Тендер

Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету

UA-2021-03-17-001447-a

Опис

ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету (за кодом CPV ДК 021:2015 – 71310000-4 - Консультаційні послуги у галузі інженерії та будівництва) 5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Комплексні послуги з перевірки та прочищення вентиляційних каналів та витяжок на об`єктах Запорізького державного медичного університету (ДК 021:2015 – 71315410-6 - Перевірка вентиляційних систем) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Консультаційні послуги у галузі інженерії та будівництва за кодом CPV ДК 021:2015 – 71310000-4 (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №2 до Оголошення 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, 24, 24А, 26, вул. Сталеварів, 31А, 36, 38, 40, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 18 500,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 23.03.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 31.03.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.

Статус

Завершено

Сума
18 500 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ТОВ «ІНТЕРСІЧГАЗ»18 500 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
оголошення (1).docx
Додаток 2 (1).docx
Додаток 3 (1).docx
Додаток 1 (1).docx