Тендер
Електрична енергія
UA-2018-11-27-003688-c
- Опис
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Згідно зі ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Оскільки передача електричної енергії; розподіл електричної енергії відповідно до ст. 5 Закону України «Про природні монополії» є сферою діяльності суб’єктів природних монополій, це є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», який набрав чинності 11 червня 2017 року, суб’єкти господарювання, які на сьогодні одночасно провадять діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом, повинні протягом 18 місяців з дня набрання чинності зазначеним законом (тобто, до 11 грудня 2018 року) забезпечити юридичне відокремлення діяльності оператора системи розподілу від інших видів діяльності вертикально інтегрованого суб’єкта господарювання (обленерго), у тому числі шляхом створення електропостачальника. Не пізніше ніж через 18 місяців з дня набрання чинності Законом України «Про ринок електричної енергії» ліцензії на право провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом підлягають анулюванню. При цьому після анулювання зазначених ліцензій діяльність з розподілу електричної енергії повинна здійснюватися оператором системи розподілу на підставі нової ліцензії на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, а діяльність з постачання електричної енергії –електропостачальником (у тому числі новоствореним у процесі відокремлення) на підставі нової ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, виданих НКРЕКП відповідно до закону. Наразі замовниками товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави або територіальної громади (далі – Замовники) укладено договори на закупівлю електричної енергії з одним суб’єктом господарювання (обленерго), який на сьогодні одночасно провадить діяльність з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом. Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а також установлено заборону зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім вичерпного переліку випадків, передбачених частиною четвертою зазначеної статті. Під час укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. З урахуванням зазначених вимог законодавства, анулювання ліцензій на право провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та постачання електричної енергії за регульованим тарифом суб’єктів господарювання (відповідно до пункту 13 Розділу XVII Прикінцевих та перехідних положень, Закону України «Про ринок електричної енергії»), з якими Замовниками укладено договори про закупівлю, є підставою для розірвання договору про закупівлю. Наразі НКРЕКП розпочато видачу нових ліцензій на право провадження діяльності з розподілу електричної енергії відповідним суб’єктам господарювання та здійснюються необхідні заходи щодо оптимізації та забезпечення оперативності цього процесу. Відповідні рішення НКРЕКП передбачають: 1) видачу ліцензії на право провадження діяльності з розподілу електричної енергії відповідному суб’єкту господарювання, яка набирає чинності з 01 січня 2019 року; 2) анулювання ліцензії на право провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами та ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом відповідного суб’єкта господарювання з 01 січня 2019 року. Згідно пункту 116 Зведеного переліку суб’єктів природних монополій Приватне акціонерне товариство «Київобленерго» займає монопольне становище на ринку передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами на території Київської області. Отже, воно є єдиним постачальником Електричної енергії (код за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія) в межах існуючих та підведених до Бортницького міжрайонного управління водного господарства ім. Гаркуші М.А. електричних мереж. Отже, Бортницьке міжрайонне управління водного господарства ім. Гаркуші М.А. з технічних причин не має можливості забезпечуватись Електричною енергією (код за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія) іншими підприємствами. Дані послуги можуть бути надані лише певним постачальником – Приватне акціонерне товариство «Київобленерго». Інша альтернатива відсутня. Неукладання або несвоєчасне укладання договору з Приватне акціонерне товариство «Київобленерго» на закупівлю Електричної енергії (код за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія) призведе до припинення/обмеження її постачання. Це поставить під загрозу здоров’я та життя громадян України, а саме працівників та відвідувачів Бортницького міжрайонного управління водного господарства ім. Гаркуші М.А.. Крім того, недотримання режиму освітлення в приміщеннях установи внаслідок відключення від електричних мереж призведе до порушення безпечних умов праці для працівників, чим буде порушено право останніх на охорону життя та здоров’я, гарантоване ст. 283 Цивільного Кодексу України. На підставі вищевикладеного, пропонується провести закупівлю Електричної енергії (код за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з Приватне акціонерне товариство «Київобленерго» згідно вимог п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
- Статус
Завершено
- Сума
- 300 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВОБЛЕНЕРГО» | — |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Список природних монополій 31_10_2018.pdf | |
5Повiдомлення_про_намiр_укласти_договiр_Бортниц_ке.doc | |
3Протокол_переговорiв_електро_Бортницьке.doc |