Тендер
ДК 021:2015: код 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (Послуги у сфері діагностичного обстеження: тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР – аналіз (2019-nCOV) – ДК 021:2015: код 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги»)
UA-2021-03-03-003281-c
- Замовник
- КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНИЙ ФУТБОЛЬНИЙ КЛУБ "КРИСТАЛ ХЕРСОН" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
- Опис
1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Муніципальний футбольний клуб «Кристал Херсон» Херсонської міської ради. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41285427. 4. Місцезнаходження замовника: 73000, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Лютеранська, будинок 3. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Масюк Галина Миколаївна, заступник головного бухгалтера (посада за штатом), телефон: +38(095)202-01-94, ел.адреса: mgn.1511sc@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Послуги. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги у сфері діагностичного обстеження: тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР – аналіз (2019-nCOV) – ДК 021:2015: код 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 85110000-3 «Послуги лікувальних закладів та супутні послуги». 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: 1. Послуга включає в себе діагностичне обстеження працівників КП «МФК «Кристал Херсон», а саме тестування методом полімеразної ланцюгової реакціі (ПЛР-аналіз (2019-nCOV) 2. Послуга надається медичним закладом, далі Учасник, будь-якої форми власності, який має відповідну нормативно-правову базу на проведення тестування методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР-аналіз (2019-nCOV). 3. Учасник повинен надати усі документи, які підтверджують його якісні наміри на виконання вищезазначених послуг, а саме: дозволи, ліцензії, сертифікати, паспорти, свідоцтва. 4. Учасник повинен мати досвід з надання вищевказаних послуг, мати відповідне устаткування, кваліфікований медичний персонал. 5. Місце надання послуг: м. Херсон. 6. Всі витрати, що пов’язані з наданням послуг (у тому числі необхідні матеріали) включаються у вартість пропозиції. 7. 1 послуга – обстеження 1 особи. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 послуг (досліджень). 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Послуги надаються за місцезнаходженням Виконавця (Переможця) пацієнтам за направленнями Замовника. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок за послуги здійснюється на протязі 15 банківських днів з дати отримання Замовником рахунку та акту наданих послуг. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 170 000,00 грн (сто сімдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «10» березня 2021 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «15» березня 2021 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
- Статус
Безуспішно
- Сума
- 170 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Додаток_1_технiчна_специфiкацiя.doc | |
Додаток_2_проект_договору.doc | |
Додаток_3_перелiк_документiв.docx | |
Додаток_4_iнформацiйна_довiдка.doc | |
Додаток_5_пропозицiя.doc | |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |