Клінінг 521/474 157/1м

UA-2019-02-22-001289-a

Опис
Місце проведення заходу: ДП СК «Атлет» (м. Київ, вул. Спортивна, 1) Термін надання послуг: 11 – 17 березня 2019 року. Технічні та кількісні характеристики приміщення та зони прибирання: Загальна площа прибирання зон прибирання:покриття із ковроліну, арени, зон тренувань та розминки, зони відпочинку тренерів та глав делегацій, зона преси, вхіднагрупа- загальноюплощеюпонад4000 м2. Крім того, передбачене прибирання прилеглої території перед службовим входом ДП СК «Атлет» (основнийвхід для відвідувачів). Необхідна кількість прибиральників повинна бути розрахована згідно встановлених нормативів, для забезпечення якості прибирання але не менш ніж 20 осіб. Послуги з прибирання приміщень повинні забезпечити утримання вказаних площ приміщень в належному стані, які мають відповідати усім діючим санітарним та санітарно–гігієнічнім нормам. Загальна площа прибирання також включає: 1. Скляні двері 2. Металопластикові двері 3. Перегородки виставкові понад 1000 м2 Для підтримання чистоти приміщень повинні проводитись: - сухе та вологе прибирання всіх зон до початку кожного змагального дня – до 10:00 год., в тому числі після завершення змагального дня – з 22:00 год., - сухе та вологе прибирання зон, арени, інших приміщень протягом робочого дня (а в разі проведення монтажно-демонтажних робіт у нічний час – цілодобово); - прибирання санітарних вузлів спільного користування – перше до початку заходів – до 10:00 год., та протягом режиму роботи Заходу з періодичністю щогодинна та за необхідністю; - ручна мийка підлог із твердим покриттям коридорів, кабінетів, місць загального користування - щоденно; - миття стін із застосуванням миючих засобів (видалення локальних забруднень) – щоденно з 24:00 до 06:00 годин; - протирання деревинних та металевих поручнів сходових клітин та пандусу – щоденно та за вимогою; - протирання поверхонь робочих столів без переміщення документів; - видалення пилу та забруднень із інших поверхонь меблів висотою до 2 м - щоденно; - вологе протирання підвіконь – щоденно 1 раз на добу; - хімічна чистка 1 змагального та 4 тренувальних килимів загальноюплощею1280м2 (2 рази – до початку та після закінчення змагань); - щоденне прибирання миючим пилососом після змагань 1 змагального та 4 тренувальних килимів – загальноюплощею1280м2 з 24:00 до 06:00 годин; - видалення пилу з колон, опалювальних приладів (радіаторів) тощо – щоденно; - сухе прибирання пилососом покриття із ковроліну – щоденно; - вологе прибирання миючим пилососом покриття із ковроліну – щоденно з 24:00 до 06:00 годин; - догляд за меблями (видалення пилу, натирання полі роллю тощо) - щоденно; - протирання скла вхідної групи та дверей,приміщення каси – щоденно та за потребою; - миття та протирання дверей (дверні блоки,скло дверей) – щоденно та протягом дня за потребою; - випорожнення урн та заміна пакетів для сміттяі винос сміття у відведені для цього місця – щоденно та протягом дня не менш 3 разів та у разі необхідності за потребою; - сухе натирання автоматичної пропускної системи – за потребою; - інші роботи, необхідні для утримання нежитлового приміщення в належному санітарно-гігієнічному та естетичному стані. Підтримуюче прибирання – протягом всього часу проведення Заходу (цілодобово). Генеральне прибирання здійснюється Виконавцем послуги, після закінчення монтажних і декорувальних робіт до початку заходу та демонтажних робіт після закінчення заходу з наданням всього спектру послуг, з метою приведення приміщення в належний санітарно-гігієнічний стан. Виконавець повинен забезпечити: - використання технічно справних механічних, електричних та інших технічних засобів і обладнання, що необхідні для належного проведення послуг; - здійснення контролю за умовами експлуатації, технічного обслуговування механічних, електричних та інших технічних засобів і обладнання, що необхідні для проведення прибирання та дезінфікуючих послуг; - вжиття заходів щодо усунення будь-якої виробничої ситуації, яка створює загрозу життю, здоров’ю працівників або майну Замовника, або третіх осіб; - виконання всіх нормативних документів з охорони праці, пожежної безпеки, санітарно-технічних норм, безпеки руху та інше. - наявність кваліфікованих працівників, які мають досвід надання аналогічних послуг у приміщеннях в процесі проведення масових та інших виставкових заходів (з наданням копій таких договорів), з площею від 1400 квадратних метрів. Якісні характеристики: Використання універсальних миючих та допоміжних засобів запатентованих в Україні, що підтверджується відповідними сертифікатами завіреними печаткою постачальника / виробника: - з мінімальним ризиком екологічного впливу через обмеження кількості шкідливих складників; без ризику для довкілля, здоров'я людини, дітей(дозволеними для використання у дитячих закладах); - не викликати подразнення дихальних шляхів та шкірних покривів; - зі здатністю поверхнево активних речовин до біологічного розпаду. Виконавець за власний рахунокзабезпечує своїх працівниківустаткуванням, приладдям, інвентарем, спецодягом, пакетами для сміття, миючими, дезінфікуючими засобами, побутовою хімією та інші витратні матеріали (туалетний папір, паперові рушники, рідке мило тощо), необхіднідля надання послуг. Вимоги до персоналу, який здійснює прибирання: наявність спеціального одягу та засобів індивідуального захисту за рахунок Виконавця. Прибиральники службових приміщень повинні повністю відповідати вимогам п. 120 Наказу міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 N 336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників». Нагляд за виконанням робіт на об'єктывідповідальною особоюВиконавця – постійний.
Статус
Завершено
Сума
90 000 грн
Створений
22.02.2019
Останнє оновлення
24.05.2024

Документи