Тендер
Комплексне соціологічне дослідження опитування цільової аудиторії покупців (портрет середнього покупця) КП «Володимирський ринок».
UA-2016-09-21-001292-c
- Опис
1. Опитування цільової аудиторії, яке дозволить докладно дослідити портрет «середнього покупця» за більшістю соціально – демографічних характеристик: - визначити мотиви відвідування та здійснення покупок на ринку; - визначити основні джерела інформації для клієнтів ринку; - визначити на які витрати вони готові; - дослідити «середній чек» покупців за різними категоріями товару; - провести дослідження опитування продавців тощо. 2. Провести кількісне спостереження відвідувачів ринку, що дозволить відобразити картину потоку реальних та потенційних клієнтів в залежності від часу доби та / або дня тижня. 3. Провести дослідження опитування продавців тощо. 4. Провести фокус групового дослідження та надати оброблену інформацію у наступних формах: - відеоматеріали; - презентація результатів (файл в будь-якому форматі та безпосередньо презентація), - повний аналітичний звіт за результатами.
- Статус
Завершено
- Сума
- 35 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ Центр Незалежних Соціологічних Досліджень «Омега» | — |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Оголошення тендер соц. досліджень.docx |