Тендер

Послуги з організації та проведення легкоатлетичного пробігу «Women Run» відповідно до кошторису витрат на виконання Міської програми спортивних іміджевих проектів на 2013 - 2020 роки на 2017 рік

UA-2017-02-23-002333-c

Опис

Послуги з організації та проведення легкоатлетичного пробігу «Women Run» відповідно до кошторису витрат на виконання Міської програми спортивних іміджевих проектів на 2013 - 2020 роки на 2017 рік, а саме: 1. Послуги з використання електронної чіпової (транспондерної) системи хронометражу. Автономне живлення. Інформаційне табло з фінішним часом. Доріжки зчитування, які дозволяють проводити зчитування на трасі шириною до 4 м – не менше 3 шт. Публікація та друкування результатів в режимі реального часу, в тому числі в мережі інтернет. Sms-розсилка результатів учасників змагань на власні мобільні телефони (при наявності необхідних даних). Розрахунок середнього темпу хв./км в підсумковому заліку. Система повинна бути укомплектована всім необхідним для проведення змагань з кількома різними варіантами траси, підтримувати одночасне проведення до 5 змагань з різних дистанцій на одній трасі, фіксувати старт разом з пострілом пістолета, гарантувати 99% надійності фіксації часу всіх учасників змагань. Декодер: Швидкість руху учасників (не більше): 40 км/год Закріплення чипів: на кросівках. Точність фіксації часових інтервалів (не більше): 0,1 с. Кількість чипів – 200 шт Транспортування, монтаж, демонтаж обладнання та технічний супровід входить до вартості послуг 2. Технічне забезпечення пробігу: - Електрогенератор 7 кВт – 1 од; - Активна акустична система 5 кВт – 1 од.; - Мікшерний пульт 10 каналів – 1 од; - Радіомікрофони 2 од. (радіосистема, антенний сплітер на радіосистему, виносна антена); - Ноутбук 1 од.; - Комутація. - Столи 1м х 1м – 4 шт. - Стільці – 4 шт. Транспортування, монтаж, демонтаж обладнання та технічний супровід входить до вартості послуг. Наявність підтвердженого досвіду організації масштабних спортивних заходів. 3. Облаштування мобільних тимчасових огорож по дистанції пробігу: - Комплект тимчасової огорожі тип С2: Панель C2 2500 X 1100 мм, (ШхВ), з ніжками – 40 шт; Транспортування, монтаж, демонтаж та технічний супровід обладнання входить до вартості послуг. 4. Послуги фотографа: Час зйомки – 3 години. Забезпечити якісну та всеохоплюючу фотозйомку старту, фінішу учасників та їх проходження дистанції. Кількість наданих фото – 500 шт, в тому числі з обробкою – 150 шт. Досвід роботи не менше 3 років в тому числі і зйомок масштабних спортивних заходів, наявність портфоліо 5. Виготовлення анонсового ролику (до 30 сек.) та підсумкового промофільму (до 5 хв.): - Виготовлення анонсового ролику (Хронометраж до 30 сек., текст та сюжет погоджується с Замовником на протязі 2 робочих днів з дня підписання договору) - Виготовлення підсумкового промофільму (Хронометраж до 5 хв.). Забезпечення повного технічного супроводу для виготовлення підсумкового промофільму у форматі 1080p (FULL HD). Розробка індивідуального сценарію зйомки з визначенням моментів, на які слід акцентувати увагу. Забезпечення збору відеоматеріалу для промофільму під час проведення заходу. Задіяти журналіста, який братиме інтерв'ю у учасників і глядачів заходу. Надання Замовнику готового промофільму не пізніше 4 робочих днів після завершення заходу на DVD-диску. Додатково: Час зйомок: 5 годин; Монтаж: а) попередній до 72 годин; б) фінальний до 8 годин (на вимогу внесення правок обов'язково); Графічний дизайн: титри, плашки і анімація (процес підготовки 2 години); Досвід роботи не менше 3 років в тому числі і зйомок масштабних спортивних заходів, наявність портфоліо. 6. Рекламні послуги в соціальних мережах (протягом місяця до початку заходу): - Розміщення таргетованої реклами заходу в соціальних мережах «Facebook», «Instagram» та «Вконтакте». Мінімальне охоплення рекламою цільової аудиторії повинно становити 50.000 унікальних користувачів. - Створення сторінки спортивного заходу (зустрічі) в соціальних мережах «Facebook» та «Вконтакте», і розсилка мінімум 20.000 запрошень цільовій аудиторії. - Розміщення мінімум 5 постів в пабліках в соціальних мережах «Facebook» та «Вконтакте». Сумарне охоплення цільової аудиторії всіх розміщень постів повинно становити не менше 50.000 чоловік. Тексти, цільова аудиторія та дата старту рекламної кампанії погоджується з Замовником на протязі 2 робочих днів з дня підписання договору.

Статус

Завершено

Сума
31 225 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
Товариство з обмеженою від­по­від­аль­ні­стю «Юкрейн Спорт Івент»30 500 ₴
Фізична особа-підприємець Воронцова Катерина Вадимівна31 100 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Тендерна документація.doc
скан.титул.pdf
Додаток №1.doc
Додаток №3.doc
Додаток №4_(Базовий договір).doc
Додаток №1.1.doc
Додаток №2.doc
Додаток №5.doc