Тендер

Послуги щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок - за кодом ДК 016:2010 - 82.30.1 (Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0 (Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном - організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва).

UA-2016-08-04-000736-b

Опис

Виконавець зобов’язується забезпечити виконання відповідної підготовчої та організаційної роботи щодо проведення Інвестиційного форуму міста Києва (далі - Форум), який буде проходити у місті Києві у жовтні 2016 року. Мета Форуму: створення та підтримка постійно діючого інструменту/майданчику для розвитку бізнесу. Формат Форуму: паралельне проведення панельних секцій (дискусійна частина) та презентаційних блоків (представлення проектів). Організація заходу на високому міжнародному рівні шляхом проведення панельних дискусій та презентацій бізнес-проектів із залученням провідних консультантів, представників бізнес-кіл та міжнародних фінансових фондів та організацій. Після кожного презентаційного блоку планується обговорення питань галузі, проведення прямих В2В та G2В переговорів з конкретними представниками інвестиційних компаній і бізнесу для пошуку можливостей спільної реалізації проектів. Обов'язковим елементом Форуму має стати презентація результатів проведення заходу через ЗМІ. Наближену програму Форуму наведено у таблиці 2 даного Технічного завдання. Визначені програмою заходи є наближеними та можуть бути переглянуті Замовником. Цільова аудиторія: представники бізнесу, міжнародних фінансових організацій та фондів, інвестори, представники іноземних держав, політичні діячі, державні органи, ЗМІ. Галузі: інфраструктура, енергозбереження, сфера ІТ-технології, соціальна сфера, промисловий сектор, нерухомість. Основні завдання Форуму: 1. продемонструвати прозорість міської влади; 2. надати чітке представлення про економічний та інвестиційний потенціал української столиці; 3. показати потенційним партнерам результати впроваджених реформ і проектів, змін в роботі з інвесторами; 4. запропонувати нові проекти для залучення інвестицій. Мова: українська/англійська. Кількість учасників: 350 осіб. Тривалість Форуму: 1 день. Місце проведення Форуму: місто Київ, приміщення (готель або конференц-хол тощо) з наявними не менш ніж двома конференц-залами, холом для зустрічі гостей та реєстрації учасників Форуму, проведення кава-брейків і фуршету, кімнатою для підготовки лекторів/спікерів/модераторів, кабінками для синхронного перекладу запропонований Учасником. Обов’язкові вимоги щодо місця проведення: зручне географічне розташування; транспортна доступність; достатня площа та місткість приміщення; необхідний ступінь технічного оснащення залу; конфігурація робочого простору з можливістю трансформації меблів; розвинена інфраструктура, наявність санвузлів, гардероба, паркування. Вимоги щодо оренди залів: Перший зал - площа не менше 750 кв.м., місткістю не менше ніж 350 осіб; Другий зал - площа не менше 550 кв.м., місткістю не менше ніж 200 осіб. Обидва зали повинні бути типу «клас» або «амфітеатр» з можливістю підключення необхідного обладнання та встановлення банерів, оснащені системою кондиціонування, високошвидкісним Wi-Fi доступом до мережі Internet, мобільною системою звукопідсилення, системою синхронного перекладу. Конкретизація зазначених, а також інших щодо предмету закупівлі вимог міститься у таблиці 1 «Вимоги технічного, якісного та кількісного характеру щодо предмету закупівлі» до Технічного завдання. Учасник, на підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо технічного, якісного та кількісного характеру предмету закупівлі у складі Тендерної пропозиції надає заповнену належним чином (у графі «Відповідність Учасника») із зазначенням «Так» або «Ні» таблицю 1.1 (Таблиця відповідності), яку викладено нижче. На вимогу Замовника щодо оформлення інформації та документів Тендерної пропозиції, Таблиця відповідності, надана у її складі, повинна бути пронумерована та містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі наявності).

Статус

Завершено

Сума
1 185 500 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Документи