ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИ ВНИЙ СУД міста КИЄВА
01025, м. Київ, вул. Десятинн а, 4/6
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
02.10.2008 р. 10 год. 53 хв. № 4/404
За позовом Заступника прокурора Обо лонського району м. Києва в ін тересах держави в особі Київ ського міського відділення Ф онду соціального захисту інв алідів
До Закритого акціонерного то вариства «Солодкий»- код ЄДР ПОУ 23493867
Про стягнення відрахувань за невиконання нормативу робоч их місць у розмірі 9005,96 грн.
Суддя Вовк П .В.
Секретар судово го засідання Жовтяк Я.В.
Представники:
прокурор
від позивача Бурмак О.С. - посвідчення № 6 від 09.01.2008 року
Поліщук С.А. - довіреніст ь № 03-02/4 від 15.01.2008 року
від відповідача не з`явився
На підставі ч. 3 ст. 160 КАС Украї ни в судовому засіданні 02.10.2008 ро ку проголошено вступну та ре золютивну частини постанови . Повний текст складено і підп исано 06.10.2008 року.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
До Окружного адміністра тивного суду м. Києва звернув ся заступник прокурора Оболо нського району м. Києва в інте ресах держави в особі Київсь кого міського відділення Фон ду соціального захисту інвал ідів з позовною заявою до Зак ритого акціонерного товарис тва «Солодкий»про стягнення відрахувань за невиконання нормативу робочих місць у ро змірі 9005,96 грн.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду м. Києва від 24 .06.2008 року відкрито провадження в адміністративній справі № 4/404.
У судовому засіданні проку рор та представник Позивача позов підтримали та просили суд позов задовольнити.
Позовні вимоги мотивовані тим, що Відповідачем не сплач ені штрафні санкції у розмір і та порядку, передбаченому с т. 20 Закону України «Про основ и соціальної захищеності інв алідів в Україні»№ 875-XII 21.03.1991 року (надалі Закон № 875-XII) за невикона ння у 2007 році нормативу створе ння робочих місць для працев лаштування інвалідів, передб аченого ст. 19 цього Закону.
Відповідач в судове засід ання повторно не прибув, про п ричини не прибуття суд не пов ідомив. Заяв про розгляд спра ви за відсутності Відповідач а до суду не надходило. Судові виклики, направлені на адрес у Відповідача повернулися до суду з відміткою відділення поштового зв' язку про незн аходження Відповідача, за вк азаною адресою. Відповідно д о витягу з Єдиного державног о реєстру юридичних осіб та ф ізичних осіб підприємців, мі сцезнаходження Відповідача вказано, 04210, м. Київ, вул. Героїв Сталінграду,7, зазначена адре са співпадає з адресою Відпо відача вказаною у позовній з аяві. Інформації щодо зміни м ісцезнаходження Відповідач до державного реєстратора н е надав.
Враховуючи наведене, суд вважає Відповідача належним чином повідомленим.
Дослідивши матеріали спра ви, суд -
ВСТАНОВИВ:
Відповідач, є юридичною особою, що підтверджується в итягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців сері ї «АВ»№ 639152.
Частиною 1 ст. 4 Закону № 875-XII пер едбачено, що держава створює правові, економічні, політич ні, соціально-побутові та соц іально-психологічні умови дл я задоволення потреб інвалід ів у відновленні здоров'я, мат еріальному забезпеченню, пос ильній трудовій та громадськ ій діяльності.
Відповідно до ч.1 ст. 19 Закону № 875-XII для підприємств, установ , організацій, у тому числі під приємств, організацій громад ських організацій інвалідів , фізичних осіб, які використо вують найману працю, установ люється норматив робочих міс ць для працевлаштування інва лідів у розмірі чотирьох від сотків середньооблікової чи сельності штатних працівник ів облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кі лькості одного робочого місц я.
Частиною 1 ст. 20 Закону № 875-XII пе редбачено, що підприємства, у станови, організації, у тому ч ислі підприємства, організац ії громадських організацій і нвалідів, фізичні особи, які в икористовують найману працю , де середньооблікова чисель ність працюючих інвалідів ме нша, ніж установлено нормати вом, передбаченим статтею 19 ць ого Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фон ду соціального захисту інвал ідів адміністративно-господ арські санкції, сума яких виз начається в розмірі середньо ї річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організ ації громадських організаці й інвалідів, фізичної особи, я ка використовує найману прац ю, за кожне робоче місце, призн ачене для працевлаштування і нваліда і не зайняте інвалід ом. Для підприємств, установ, о рганізацій, у тому числі підп риємств, організацій громадс ьких організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адмініст ративно-господарських санкц ій за робоче місце, призначен е для працевлаштування інвал іда і не зайняте інвалідом, ви значається в розмірі половин и середньої річної заробітно ї плати на відповідному підп риємстві, в установі, організ ації, у тому числі підприємст ві, організації громадських організацій інвалідів, у фіз ичної особи, яка використову є найману працю. Положення ці єї частини не поширюється на підприємства, установи і орг анізації, що повністю утриму ються за рахунок коштів держ авного або місцевих бюджетів .
Як вбачається з матеріалів справи, а саме відповідно до з віту Відповідача про зайняті сть і працевлаштування інвал ідів за 2007 рік від 28.01.2008 року (нада лі Звіт), який був поданий до К иївського міського відділен ня Фонду соціального захисту інвалідів, середньооблікова кількість штатних працівник ів облікового складу фактичн о за рік складає 17 осіб, з них се редньооблікова кількість шт атних працівників, яким відп овідно до чинного законодавс тва встановлена інвалідніст ь 0 осіб. Таким чином Відповіда ч самостійно підтвердив неви конання нормативу по створен ню робочих місць по працевла штуванню 1 інваліда.
Відповідно до довідки Обол онського районного центру за йнятості № 27-2530 від 06.08.2008 року, Від повідач у 2007 році звітів по фор мі № 3-ПН «Звіт про наявність в акансій»з вакансіями для інв алідів не надавав.
Відповідно до довідки Київ ського міського відділення Ф онду соціального захисту інв алідів № 03-02/416 Відповідач не інф ормував відділення Фонду про створення робочих місць для працевлаштування інвалідів .
Законом № 875-XII чітко та в імпер ативній формі встановлений з аконодавцем норматив робочи х місць, призначених для прац евлаштування інвалідів, який не потребує додаткового йог о підтвердження та встановле ння будь-якими іншими органа ми шляхом прийняття рішень ч и інших актів органів держав ної влади з цього питання.
Таким чином, незалежно від ф орми власності та господарюв ання на всі підприємства роз повсюджується однаковий нор матив робочих місць для прац евлаштування інвалідів. Якщо підприємство не спроможне с творити робочі місця для інв алідів та ввести їх в дію шлях ом працевлаштуванням інвалі дів, вони сплачують штрафну с анкцію до Державного бюджету України. Штрафна санкція за н едотримання нормативу робоч их місць для працевлаштуванн я інвалідів носить альтернат ивний характер, а тому підпри ємство (об'єднання), установа, організація або дотримуєтьс я нормативу, або сплачує певн у суму до Державного бюджету України.
У Звіті про зайнятість та пр ацевлаштування інвалідів за 2007 рік, поданого Відповідачем самостійно зазначену суму а дміністративно господарськ ої санкції за невиконання но рмативу робочих місць для пр ацевлаштування інвалідів у р озмірі 8947 грн.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 Кодекс у адміністративного судочин ства України у справах щодо о скарження рішень, дій чи безд іяльності суб'єктів владних повноважень адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; з вик ористанням повноваження з ме тою, з якою це повноваження на дано; обґрунтовано, тобто з у рахуванням усіх обставин, що мають значення для прийнятт я рішення (вчинення дії); безст оронньо (неупереджено); добро совісно; розсудливо; з дотрим анням принципу рівності пере д законом, запобігаючи неспр аведливій дискримінації; про порційно, зокрема з дотриман ням необхідного балансу між будь-якими несприятливими на слідками для прав, свобод та і нтересів особи і цілями, на до сягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням п рава особи на участь у процес і прийняття рішення; своєчас но, тобто протягом розумного строку.
Згідно ч. 2 ст. 71 Кодексу адмін істративного судочинства Ук раїни в адміністративних спр авах про протиправність ріше нь, дій чи бездіяльності суб'є кта владних повноважень обов 'язок щодо доказування право мірності свого рішення, дії ч и бездіяльності покладаєтьс я на відповідача, якщо він зап еречує проти адміністративн ого позову.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону № 875-XII порушення термінів спла ти адміністративно-господар ських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчис люється виходячи з 120 відсоткі в річних облікової ставки На ціонального банку України, щ о діяла на момент сплати, нара хованої на повну суму недоїм ки за весь її строк.
Адміністративно-господарс ькі санкції розраховуються т а сплачуються підприємствам и, установами, організаціями , у тому числі підприємствами , організаціями громадських організацій інвалідів, фізич ними особами, зазначеними в ч астині першій цієї статті, са мостійно в строк до 15 квітня р оку, наступного за роком, в яко му відбулося порушення норма тиву, встановленого ч.1 ст.19 Зак ону № 875-XII.
Відповідно до розрахунку н арахування пені, поданого По зивачем та перевіреного судо м, розмір пені складає 58,96 грн.
Відтак, наданий Позивачем р озрахунок розміру позовних в имог у сумі 9005,96 грн. з яких 8947 грн . штрафних санкцій та 58,96 грн. пе ні є обґрунтованим.
Враховуючи всі наведені об ставини в їх сукупності, суд д ійшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволен ню в повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 160, 172 КАСУ, суд , -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з Закритого акці онерного товариства «Солодк ий»- код ЄДРПОУ 23493867 до дохідної частини Державного бюджету України на р/р 31219230700001 Управління Державного казначейства м. К иєва в банку УДК м. Києва, МФО 820 019, код ЄДРПОУ 24262621 заборгованіс ть у розмірі 9005,96 грн.
Постанова відповідно д о ч. 1 ст. 254 КАС України набирає з аконної сили після закінченн я строку подання заяви про ап еляційне оскарження, встанов леного цим Кодексом, якщо так у заяву не було подано.
Постанова може бути оскарж ена до суду апеляційної інст анції протягом десяти днів з дня її складення в повному об сязі за правилами, встановле ними ст. ст. 185-187 КАС України, шля хом подання через суд першої інстанції заяви про апеляці йне оскарження з наступним п оданням протягом двадцяти дн ів апеляційної скарги. Апеля ційна скарга може бути подан а без попереднього подання з аяви про апеляційне оскаржен ня, якщо скарга подається у ст рок, встановлений для поданн я заяви про апеляційне оскар ження.
Суддя П.В.Вовк
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.10.2008 |
Оприлюднено | 14.10.2010 |
Номер документу | 9625195 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Вовк П.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні