Тендер

ДК 021:2015: код 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Будівля контейнерного типу 12000х5000хh2900мм з роздягальною та душовою)

UA-2021-10-07-003476-b

Опис

1. Найменування замовника: Дитячо-юнацька спортивна школа «Херсон» Херсонської міської ради. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 40669540. 4. Місцезнаходження замовника: 73000, Херсонська область, Суворовський р-н, м. Херсон, вул. Лютеранська, буд. 3. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Каплун Тетяна Володимирівна, головний бухгалтер Дитячо-юнацької спортивної школи «Херсон» Херсонської міської ради, заступник голови тендерного комітету, e-mail: hersonsport@ukr.net, тел. +380552460542, 73000, Херсонська область, Суворовський р-н, м. Херсон, вул. Лютеранська, буд. 3. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Будівля контейнерного типу 12000х5000хh2900мм з роздягальною та душовою. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 44211000-2 «Збірні споруди». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Будівля контейнерного типу 12000х5000хh2900мм з роздягальною та душовою – 1 штука. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Херсонська область, Суворовський р-н, м. Херсон, вул. Лютеранська, буд. 3. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 087 665,00 грн. (один мільйон вісімдесят сім тисяч шістсот шістдесят п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міського бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «23» жовтня 2021 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 27. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Статус

Безуспішно

Сума
1 087 665 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ТОВ «Д. І. С. БУД»1 086 306 ₴

Документи