Тендер

код ДК 021:2015 - 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля)

UA-2020-10-26-001025-b

Опис

1. Найменування замовника: Каховська районна комунальна установа «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти». 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38009062. 4. Місцезнаходження замовника. 74823, Херсонська обл., Каховський р-н, с. Малокаховка, вул. Шкільна, буд. 52. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Стрюкова Наталія Іванівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Каховської районної комунальної установи «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти», Юридична адреса: вул. Шкільна, 52, село Малокаховка, Херсонська область, Україна, 74823, фактична адреса:74800 Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності,18, телефон +380952159473, e-mail: strukova1509@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі. Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Вугілля. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). код ДК 021:2015 - 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню, що зазначене у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32,2 тони. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1) Херсонська обл., 74850, с. Федорівка, вул. Івана Франка,20, Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст; 2) 74841, с. Чорноморівка, вул. Жовтнева, 14, Чорноморівська гімназія; 3) 74823 , с. Малокаховка, пров. Водопровідний, 12, ЗДО «Дзвіночок». 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 198 000,00 грн. (Сто дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «30» жовтня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «04» листопада 2020 року час 0000 год 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Статус

Завершено

Сума
198 000 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ПП ЕНЕРГОАВЕРС197 821 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Додаток__1.rtf
Додаток_2.doc
Додаток_3.docx
Додаток_4.doc
Додаток_5.doc
ОГОЛОШЕННЯ.pdf