ДК 021: 2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 (або еквівалент) ) .

UA-2021-10-25-007859-b

Опис
1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 43809535 4. Місцезнаходження замовника: 92624, Луганська область, Сватівський район, с. Райгородка, вулиця Конопліна, будинок 4. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рєзнік Олена, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області. телефон +380507060193, e-mail: viddilosvit.kolom@gmail.com 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 (або еквівалент)). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо»; (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09110000-3 «Тверде паливо». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100 (або еквівалент) - 108 т. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами закладів освіти Відділ освіти, культури, молоді та спорту Коломийчиської сільської ради Сватівського району Луганської області (відповідно до тендерної документації) 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 486000,00 (чотириста вісімдесят шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості – 4860,00 грн. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус
Завершено
Сума
486 000 грн
Створений
25.10.2021
Останнє оновлення
24.05.2024

Учасники