Тендер

Встановлення кваліфікації для кабельної продукції типу 1CXKFE-V при дії "жорстких" умов експлуатації та радіаційного випромінювання"

UA-2021-10-29-001072-b

Опис

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник проводить попередню оплату в розмірі 98 000,00 грн. (дев’яносто вісім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ в січні 2022 року, на підставі наданого Виконавцем рахунку на оплату. Виконавець зобов’язаний скласти належним чином оформлену податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ. У випадку відсутності факту реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної у ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. * * виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ. Погашення авансового платежу, отриманого для надання послуг, проводиться шляхом підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг у відповідності до п. 6.3.4. Договору. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця по факту, за виключенням авансового платежу, на підставі підписаного Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за результатами виконання комплексу послуг по етапам 1-3 Календарного плану (додаток 2) протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання акта приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення акта приймання-передачі наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. Виділене* по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ**. Виділене** абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ.

Статус

Завершено

Сума
788 810 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ТОВ «ДІАКОНТ»779 134 ₴
ТОВ «ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ»788 810 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Додаток_1.docx
Додаток_5.doc
1-ВТ-ДУ-21.doc
Додаток_3.doc
Додаток_4.doc
Додаток_2.pdf
Додаток_1.docx
Додаток_5.doc
1-ВТ-ДУ-ТД_зм.doc
Додаток_3.doc
Додаток_4.docx
Додаток_2.pdf
1-ВТ-ДУ-21_пзм.doc