить про те, що публічний розгляд справи може бути виправданим не у кожному випадку (рішення від 8 грудня 1983 року у справі Ахеп v. Germany , заява №8273/78, рішення від 25.04.2002 року Varela Assalino contre le Portugal , заява №64336/01). Так, y випадках, коли мають бути вирішені тільки питання права, то розгляд письмових заяв, на думку ЄСПЛ, є доцільнішим, ніж усні слухання, і розгляд справи на основі письмових доказів є достатнім. Заявник (не в одній із зазначених справ) не надав переконливих доказів на користь того, що для забезпечення справедливого судового розгляду після обміну письмовими заявами необхідно було провести також усні слухання. Зрештою, у певних випадках влада має право брати до уваги міркування ефективності й економії. Зокрема, коли фактичні обставини не є предметом спору, а питання права не становлять особливої складності, та обставина, що відкритий розгляд не проводився, не є порушенням вимоги пункту 1 статті 6 Конвенції про проведення публічного розгляду справи.
При цьому, положення КАС України гарантують права учасників справи безпосередньо знайомитись з матеріалами справи, зокрема і з аргументами іншої сторони та інших учасників та реагувати на ці аргументи відповідно до процесуального законодавства, подавати відповідні клопотання тощо.
Ознайомившись з адміністративним позовом, зокрема, з його предметом, підставами та змістом, суд приходить до висновку про те, що характер спірних правовідносин та предмет доказування не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи, відтак суд відмовляє у задоволенні клопотання про розгляд справи за правилами загального позовного провадження, та вказує про можливість розгляду даної адміністративної справи у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у ній матеріалами.
Керуючись статтями 12, 260, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
1. У задоволенні клопотання відповідача та клопотання позивача про розгляд справи за правилами загального позовного провадження - відмовити.
2. Копію ухвали направити учасникам справи.
Ухвала набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 256 КАС України та оскарженню не підлягає.
Суддя Я.І. Добрянська
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 13.08.2020 |
Оприлюднено | 14.08.2020 |
Номер документу | 90942283 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ганечко Олена Миколаївна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Ганечко Олена Миколаївна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Добрянська Я.І.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Земляна Галина Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Земляна Галина Володимирівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Земляна Галина Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні