Ухвала
від 20.08.2020 по справі 154/2495/20
ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

154/2495/20

1-кс/154/681/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про проведення обшуку

20 серпня 2020 року м. Володимир-Волинський

Слідчий суддя Володимир-Волинського міського суду Волинської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , з участю прокурора ОСОБА_3 , розглянувши у закритому судовому засіданні в залі суду клопотання прокурора у кримінальному провадженні заступника начальника відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання державного обвинувачення прокуратури Волинської області ОСОБА_3 про проведення обшуку у кримінальному провадженні№12017030010002512від 29.05.2017 за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.1ст.358,ч.1ст.364 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

20 серпня 2020 року прокурор у кримінальному провадженні №12017030010002512 звернувся до Володимир-Волинського міського суду Волинської області із клопотанням про проведення обшуку автомобіля.

Клопотання обгрунтувавтим,що СВ Володимир-Волинського відділу поліції ГУНП у Волинській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні внесеному до ЄРДР під № 12017030010002512 від 29.05.2017, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 358, ч. 1 ст. 364 КК України.

Процесуальне керівництво у вищевказаному кримінальному провадженні здійснюється прокуратурою Волинської області.

Досудовим слідством здобуто фактичні дані, про те, що у ТСЦ 0741 на підставі сфальсифікованих документів було здійснено реєстрацію транспортних засобів, а саме автомобіля марки MERCEDES-BENZ S600, кузов № НОМЕР_1 та автомобіля марки MERCEDES-BENZ S600L, кузов № НОМЕР_2 . Даний факт встановлено комплексною перевіркою організації службової діяльності регіональних та територіальних сервісних центрів МВС у Волинській області з надання організаційно-методичної та практичної допомоги в період з 20.03.2017 по 24.03.2017 року, згідно наказу Головного сервісного центру МВС від 16.03.2017 №69.

В грудні 2016 року невстановлені на даний час службові особи ТСЦ 0741, в інтересах третіх осіб, всупереч постанови Кабінету Міністрів України, № 1388 від 07.09.1998 року «Про Порядок державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів», здійснили першу реєстрацію транспортних засобів марки «MERCEDES-BENZ S600», кузов № НОМЕР_1 та марки «MERCEDES-BENZ S600L», кузов № НОМЕР_2 , які не пройшли належного митного оформлення, чим спричинили істотної шкоди державним інтересам.

Під час досудового розслідування даного кримінального провадження з Регіонального сервісного центу МВС у Волинській області надійшли висновки № 2320 від 21.08.2018 за результатами перевірки законності державної реєстрації транспортного засобу марки «MERCEDES-BENZ S600» кузов № НОМЕР_3 , а також висновок № 2321 від 21.08.2018 за результатами перевірки законності державної реєстрації транспортного засобу марки «MERCEDES-BENZ S600» кузов № НОМЕР_4 .

Відповідно до висновку № 2321 від 21.08.2018 встановлено, що 06.12.2016 здійснено державну реєстрацію транспортного засобу марки «MERCEDES-BENZ S600» кузов № НОМЕР_4 . Згідно вантажно-митної декларації Львівської митниці ДФС № 209000020/2016/002154 від 08.07.2016, що була надана під час реєстрації, в описі товару вказано легковий автомобіль марки «MERCEDES-BENZ», моделі «S-KLASSE», бувший у використанні, 2014 р.в., кузов № НОМЕР_4 , чорного кольору, тип кузова легковий седан, який ввезений на територію України в інтересах ТОВ «ЗАХІДНАФТОХІМ». Водночас з Львівської митниці ДФС 16.08.2018 вх. № 4234 отримано видруки вантажно-митної декларації № 209000020/2016/002154 від 08.07.2016 з бази даних АСМО «Інспектор» відповідно до якої виявлено, що по даній декларації проводилось митне оформлення повністю укомплектованого кузова для легкового автомобіля марки ««MERCEDES-BENZ», моделі «S-KLASSE», бувшого у використанні, 2014 р.в., кузов № НОМЕР_4 , чорного кольору.

Вище вказані відомості дають підстави вважати, що й інші документи, які стали підставою для державної реєстрації даного транспортного засобу є фіктивними (підробленими) та такими що не відповідають дійсності.

На підставі даного висновку було скасовано державну реєстрацію автомобіля «MERCEDES-BENZ S600», 2014 року випуску, кузов № НОМЕР_4 , д.н.з. НОМЕР_5 .

Згідно витягу із бази НАІС «Автомобіль» на даний час автомобіль «MERCEDES-BENZ S600», 2014 року випуску, кузов № НОМЕР_4 , д.н.з. НОМЕР_5 , зареєстровано на ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Ухвалою слідчого судді Луцького міськрайонного суду Волинської області від 11.03.2019 року накладено арешт на автомобіль марки «MERCEDES-BENZ S600», 2014 року випуску, кузов № НОМЕР_4 , д.н.з. НОМЕР_5 .

Крім цього оперативним шляхом встановлено, що автомобіль марки «MERCEDES-BENZ S600», 2014 року випуску, кузов № НОМЕР_4 , д.н.з. НОМЕР_5 знаходяться в гаражному приміщенні, яке розташоване на земельній ділянці із кадастровим номером №8000000000:90:861:0025 за адресою: місто Київ, вулиця Завальна, 15/1.

Таким чином, у сторони обвинувачення є достатні підстави вважати, що на території міста Києва та Київської області знаходиться автомобіль марки «MERCEDES-BENZ S600», 2014 року випуску, кузов № НОМЕР_4 , д.н.з. НОМЕР_5 , а також документи (свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, митні декларації) державні номерні знаки, частини видозмінених кузовів автомобілів, які є речовими доказами у кримінальному провадженні, оскільки автомобіль є об`єктом кримінально протиправних дій, набутий (легалізований) в результаті вчинення злочинів; підлягає використанню, в ході проведення у кримінальному провадження судової товарознавчої експертизи для встановлення розміру несплачених загальнообов`язкових митних платежів, а відтак суми заподіяних збитків.

Без вилучення вказаного транспортного засобу та його огляду експертом при проведенні експертизи встановити суму несплачених загальнообов`язкових митних платежів є неможливим.

У зв`язку з тим, що проведення обшуку являється єдиною необхідною та доцільною слідчою дією, яка забезпечить виконання вимог ст. 2 КПК України, щодо швидкого, повного та неупередженого розслідування, встановлення та притягнення винних осіб до відповідальності, прокурор просив надати дозвіл на обшук автомобіля марки «MERCEDES-BENZ S600», 2014 року випуску, кузов № НОМЕР_4 , д.н.з. НОМЕР_5 , який знаходиться на території міста Києва та Київської області, власником його являється ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Заслухавши позицію та доводи прокурора, дослідивши матеріали клопотання, приходжу до висновків про його підставність та обгрунтованість.

Так, на підставі ч.1 ст.234 КПК України , обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

В даному кримінальному провадженні автомобіль марки «MERCEDES-BENZ S600», 2014 року випуску, кузов № НОМЕР_4 , д.н.з. НОМЕР_5 , власником його є ОСОБА_4 , визнано речовим доказом.

За обставин зазначених у фабулі справи, вказаний транспортний засіб є об`єктом кримінально протиправних дій, набутий (легалізований) в результаті вчинення злочинів.

В той же час з метою встановлення обставин, які підлягають доказуванню у даному кримінальному провадженні у відповідності до вимог ст.91 КПК України, прокурором доведено необхідність проведення у кримінальному провадженні ряду експертиз з використанням даного автомобіля; - зокрема судової товарознавчої експертизи для встановлення розміру несплачених загальнообов`язкових митних платежів при його оформленні та реєстрації на митній території України, а відтак і суми заподіяних збитків, внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

На підставі ч.2 ст.234 КПК України, обшук проводиться на підставі ухвали слідчого судді місцевого загального суду, в межах територіальної юрисдикції якого знаходиться орган досудового розслідування, а у кримінальних провадженнях щодо злочинів, віднесених до підсудності Вищого антикорупційного суду, - на підставі ухвали слідчого судді Вищого антикорупційного суду.

Перевіривши надані матеріали клопотання та дослідивши докази по них, заслухавши думку прокурора, який підтримав клопотання, з врахуванням обставин справи, а також наявних достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення мети цієї слідчої дії, з метою повного всебічного та об`єктивного проведення досудового розслідування у даному кримінальному провадженні, з метою виявлення, фіксації та вилучення самого автомобіля і документів, які можуть бути доказами, що свідчать про незаконну реєстрацію даного транспортного засобу (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, митні декларації) державні номерні знаки, вважаю клопотання про проведення обшуку підставним, а тому його слід задовольнити та надати дозвіл на проведення обшуку.

На підставі ч.1 ст.236 КПК України, ухвала про дозвіл на обшук житла чи іншого володіння особи може бути виконана слідчим чи прокурором. Отже, клопотання прокурора в частині надання дозволу на проведення обшуку працівниками оперативного підрозділу задоволенню не підлягає.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 234, 235, 236 КПК України, слідчий суддя,-

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання прокурора - задовольнити частково.

Надати дозвіл на проведення обшуку автомобіля марки «MERCEDES-BENZ S600», 2014 року випуску, кузов № НОМЕР_4 , д.н.з. НОМЕР_5 , який знаходиться на території міста Києва та Київської області, власником його є ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , з метою виявлення, фіксації та вилучення самого автомобіля і документів, що свідчать про незаконну реєстрацію даного транспортного засобу (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, митні декларації) та державних номерних знаків, що стосуються даного автомобіля.

Дозвіл на проведення вказаного обшуку надати прокурору у кримінальному провадженні - заступнику начальника відділу процесуального керівництва при провадженні досудового розслідування територіальними органами поліції та підтримання державного обвинувачення прокуратури Волинської області ОСОБА_3 , або за його постановою на проведення слідчих дій на іншій території іншому прокурору, слідчому .

Строк дії ухвали встановити 3 днів з дня її винесення.

Ухвала оскарженню не підлягає, проте на ухвалу може бути подано заперечення під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя (підпис).

Суддя Володимир-Волинського міського суду ОСОБА_1

СудВолодимир-Волинський міський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення20.08.2020
Оприлюднено09.02.2023
Номер документу91092360
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —154/2495/20

Ухвала від 24.12.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Лященко О. В.

Ухвала від 20.08.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

Ухвала від 20.08.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

Ухвала від 20.08.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

Ухвала від 20.08.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

Ухвала від 20.08.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

Ухвала від 20.08.2020

Кримінальне

Володимир-Волинський міський суд Волинської області

Вітер І. Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні