Тендер

Реконструкція (модернізація) частини адміністративного приміщення під Центр надання адміністративних послуг на вул. Зеленій, 2 в с. Тростянець, Миколаївського району, Львівської області.

UA-2017-04-14-000035-a

Опис

Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі «Акту приймання виконаних підрядних робіт» (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних підрядних робіт та витрати» (форма № КБ-3). Передбачається проведення попередньої оплати у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. У випадку фінансування з державного бюджету Сторонами також застосовується пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами). 11.2. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Замовник не сплачує ПДВ, оскільки роботи виконуються у рамках проекту міжнародної технічної допомоги. Ціна на роботи повинна включати підсумкову вартість робіт з урахуванням можливих витрат, які може понести Виконавець під час виконання робіт. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. 11.3. Після закінчення аукціону всі Учасники закупівлі протягом двох робочих днів в електронному вигляді (е-mail: uwp2@loda.gov.ua) надають підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни на суму пропозиції за результатами останнього раунду, відповідно до технічного завдання (для розгляду пропозицій). Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з технічним завданням на закупівлю, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. 12. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. До розрахунку ціни входять усі види робіт, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання субпідрядникам. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт без ПДВ (роботи виконуються в рамках грантового контракту № 2015/371-134 на виконання проекту технічної допомоги Європейського Союзу "Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади". Відповідно до пункту 23 постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 153 " Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги" Замовник має право на податкові пільги, передбачені законодавством та міжнародними договорами України.). До ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. 13. Оскільки закупівля робіт проводиться у рамках виконання проекту технічної допомоги Європейського Союзу "Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади", який фінансується за програмою "Місцеві органи влади", що є частиною програми DCI (Development Co-operation Instrument), то походження товарів має відповідати вимогам до переліку країн, з яких можуть походити товари та послуги, зазначеним у Практичному посібнику з контрактних процедур для зовнішньої діяльності Європейського Союзу (PRAG) (http://ec.europa.eu/europeaid/funding/about-funding-and-procedures/procedures-and-practical-guide-prag_en).

Статус

Завершено

Сума
421 173 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Документи