Тендер
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво модульної котельні на твердому паливі для теплопостачання будівлі Солоненського НВК Павлівської сільської ради за адресою: Запорізька область, Вільнянський район, с. Солоне, вул. Лесі Українки, 1В» (ДК 021:2015: код 45210000-2 «Будівництво будівель»)
UA-2021-09-17-011178-b
- Опис
1. Найменування замовника: СОЛОНЕНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ПАВЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26337851. 4. Місцезнаходження замовника: 70021, Запорізька обл., Вільнянський р-н, село Солоне, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 1В. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Голова тендерного комітету Коровіна Олена Сергіївна, директор, тел. +380685442040, e-mail: soloosh@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво модульної котельні на твердому паливі для теплопостачання будівлі Солоненського НВК Павлівської сільської ради за адресою: Запорізька область, Вільнянський район, с. Солоне, вул. Лесі Українки, 1В». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45210000-2 «Будівництво будівель» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45210000-2 «Будівництво будівель». 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Солоненський НВК Павлівської сільської ради, 70021, Запорізька обл., Вільнянський р-н, село Солоне, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 1В. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.12.2021 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (далі – Довідка), КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (далі – Акт). 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 384 149,29 грн. (три мільйони триста вісімдесят чотири тисячі сто сорок дев"ять гривень 29 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
- Статус
Скасовано
- Сума
- 3 384 149 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМБУДТЕПЛО» | — |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
2._ПРОТОКОЛ_Про прийняття рішення про укладання договору.pdf |