Рішення
від 29.09.2020 по справі 580/825/20
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 вересня 2020 року справа № 580/825/20

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Руденко А.В., розглянувши у письмовому провадженні в приміщенні суду адміністративну справу №580/825/20 за адміністративним позовом приватного підприємства Строй-центр-2000 до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради про визнання відмови протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Черкаського окружного адміністративного суду звернулось приватне підприємство "Строй-центр-2000" з позовною заявою до Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради, в якій просить:

- визнати протиправною відмову відповідача №22196-01-25 від 17.10.2019 щодо внесення змін до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки по вул. Гагаріна, в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк Сосновий бір;

- зобов`язати відповідача внести зміни до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки по вул. Гагаріна, в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк Сосновий бір шляхом надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки по вул. Гагаріна, в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк Сосновій бір.

Обгрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначає, що відповідно до договору оренди землі від 26.05.2016, укладеного між позивачем і Черкаською міською радою, позивач орендує земельні ділянки кадастровий номер 7110136700:03:001:0018 площею 1,8918 га, та кадастровий номер 7110136700:03:001:0019 площею 0,0500 га, які віднесені до земель водного фонду, за функціональним призначенням - землі оздоровчого та рекреаційного призначення, цільове призначення - для розташування пункту короткочасного відпочинку населення та опорядкування (літні майданчики для відпочиваючих та об`єкти розважального та оздоровчого призначення).

Наказом відповідача від 18.06.2019 №378 затверджені містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки по вул. Гагаріна, в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк Сосновий бір для будівництва набережної та гідротехнічних споруд (для зберігання, обслуговування, влаштування стоянки маломірного флоту та будівель інфраструктури короткочасного відпочинку населення, якими встановлені обмеження: Будівництво об`єкта вести з некапітальних конструкцій. Врахувати вимоги ст. 89 Водного кодексу України, ст. 60 та ст. 61 Земельного кодексу України .

Позивач звернувся до відповідача із заявою про виключення вказаних обмежень з наданих містобудівних умов та обмежень, проте отримав відмову у внесенні змін до п. 5 наданих містобудівних умов та обмежень.

Позивач вважає, що вказані обмеження визначені з порушеннями вимог закону з таких підстав:

- Обмеження суперечать вимогам Конституції України, Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , оскільки згідно даних Державного земельного кадастру вказані земельні ділянки за цільовим призначенням відносяться до земель оздоровчого та рекреаційного призначення, отже можуть бути використані позивачем шляхом зведення об`єктів з такою метою.

- Обмеження визначені відповідно до Генерального плану м. Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради №3-505 від 29.12.20111 та Плану зонування м. Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради №2-513 від 04.12.2014, згідно з якими земельна ділянка віднесена до зон Р-3п; ТР-3; Г-1п; ПЗФ.

Проте, договір оренди від 26.05.2016 укладений на виконання рішення Черкаської міської ради від 24.09.2015 №2-1645, яким переведено право оренди на земельну ділянку площею 1,9418 га по вул. Гагаріна в набережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк ім. 50-річчя Жовтня, що була предметом договору оренди землі гр. ОСОБА_1 від 16.07.2007, реєстраційний №040777500014, до приватного підприємства Строй-центр-2000 .

Отже при прийнятті рішень про затвердження Генерального плану м. Черкаси та Плану зонування міста Черкаси про віднесення земельної ділянки до зон Р-3п; ТР-3; Г-1п; ПЗФ Черкаська міська рада не врахувала положення ч. 3 ст. 18, ч. 2 ст. 24 та ч. 5 ст. 25 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , згідно з якими зміна функціонального призначення земельної ділянки чи встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, не тягне за собою припинення права власності або права користування земельною ділянкою до її вилучення (викупу).

- Відповідач не надав жодних доказів розташування земельних ділянок в межах прибережної захисної смуги.

24.03.2020 відповідач надав відзив на позовну заяву, у якому проти позову заперечив з тих підстав, що відповідно до ст. 61 Земельного кодексу України та ст. 89 Водного кодексу України в межах прибережних захисних смуг забороняється будівництво будь-яких споруд, крім гідротехнічних, навігаційного призначення гідрометричних та лінійних, а також інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, огорож, прикордонних знаків, прикордонних просік, комунікацій. Проте позивач всупереч вказаним вимогам просить надати містобудівні умови на забудову прибережної захисної смуги Дніпра ліворуч входу в парк Сосновий бір.

Посилання позивача на відсутність доказів перебування земельної ділянки в межах прибережної захисної смуги спростовується витягами з Державного земельного кадастру за №НВ-7103385192016 та НВ-7103385202016, підстава виникнення - закон, Земельний кодекс України. При цьому згідно з правовими позиціями Верховного Суду, викладеними у постанові від 25.04.2018 у справі №909/5974/16, за відсутності проекту землеустрою із встановлення прибережної захисної зони необхідно виходити із нормативних розмірів прибережних захисних смуг, встановлених ст. 88 Земельного кодексу України.

Щодо посилання позивача на порушення Закону України Про містобудівну діяльність , то позивачем не вказано, у чому полягає порушення ч. 3 ст. 18 вказаного Закону. Крім цього, позивач не оспорює правомірність Генерального плану м. Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 29.12.2011 №3-505, та Плану зонування території м. Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 04.12.2014 №2-513.

Щодо способу захисту порушеного права, то застосування ст. 89 Водного кодексу України та ст. 60, 61 Земельного кодексу України обумовлені законом і не можуть порушувати права позивача.

Про відсутність порушеного права позивача свідчить та обставина, що позивачу були відомі обмеження, позаяк вони вказані у п. 30 договору оренди землі від 26.05.2016.

24.04.2020 позивач подав відповідь на відзив, у якому зазначив, що потрапляння земельних ділянок площею 1,8918 та 0,0500 га в межі прибережної захисної смуги відповідачем документально не підтверджено.

Ухвалою судді від 16.03.2020 відкрито спрощене позовне провадження у справі.

Ухвалою суду від 26.03.2020 задоволено заяву відповідача та справу призначено до розгляду у загальному позовному провадженні.

Ухвалою суду від 27.04.2020 у справі №580/825/20 призначена судова земельно-технічна експертиза, провадження у справі зупинено.

Ухвалою суду від 09.06.2020 поновлено провадження у справі за клопотанням експерта про надання додаткових доказів для проведення судової земельно-технічної експертизи.

17.06.2020 винесена ухвала суду про витребування доказів у філії Кременчуцька ГЕС .

Ухвалою суду від 07.07.2020 справу №580/825/20 направлено до Черкаського відділення Київського НІІ судових експертиз для проведення експертизи та зупинено провадження у справі.

Ухвалою суду від 13.09.2020 поновлено провадження у справі.

Усною ухвалою суду, занесеною до протоколу судового засідання від 28.09.2020, закрито підготовче провадження у справі, призначено розгляд справи по суті на 29.09.2020.

У судове засідання. призначене на 29.09.2020, представники сторін не з`явились, подали письмові заяви про розгляд справи у їх відсутність.

Згідно ч. 3 ст. 194 КАС України суд розглядає справу за наявними в справі матеріалами у письмовому провадженні.

Вивчивши доводи сторін, викладені у заявах по суті, дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи, суд встановив наступне.

Згідно з рішенням Черкаської міської ради від 21.12.2006 №2-459 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. ОСОБА_1 по АДРЕСА_1 в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк ім. 50-річчя Жовтня та надано земельну ділянку площею 19418 кв.м в оренду на 49 років під розташування пункту короткочасного відпочинку населення, з них: 500 кв. м - комерційна зона (пункт громадського харчування, пункт прокату супутніх засобів відпочинку, адміністративне приміщення), площею 18918 кв. м - зона відпочинку та опорядкування (літні майданчики для відпочиваючих та об`єкти розважального і оздоровчого призначення) за рахунок земель Черкаської міської ради.

На виконання рішення Черкаської міської ради від 21.12.2006 №2-459 між гр. ОСОБА_1 та Черкаською міською радою був укладений договір оренди землі від 16.02.2007, реєстраційний №040777500014.

Згідно з рішенням Черкаської міської ради від 24.09.2015 №2-1645 переведено права на земельну ділянку площею 1,9418 га по вул. Гагаріна в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк ім. 50-річчя Жовтня, що була предметом договору оренди землі від 16.02.2007, реєстраційний №040777500014, до приватного підприємства Сторой-центр-2000 .

На підставі рішень Черкаської міської ради від 2.12.2006 №2-459, від 06.04.2010 №5-583 та від 24.09.2015 №2-1645 між Черкаською міською радою та приватним підприємством Строй-центр-2000 був укладений договір оренди землі від 26.05.2016, згідно з п. 2 якого в оренду передаються земельні ділянки загальною площею 1,9418 га, а саме: площею 1,8918 га (кадастровий номер 7110136700:03:001:0018), та площею 0,0500 га (кадастровий номер 7110136700:03:001:0019) під розташування пункту короткочасного відпочинку населення та опорядкування (літні майданчики для відпочиваючих та об`єкти розважального та оздоровчого призначення). За функціональним використанням земельні ділянки відносяться до категорії земель оздоровчого та рекреаційного призначення.

Згідно з п. 8 договору оренди землі від 26.05.2016 строк дії договору до 21.12.2055.

Пунктом 26 договору оренди землі від 26.05.2016 встановлені обмеження, пов`язані з розташуванням земельних ділянок площею 1,8919 га (кадастровий номер 7110136700:03:001:0018) та 0,0500 (кадастровий номер 7110136700:03:001:0019) в прибережній захисній смузі та в водоохоронній зоні. Обмеження передбачені кадастровими планами земельних ділянок.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права речове право оренди згідно договору оренди землі від 26.05.2016 зареєстровано за позивачем 05.09.2016.

Наказом департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради від 18.06.2019 №378 затверджені містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки по вул. Гагаріна (колишня 50-річчя Жовтня) в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк Сосновий бір, надані позивачу для будівництва набережної та гідротехнічних споруд (для зберігання, обслуговування, влаштування стоянки маломірного флоту та будівель інфраструктури короткочасного відпочинку населення далі - містобудівні умови та обмеження).

Пунктом 5 містобудівних умов та обмежень встановлено: Будівництво об`єкта вести з некапітальних конструкцій. Врахувати вимоги ст. 89 Водного кодексу України, ст. 60 та ст. 61 Земельного кодексу України. Об`єкт потрапляє в межі зони регулювання забудови.

Посилаючись на ту обставину, що вказані обмеження унеможливлюють наміри замовника проектувати та будувати об`єкти обслуговування, позивач звернуся до відповідача із заявою від 10.10.2019 про виключення вказаних обмежень з містобудівних умов та обмежень.

Відповідач листом від 17.10.2019 №22196-01-25 відмовив позивачу у внесенні змін до містобудівної документації з тих підстав, що на даний час документація із землеустрою щодо встановлення меж прибережно-захисної смуги річки не затверджена, проте межа прибережно-захисної смуги згідно ст. 60 Земельного кодексу України встановлена у містобудівній документації, а саме: Схемі планувальних обмежень, що є графічною частиною Генерального плану м. Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 29.12.2011 №3-505.

Згідно з висновком експерта Київського НДІІ судових експертиз від 15.09.2020 №768/1008/20-23 земельна ділянка кадастровий номер 7110136700:03:001:0018, частково розташована в межах нормативних розмірів встановленої прибережної захисної смуги Кременчуцького водосховища на р. Дніпро. Площа частини земельної ділянки кадастровий номер 7110136700:03:001:0018, яка потрапляє до нормативних розмірів встановленої прибережної захисної смуги Кременчуцького водосховища на р. Дніпро, що розташовані в м. Черкаси, становить 0,5200 га, земельна ділянка кадастровий номер 7110136700:03:001:0019 знаходиться поза межами нормативних розмірів прибережної захисної смуги Кременчуцького водосховища на р. Дніпро згідно додатку №1.

Вважаючи вказану відмову безпідставною, позивач звернувся до суду з позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам у справі, суд виходить з наступного.

Статтею 88 Водного кодексу України передбачено, що з метою охорони поверхневих водних об`єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм в межах водоохоронних зон виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги. Прибережні захисні смуги встановлюються по обидва береги річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: для малих річок, струмків і потічків, а також ставків площею менше 3 гектарів - 25 метрів; для середніх річок, водосховищ на них та ставків площею більше 3 гектарів - 50 метрів; для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.

Якщо крутизна схилів перевищує три градуси, мінімальна ширина прибережної захисної смуги подвоюється.

Прибережні захисні смуги встановлюються на земельних ділянках всіх категорій земель, крім земель морського транспорту.

Землі прибережних захисних смуг перебувають у державній та комунальній власності та можуть надаватися в користування лише для цілей, визначених цим Кодексом.

У межах існуючих населених пунктів прибережна захисна смуга встановлюється з урахуванням містобудівної документації.

Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою. Проекти землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг (з установленою в них пляжною зоною) розробляються в порядку, передбаченому законом.

Згідно п. 4 ч. 2 ст. 89 Водного кодексу України у прибережних захисних смугах уздовж річок, навколо водойм та на островах забороняється будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних, а також інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, огорож, прикордонних знаків, прикордонних просік, комунікацій), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів.

За змістом підпункту б частини 1 статті 58 Земельного кодексу України до земель водного фонду належать землі, зайняті прибережними захисними смугами вздовж морів, річок та навколо водойм, крім земель, зайнятих лісами.

Згідно з частиною 2 статті 60 Земельного кодексу України прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період). При крутизні схилів більше трьох градусів мінімальна ширина прибережної захисної смуги подвоюється. Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами землеустрою.

Ст. 61 Земельного кодексу України містить норми, аналогічні нормам п. 4 ч. 2 ст. 89 Водного кодексу України.

Зі змісту вищезазначених норм випливає, що дотримання встановлених заборон є необхідною умовою використання земельної ділянки, на яку поширюється режим прибережної захисної смуги, з тією метою, щоб навіть потенційне їх порушення не могло зашкодити охороні навколишнього природного середовища в цілому й конкретному водному об`єкту зокрема.

Згідно із статтею 26 Закону України "Про землеустрій" документація із землеустрою розробляється у вигляді схеми, проекту, робочого проекту або технічної документації.

До видів документації із землеустрою відносяться, зокрема, проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об`єктів.

Водночас, відсутність проекту землеустрою щодо встановлення прибережної захисної смуги не може свідчити про відсутність самої прибережної захисної смуги, оскільки її розмір і межі встановлено законом, а тому такі земельні ділянки, що належали до земель водного фонду (постанова Верховного Суду України від 02.09.2014 у справі N 3-52гс14).

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач відмовив у внесенні змін до містобудівної документації з тієї підстави, що земельні ділянки площею 1,8918 га (кадастровий номер 7110136700:03:001:0018), та площею 0,0500 га (кадастровий номер 7110136700:03:001:0019) знаходяться в межах прибережної захисної смуги р. Дніпро.

Проте, як встановлено висновком експерта Київського НДІІ судових експертиз від 15.09.2020 №768/1008/20-23 земельна ділянка кадастровий номер 7110136700:03:001:0018, частково розташована в межах нормативних розмірів встановленої прибережної захисної смуги Кременчуцького водосховища на р. Дніпро. Площа частини земельної ділянки кадастровий номер 7110136700:03:001:0018, яка потрапляє до нормативних розмірів встановленої прибережної захисної смуги Кременчуцького водосховища на р. Дніпро, що розташовані в м. Черкаси, становить 0,5200 га, земельна ділянка кадастровий номер 7110136700:03:001:0019 знаходиться поза межами нормативних розмірів прибережної захисної смуги Кременчуцького водосховища на р. Дніпро згідно додатку №1.

Отже відповідач безпідставно зазначив у пункті 5 містобудівних умов та обмежень обмеження щодо врахування вимог ст. 89 Водного кодексу України, ст. 60 та ст. 61 Земельного кодексу України, оскільки об`єкт потрапляє в межі зони регулювання забудови, щодо всієї площі земельних ділянок.

Суд не погоджується з доводами відповідача про те, що межа захисної смуги встановлена у містобудівній документації, а саме: у Схемі планувальних обмежень, що є графічною частиною Генерального плану м. Черкаси, затвердженого рішенням Черкаської міської ради від 29.12.2011 №3-505, оскільки ст. 25 Закону України "Про землеустрій" передбачає виключний перелік видів документації із землеустрою, яким містобудівну документацію не передбачено.

Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких грунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього кодексу.

Згідно ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення покладається на позивача.

Суд зазначає, що відповідач не довів, що земельні ділянки знаходяться в межах прибережної захисної смуги, тому відмова у внесенні змін до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки по вул. Гагаріна, в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк Сосновий бір щодо земельної ділянки кадастровий номер 7110136700:03:001:0018 в частині площі 1,3718 (розрахунок: 1,8918 -1,3718), та земельної ділянки кадастровий номер 7110136700:03:001:0019, які знаходяться поза межами прибережної захисної смуги р. Дніпро, вчинена без законних підстав.

Отже позовні вимоги в цій частині є обгрунтованими і підлягають задоволенню. В решті позовних вимог слід відмовити.

Інші доводи позивача та відповідача не мають правового значення для вирішення спору, тому суд не надає їм правової оцінки.

Розподіл судових витрат здійснюється у порядку визначеному ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України). Відповідно до ч. 3 вказаної статті при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно задоволених вимог.

Враховуючи, що позивач сплатив судовий збір у сумі 3842 грн, судові витрати у сумі 1821 грн покладаються на відповідача.

Керуючись ст.ст.2-20 72-78, 132-139, 241-245, 250, 255 КАС України, суд,-

вирішив:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради від 17 жовтня 2019 року №22196-01-25 щодо внесення змін до пункту 5 містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки по вул. Гагаріна, в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк Сосновий збір, затверджених наказом департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради від 18 червня 2019 року №378.

Зобов`язати департамент архітектури та містобудування Черкаської міської ради (вул. Байди вишневецького, 36, м. Черкаси, 18001, код ЄДРПОУ 38715770) внести зміни до пункту 5 містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки по вул. Гагаріна, в прибережній смузі Дніпра ліворуч входу в парк Сосновий збір, затверджених наказом департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради від 18 червня 2019 року №378 і виданих приватному підприємству Строй-центр-2000 (вул. Хрещатик, 190, к. 5, м. Черкаси, 18000, код ЄДРПОУ 35377470), з врахуванням висновку експерта Київського НДІІ судових експертиз від 15.09.2020 №768/1008/20-23, згідно з яким земельна ділянка кадастровий номер 7110136700:03:001:0018 частково розташована в межах нормативних розмірів встановленої прибережної захисної смуги Кременчуцького водосховища на р. Дніпро. Площа частини земельної ділянки кадастровий номер 7110136700:03:001:0018, яка потрапляє до нормативних розмірів встановленої прибережної захисної смуги Кременчуцького водосховища на р. Дніпро, що розташовані в м. Черкаси, становить 0,5200 га, земельна ділянка кадастровий номер 7110136700:03:001:0019 знаходиться поза межами нормативних розмірів прибережної захисної смуги Кременчуцького водосховища на р. Дніпро згідно додатку №1 .

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань департамента архітектури та містобудування Черкаської міської ради (вул. Байди вишневецького, 36, м. Черкаси, 18001, код ЄДРПОУ 38715770) на користь приватного підприємства Строй-центр-2000 (вул. Хрещатик, 190, к. 5, м. Черкаси, 18000, код ЄДРПОУ 35377470), витрати зі сплати судового збору у сумі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна) гривня.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, яка може бути подана до Шостого апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його підписання.

Головуючий суддя А.В. Руденко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.09.2020
Оприлюднено12.10.2020
Номер документу92114272
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —580/825/20

Ухвала від 09.11.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 04.06.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Єгорова Наталія Миколаївна

Рішення від 29.09.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 07.07.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 17.06.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 27.04.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

Ухвала від 26.03.2020

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

А.В. Руденко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні