Тендер
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (регенерація, заправка, тех.обслугововання програм. забезпечення)
UA-2019-12-03-004943-b
- Опис
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (регенерація, заправка, тех.обслугововання програм. забезпечення) Замовника протягом 2020року за заявкою. Замовник має право у будь якій момент розірвати договор - з попередженням про це Виконавця не менш ніж за 3 робочих дня (без сплати Виконавцю будь яких санкцій цивільних або господарських) та пояснення. Звертаю увагу Учасників, що при необхідності застосування послуги «заміна чіпа (перепрошивка)» картриджу - при проведенні послуг з заправлення або регенерації - Учасник автоматично проводить її без будь-яких додаткових платежів з боку Замовника (зокрема при регенерації та / або заправці картриджа моделі XeroxPhaser P3052 / 3260 / WC32). Регенерація та заправка картриджів. Надалі вказано марку картриджа та та кількість послуг (не менш) на загальну суму закупівлі. У договорі має бути передбачена умова, що проведення однієї регенерації картриджа повинно вистачати на 3 заправки картриджа, а однієї заправки картриджа повинно вистачати на 1500 арк. (3 пачки паперу). У разі якщо послуги регенерації не вистачить на 3 заправки - заправка проводиться Замовнику безкоштовно, з аналогічними вище гарантійними зобов’язаннями. Виконавець за свій рахунок і своїми силами бере і повертає картриджі Замовнику, при цьому проведення робіт не повинне перевищувати 2х робочих днів з моменту передачі картриджів Виконавцю. Оплата послуг проводиться За фактом виконаних послуг згідно акта виконаних послуг. Перелік та Кваліфікаційні вимоги до закупівлі додаються окремім документом/ При отриманні картриджа від Замовника на регенерацію/заправку Виконавець повинен надати на строк виконання послуг цілком аналогічний картридж на заміну, який Замовник повертає у момент отримання своїх картриджів від Виконавця. Тобто підписом угоди Виконавець гарантує наявність у нього картриджів на заміну, які вказані у переліку. Замовник залишає за собою право у будь якій час перевірить якість послуг у експертної організації - та у разі підтвердження неякісних послуг Виконавець повертає у вигляді штрафу вартість послуг експертної комісії та 5тіс грн. штраф за надання неякісних послуг. Виконавець забезпечує приймання та доставку картриджів (у тому числі для визначення зразків при визначенні переможця по закупівлі - строк не пізніше 4 годин з моменту закінчення аукціону) Замовнику за трьома адресами: Підвисоцького, 13, Підвисоцького, 4а, бул. Лесі Українки, 36в - не пізніш одного робочого дня з моменту заявці - у протилежному випаду штрафні санкції, які визначені у Кваліфікаційних вимогах (додається).
- Статус
Завершено
- Сума
- 45 100 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ Тіко-Прінт | 45 074 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Додаток 2 Перечень услуг по заправке регенир. катридж 2020.docx | |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги картридж послуги на 2020.doc |