Тендер
Цукерки ( ДК 021:2015: 15840000-8-Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби)
UA-2021-10-26-012277-b
- Опис
1. Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 44060336. 1.3. Місце знаходження: 92600, Луганська область, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Рєзнікова Римма Анатоліївна, уповноважена особа відділу освіти, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36, телефон +380666971707, reznikova1988@ukr.net. 2. Конкретна назва предмета закупівлі: Цукерки ( ДК 021:2015: 15840000-8-Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби). 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 1 до оголошення) 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів: 1275,34 кг 4.2. Місце поставки товарів: 92600, Луганська область, м. Сватове, пров. Промисловий, 15. 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 15.11.2021 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 148575,00 грн. (Сто сорок вісім тисяч п`ятсот сімдесят п`ять грн. 00 коп.) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 04.11.2021 р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1485,75 грн. 14. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - Заповнену форму цінової пропозиції, оформлену на фірмовому бланку відповідно до Додатка № 2. В графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону. В паперовому вигляді, завірена підписом та печаткою Учасника, надається Замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю. Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції, що відповідають ціновій пропозиції, поданої учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону. Загальна вартість пропозиції (стартова сума аукціону) зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки та таке інше, у відповідності до вимог цієї Документації; - Наявність обладнання, матеріально - технічної бази (довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для поставки товарів визначених у технічних вимогах). - Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу), довідка в довільній формі якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. - Копію витягу або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - Копію гігієнічного висновку або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або паспорту якості, або сертифікату якості, або сертифікату відповідності; якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, надається лист від Учасника про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні; - Копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); - Копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб підприємців). - Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку на загальній системі оподаткування); - Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіреності (для юридичних осіб) ; - Підписаний Проєкт договору (Додаток № 3); Документи повинні бути надані в електронному вигляді у форматі *PDF (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення. Всі документи повинні бути розміщеними таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи, які не будуть чітко відображені, розглядатися не будуть і такі пропозиції будуть відхилятись. 15. Інша інформація: Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: - Копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників; - Копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності); - Специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях без ПДВ, та загальної вартості пропозиції в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону. У разі невиконання вищезазначеної вимоги пропозиція учасника відхиляється. Додатки до документації: Додаток № 1 – Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі. Додаток № 2 – Форма цінової пропозиції. Додаток № 3 - Проєкт договору.
- Статус
Завершено
- Сума
- 148 575 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «КЕЙК - ДЕЛІВЕРІ» | 136 000 ₴ |
ТОВ «ІНТЕРСВІТ-ПРОДУКТ» | 128 514 ₴ |