Рішення
від 12.10.2020 по справі 1.380.2019.005251
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

справа №1.380.2019.005251

12 жовтня 2020 року

зал судових засідань №10

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Лунь З.І.,

секретар судового засідання Ходань Н.С.,

за участю:

представників позивача Шнира Я.Б., Шейхета М.,

розглянув у судовому засіданні адміністративну справу за позовом Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу до Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, Київської обласної державної адміністрації, Головного управління Держгеокадастру у Київській області про встановлення наявності у відповідачів компетенції, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії.

В С Т А Н О В И В:

Представництво Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу (місцезнаходження: 79054, м.Львів, вул.Кульчицької, 1/94) звернулося до суду з позовом до Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (місцезнаходження: 08114, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Гореничі, вул.Соборна, 204), Київської обласної державної адміністрації (місцезнаходження: 01196, м.Київ, пл.Лесі Українки, 1), Головного управління Держгеокадастру у Київській області (місцезнаходження: 03115, м.Київ, вул.Серпова, 3/14), в якому просить суд:

-встановити наявність у відповідачів компетенції (повноважень) щодо надання дозволу на виготовлення і замовлення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж території щодо місць давніх поховань - Єврейський цвинтар , що знаходиться у с.Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області як території історико-культурного призначення;

-визнати протиправним та скасувати рішення Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області від 20.08.2019 №9/29 про відмову надати дозвіл позивачу на розробку проекту землеустрою;

-зобов`язати відповідачів надати позивачу дозвіл на розробку і замовлення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж території щодо місць давніх поховань - Єврейський цвинтар , що знаходиться у с.Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області як території історико-культурного призначення за власний кошт орієнтовною площею згідно наданих планів позивачем.

Ця справа надійшла на розгляд Львівського окружного адміністративного суду 11.10.2019; відповідно до витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями визначено суддю Сидор Н.Т.

16.10.2019 ухвалою про самовідвід судді задоволено заяву судді Сидор Н.Т. про самовідвід.

З огляду на зазначене проведено повторний автоматизований розподіл справи, відповідно до протоколу якого визначено суддю Лунь З.І.

Ухвалою від 23.10.2019 позовну заяву залишено без руху.

Ухвалою від 14.11.2019 відкрито провадження у справі.

Ухвалою від 15.01.2020 суд витребував від Головного управління Держгеокадастру у Київській області, Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, Київської обласної державної адміністрації інформацію щодо чинного генерального плану с.Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області станом на 15.01.2020 та належним чином засвідчену копію генерального плану с.Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області станом на 15.01.2020.

Ухвалою від 23.09.2020 закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті.

Позовні вимоги мотивовані тим, що у селі Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області знаходиться єврейське кладовище. Позивач звернувся до відповідачів із клопотанням про виготовлення проекту землеустрою щодо земельної ділянки, на якій це кладовище розташоване. Однак, відповідачі - Київська обласної державна адміністрація, Головне управління Держгеокадастру у Київській області, допустили бездіяльність, не розглянули належним чином клопотання, а відповідач - Гореницька сільська рада Києво-Святошинського району Київської області прийняла рішення про відмову у наданні дозволу на виготовлення проекту землеустрою. Позивач вважає оскаржуване рішення Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області необґрунтованим, прийнятим недобросовісно, без дотримання необхідного балансу між несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів позивача і цілями, на досягнення яких подавалося клопотання, а саме: збереження об`єктів культурної спадщини, інтерес до встановлення шефства, кладовищ. Вважає, що відповідачами не вчинялися жодні заходи, спрямовані на виконання вимог розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 №604-р Про додаткові заходи щодо збереження місць поховань у населених пунктах України , зокрема в частині п.п. 2-3, - щодо місць давніх поховань.

Відповідач, Головне управління Держгеокадастру у Київській області, подав суду відзив на позовну заяву (а.с.92-97), в якому проти позову заперечив та зазначив, що ГУ Держгеокадастру у Київській області розпоряджається землями сільськогосподарського призначення державної власності на території Київської області, крім випадків, визначених ч.8 ст.122 ЗК України. Водночас, цей відповідач зазначив, що станом на липень 2019 (час звернення позивача з клопотанням про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою), бажана до передачі у користування земельна ділянка не вийшла за межі населеного пункту, відтак, як наслідок належить до комунальної власності. ГУ Держгеокадастру у Київській області не наділено повноваженнями щодо розпорядження землями комунальної власності.

Відповідач, Гореницька сільська рада Києво-Святошинського району Київської області, подав суду відзив на позовну заяву (а.с.105-108), в якому заперечив проти позову та зазначив, що означена позивачем земельна ділянка знаходиться за межами села Гнатівка, що підтверджується викопіюванням з наявних напрацювань генерального плану села Гнатівка. Крім того, територія, на яку позивач просить надати дозвіл на розробку проекту землеустрою перебуває у приватній власності.

Інші заяви по суті справи до суду не надходили.

Представники позивача у судовому засіданні позовну вимоги підтримали з підстав, викладених у позовній заяві, просили позов задовольнити.

Уповноважені представники відповідачів у до суду не з`являлися. Суд бере до уваги заяви по суті справи та докази, надані відповідачами, при ухваленні рішення у цій справі.

Суд встановив таке.

У селі Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області знаходиться давнє єврейське кладовище, що підтверджується листом Київської обласної державної адміністрації від 06.11.2017 (а.с. 41) та Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 22 березня 2018 року у справі №813/15/18 (а.с.38-40), яке набрало законної сили.

З клопотаннями від 15 липня 2019 року позивач звернувся до відповідачів про надання дозволу на розробку і виготовлення проект землеустрою ділянки як території історико-культурного призначення, в якому просив: - у місячний термін розглянути це клопотання та в межах компетенції, з урахуванням затвердженого і діючого генплану с. Гнатівка прийняти рішення про надання дозволу на розробку і замовлення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж території щодо місць давніх поховань - Єврейський цвинтар , що знаходиться у селі Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області як території історико-культурного призначення за власний кошт орієнтовною площею згідно з наданим планом у додатку.

У вказаному клопотанні позивач звертав увагу на те, що у селі Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області знаходиться єврейське кладовище, і станом на липень 2019 року його територія у встановленому законом порядку так і не вийшла за межі населеного пункту; стаття 10 Закону України Про охорону культурної спадщини закріплює та зобов`язує органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування сприяти діяльності громадських організацій щодо охорони культурної спадщини; стаття 11 вищевказаного Закону надає громадським організаціям можливість встановлювати шефство над об`єктами культурної спадщини з метою забезпечення їх збереження, сприяння державі у здійсненні заходів з охорони, використання, виявлення, обліку, реєстрації об`єктів культурної спадщини.

20.08.2019 прийнято Рішенням Гореницької сільської ради від 20 серпня 2019 року №9/29, яким відмовлено позивачу у надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж території історико-культурного призначення у зв`язку з тим, що на графічних матеріалах, доданих до клопотання, вказано територію, яка розміщена за межами населеного пункту села Гнатівка та в межах якої розташовані приватні земельні ділянки громадян.

Відповідачем, Гореницькою сільською радою, при прийнятті рішення не дотримано необхідного балансу (непропорційно) між несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів позивача і цілями, на досягнення яких подавалось клопотання (збереження об`єктів культурної спадщини, кладовищ, розробка проекту землеустрою, інтерес до встановлення шефства тощо).

Інші відповідачі клопотання позивача від 15.07.2019 не розглянули. Докази протилежного відповідачі не надали.

При вирішенні даної справи, суд ураховує таке.

Право розпорядження землями комунальної власності, прийняття рішень з питань земельних правовідносин відповідно до вимог п. 34 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , ст. 12 Земельного кодексу України, віднесено до компетенції органів місцевого самоврядування.

Згідно з п. 1 п.п. 39, 37 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування прийняття рішення про віднесення міських земель до земель історико-культурного призначення є виключною компетенцією міської ради.

Відповідно до ст. 3 Закону України Про охорону культурної спадщини органами управління у сфері охорони культурної спадщини є спеціально уповноважені органи, до яких віднесені органи охорони культурної спадщини місцевого самоврядування.

Обов`язки із забезпечення охорони, планування та впорядкування територій місць поховання, в силу вимог ч.5 ст. 8, ст. 31, ч. 2 ст. 23 Закону України Про поховання та похоронну справу покладено на органи місцевого самоврядування та їх виконавчі органи.

Статтею 3 цього Закону визначено, що правову основу діяльності в галузі поховання становлять Конституція України, цей Закон, інші закони України, міжнародні договори України тощо. Якщо міжнародним договором, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми, ніж ті, що передбачені законодавством України про поховання померлих, застосовуються норми міжнародного договору.

Відповідно до Міжурядової Угоди, укладеній між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки Про охорону та збереження культурної спадщини від 04.03.1994 р., - кладовища, похованння жертв репресій тоталітарних режимів, визнані об`єктами культурної спадщини, які підлягають збереженню та охороні в цілях і рамках цієї Угоди. Сторони (Україна та США) взяли на себе зобов`язання щодо виконання умов даної Угоди.

Поняття культурна спадщина , в межах цієї Угоди, означає культові заклади, місця історичного значення, пам`ятники, кладовища та меморіали загиблим, а також архівні матеріали, які мають до цього відношення.

Відповідно до ч.2 ст.2 Закону України Про охорону культурної спадщини до історичних об`єктів культурної спадщини відносяться окремі поховання та некрополі, місця масових поховань померлих, визначні місця, пов`язані з важливими історичними подіями, з життям та діяльністю відомих осіб, культурою та побутом народів.

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.07.1998 № 604-р Про додаткові заходи щодо збереження місць поховань у населених пунктах України зобов`язано, зокрема, обласні держадміністрації із залученням громадських організацій, у тому числі організацій національних меншин впродовж 1998-1999 років взяти на облік місця, де залишилися сліди давніх поховань, організувати їх обстеження та вивчення з наступним оприлюдненням результатів досліджень в засобах масової інформації; провести роботу з вивчення стану закритих кладовищ, у тому числі кладовищ національних меншин та міць масового розстрілу населення у роки Великої Вітчизняної війни, продовжувати здійснювати заходи щодо облаштування цих місць, їх утримання та збереження; не допускати проведення будівельних робіт у місцях де залишились сліди давніх поховань, та на території закритих кладовищ.

Відповідно до п. 2 Додаткових заходів щодо збереження місць давніх поховань у населених пунктах України зобов`язано Раду міністрів Автономної республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські держадміністрації, Держкомрелігій із залученням громадських організацій, у тому числі організацій національних меншин, упродовж 1998-1999 років взяти на облік місця, де залишилися сліди давніх поховань, організувати їх обстеження та вивчення з наступним оприлюдненням результатів досліджень в засобах масової інформації.

Пунктом 3 цього розпорядження зобов`язано Раду міністрів Автономної республіки Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські держадміністрації, органи місцевого самоврядування із залученням громадських організацій, у тому числі організацій національних меншин впродовж 1998-1999 років провести роботу з вивчення стану закритих кладовищ, у тому числі кладовищ національних меншин та місць масового розстрілу населення у роки Великої Вітчизняної війни, продовжувати здійснювати заходи щодо облаштування цих місць, їх утримання та збереження.

Пунктом 4 цього розпорядження зобов`язано Раду міністрів Автономної Республіки, Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські держадміністрації, Держбуд, органи місцевого самоврядування не допускати проведення будівельних робіт у місцях, де залишилися сліди давніх поховань, та на території закритих кладовищ.

Виконання зазначеного розпорядження КМУ № 604-р, а саме віднесення земель до категорії історико-культурного призначення проводиться в порядку визначеному ст. 47 Закону України Про землеустрій , якою передбачено виготовлення проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій історико-культурного призначення.

Види документації для кожної категорії земель є різними. Так, Закон України Про землеустрій передбачає для кожної категорії земель виготовлення певного переліку документів та окремої документації.

Однією із функцій землеустрою, відповідно до п. в ч. 1 ст. 2 Закону України Про землеустрій , є встановлення і закріплення на місцевості меж територій історико-культурного призначення, меж земельних ділянок власників і землекористувачів.

З матеріалів справи видно, що у селі Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області знаходиться давнє єврейське кладовище, що підтверджується листом Київської обласної державної адміністрації від 06.11.2017 (а.с. 41) та Рішенням Львівського окружного адміністративного суду від 22 березня 2018 року у справі №813/15/18 (а.с.38-40), яке набрало законної сили.

Суд також встановив, що землі, на якій знаходиться означене кладовище, є у комунальній власності територіальної громади, від імені якої діє Гореницька сільська рада Києво-Святошинського району Київської області. Зазначене підтверджується вказаним у відзиві ГУ Держгеокадастру у Київській області, а саме, що станом на липень 2019 (час звернення позивача з клопотанням про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою) бажана до передачі у користування земельна ділянка не вийшла за межі населеного пункту, відтак, як наслідок належить до комунальної власності (а.с.84).

Крім того, відповідно до листа ГУ Держгеокадастру у Київській області від 03.02.2020 (а.с.169), на земельні ділянки з кадастровим номером 3222482002:03:002:0033 та 3222482002:03:002:0034, які суміжні з ділянкою, щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою якої звернувся позивач, то державні акти на них видано на підставі рішення Гореницької сільської ради. Зазначене є непрямим доказом того, що земельна ділянка, де розташоване єврейське кладовище у селі Гнатівка, є у комунальній власності, а Гореницька сільська рада Києво-Святошинського району Київської області розпоряджається нею.

У матеріалах справи є письмові докази того, що єврейське кладовище знаходиться в межах села Гнатівка Гореницької сільської ради, зокрема, лист Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області від 28.12.2018 року №111184, яким надано викопіювання із схеми планування території Гореницької сільської ради (а.с.44 зворот) та саме викопіювання із схеми планування території Гореницької сільської ради з експлікацією погоджене начальником відділу містобудування та архітектури Києво-Святошинської РДА (а.с.53), викопіювання із схеми землекористування Гореницької сільської ради (а.с.54), кадастровий план розташування єврейського кладовища в с.Гнатівка (а.с.55).

Щодо покликання Гореницької сільської ради на те, що зазначена позивачем земельна ділянка знаходиться за межами села Гнатівка, що підтверджується викопіюванням з наявних напрацювань генерального плану села Гнатівка, то суд зазначає таке.

Ухвалою від 15.01.2020 суд витребував від Головного управління Держгеокадастру у Київській області, Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, Київської обласної державної адміністрації інформацію щодо чинного генерального плану с.Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області станом на 15.01.2020 та належним чином засвідчену копію генерального плану с.Гнатівка Києво-Святошинського району Київської області станом на 15.01.2020.

Відповідачі не надали суду доказів на підтвердження існування чинного генерального плану села Гнатівка.

Водночас Гореницька сільська рада у листі від 29.12.2018 року 302-14/64 вказала що, розроблений станом на сьогодні генеральний план села Гнатівка проходить підготовчу стадію до погодження згідно із Законом України Про регулювання містобудівної діяльності в Україні , після чого буде затверджений (а.с.42, а.с.147, а.с. 127-128).

Київська обласна державна адміністрація на виконання вимог ухвали суду листом повідомила, що генеральний план села Гнатівка затверджено 1993 року, матеріали в департаменті не збереглися (а.с. 130-131), додатково покликається на дані ресурсу http ://koda. geoportal. org./, які містять інформацію про дату створення Генерального плану (основне креслення): 1993 р.

Ухвалюючи рішення у цій справі, суд бере до уваги, що матеріали справи містять письмові докази того, що у 2002 році виконком Гореницької сільської ради надавав дозвіл на попередній збір архівних матеріалів з метою можливого упорядкування території стародавнього Єврейського кладовища в селі Гнатівка (а.с. 139), а рішенням Гореницької сільської ради від 16 вересня 2008 року №3/117 Про надання дозволу на внесення території давніх поховань єврейського кладовища до історико-культурної спадщини єврейської громади вирішено клопотати перед інститутом УКРДНІПРОЦИВІЛЬСІЛЬБУД щодо внесення території давніх поховань єврейського кладовища в генеральний план села Гнатівка, як історико-культурну спадщину єврейської громади (а.с.140). Підставою для цього рішення згідно з його вступною частиною були, зокрема, і дослідження ПРЦ Інеко-розвідування для Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського союзу, яке розробило кадастровий план розташування єврейського кладовища в с.Гнатівка (а.с.55). При реалізації цього рішення був укладений договір на виконання проектних робіт по впорядкуванню території меморіального парку - стародавнього єврейського цвинтаря в с.Гнатівка, проведено збір матеріалів тощо (а.с.141-148).

Таким чином, покликання Гореницької сільської ради, як на підставу своїх заперечень на те, що територія єврейського кладовища знаходиться поза межами населеного пункту, на генеральний план села Гнатівка (а.с.109), який ще проходить підготовчу стадію і не затверджений, є безпідставним.

Щодо покликання Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області на те, що зазначені у клопотанні позивача землі знаходяться у приватній власності громадян, то на підтвердження такого, Гореницькою сільською радою не надано жодних доказів.

Отже, з урахуванням доказів, що є у справі, у зв`язку із відсутністю заперечень інших відповідачів у справі, суд дійшов висновку, що саме у компетенції Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області, як суб`єкта розпорядження землями комунальної власності.

Таким чином, рішення Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області від 20.08.2019 №9/29 про відмову надати дозвіл Представництву Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу на розробку проекту землеустрою є протиправним і підлягає скасуванню.

У зв`язку із зазначеним, належним способом захисту права позивача є зообв`язання Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області надати дозвіл на виготовлення і замовлення проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж території щодо місць давніх поховань - Єврейський цвинтар , що знаходиться у селі Гнатівка, Києво-Святошинського району Київської області як території історико-культурного призначення.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

З огляду на викладене, враховуючи особливий статус об`єктів культурної спадщини, та з метою належного збереження місць давніх поховань, суд вважає, що позовні вимоги Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу є обґрунтованими в тій частині, що стосуються вимог, заявлених до Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області.

Щодо позовних вимог, заявлених до Київської обласної державної адміністрації, Головного управління Держгеокадастру у Київській області, то такі є безпідставними з огляду на те, що суд встановив відсутність у зазначених суб`єктів владних повноважень компетенції щодо надання дозволу на виготовлення і замовлення проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж території щодо місць давніх поховань - "Єврейський цвинтар , що знаходиться у селі Гнатівка, Києво-Святошинського району Київської області як території історико-культурного призначення.

Таким чином, суд дійшов висновку про задоволення позову частково.

Відповідно до частини 3 статті 139 КАС України судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 242-246, 250, 257-262 КАС України, суд

в и р і ш и в :

адміністративний позов Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу (місцезнаходження: 79054, м.Львів, вул.Кульчицької, 1/94) до Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (місцезнаходження: 08114, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Гореничі, вул.Соборна, 204), Київської обласної державної адміністрації (місцезнаходження: 01196, м.Київ, пл.Лесі Українки, 1), Головного управління Держгеокадастру у Київській області(місцезнаходження: 03115, м.Київ, вул.Серпова, 3/14) про встановлення наявності у відповідачів компетенції, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії задовольнити частково .

Визнати протиправним та скасувати рішення Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області від 20.08.2019 №9/29 про відмову надати дозвіл Представництву Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу на розробку проекту землеустрою.

Зобов`язати Гореницьку сільську раду Києво-Святошинського району Київської області надати Представництву Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу дозвіл на виготовлення і замовлення проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж території щодо місць давніх поховань - Єврейський цвинтар , що знаходиться у селі Гнатівка, Києво-Святошинського району Київської області як території історико-культурного призначення за власний кошт Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу орієнтовною площею згідно з наданими Представництвом Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу планом .

У задоволенні позовних вимог до Київської обласної державної адміністрації, Головного управління Держгеокадастру у Київській області - відмовити

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Гореницької сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (місцезнаходження: 08114, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Гореничі, вул.Соборна, 204) на користь Представництва Американського об`єднання комітетів для євреїв бувшого Радянського Союзу (місцезнаходження: вул. Федорова, 27/1, м. Львів, 79008, ЄДРПОУ 21720365) судовий збір у розмірі 1921 (одна тисяча дев`ятсот двадцять одна)грн.00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду із урахуванням п.п 15.5 п.5 розділу VII Перехідних положень КАС України протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту судового рішення.

Повне рішення складено 16.10.2020 .

Суддя Лунь З.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2020
Оприлюднено19.10.2020
Номер документу92245798
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1.380.2019.005251

Ухвала від 16.11.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 08.11.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 09.10.2023

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 26.04.2022

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 28.12.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 03.12.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Лунь Зоряна Іванівна

Ухвала від 16.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 30.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Берназюк Я.О.

Ухвала від 11.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шарапа В.М.

Постанова від 06.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні