Тендер
Послуги з охорони каналізаційно – насосної станції за адресою м. Суми вул. Привокзальна,4/13
UA-2021-10-29-001119-a
- Опис
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі. • Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія; • Назва предмету закупівлі: послуги з охорони каналізаційно – насосної станції за адресою м. Суми вул. Привокзальнана,4/13. • Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК021-2015: 79710000-4 — Охоронні послуги. • Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2. • Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2 до цього оголошення. • Строк виконання робіт (надання послуг): до 24.12.2021 р. • Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. • Очікувана вартість предмету закупівлі: 131 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ). • Період уточненя інформації про закупівлю: по 04.11.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Кінцевий строк подання пропозицій: по 09.11.2021 р. до 00-00 год. за Київським часом. • Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість). Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. • Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається. • Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. • Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 655,00 грн. (0,5%). • Інша інформація: Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан- копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника: • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору: - протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, - наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника, - копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи); - довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність, - копія паспорту (для фізичних осіб); • Розрахунок ціни пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення (договірна ціна/калькуляція/кошторис). У разі виявлення Замовником невідповідності складових запропонованих послуг- складовим послуг, визначеними вимогами Додатку №2, або розрахунки не будуть відповідати завданню, така пропозиція учасника за рішенням Замовника відхиляється, як така що не відповідає вимогам Замовника визначеним у Оголошенні, зокрема у технічній частині предмета закупівлі. • Погоджений, належним чином учасником, проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації). • Засвідчена підписом керівника та відбитком печатки Учасника (у разі використання печатки відповідно до статутних документів) копія ліцензії Учасника, виданої Міністерством Внутрішніх Справ України про надання охоронних послуг, яка повинна бути дійсна на дату розкриття пропозицій та строки виконання договору; • Документи, що підтверджують наявність пульта централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території м. Суми (власного чи орендованого) (відомості про модель пульта, назва програмного забезпечення, копія накладної про придбання обладнання тощо). У разі відсутності власного пульта центрального спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території м. Суми, додатково надати завірену належним чином копію діючого договору оренди. • Довідка і завірені Учасником копії підтвердних документів про наявність в Учасника власних чи орендованих мобільних груп швидкого реагування (копія наказу (розпорядження) про створення мобільних груп на території м. Суми, завіреного підписом керівника та відбитком печатки), пункту централізованого спостереження та цілодобової диспетчерської служби, розташованих у м. Суми. • Документи, що підтверджують у відповідності до вимог Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 року № 4616-VI наявність на правах власності чи оренди в Учасника транспорту реагування (копії їх технічних паспортів) у кількості не менше 2 автомобілів. Вимога щодо мінімальної кількості автомобілів обумовлена можливістю своєчасного реагування на сигнали тривоги на випадок несправності автомобіля групи швидкого реагування, ДТП тощо. • Документальне підтвердження належного матеріально-технічного забезпечення груп швидкого реагування, що використовуються на території м. Суми, у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 для забезпечення найбільш якісного надання послуг (довідка у довільній формі з повним переліком спеціальних засобів, що використовуються нарядами груп швидкого реагування на території м. Суми, копія дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми у відповідності до п. 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622). Додатки до документації: Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт. Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
- Статус
Завершено
- Сума
- 131 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «ОХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО „СТАНДАРТ БЕЗПЕКИ“» | 128 033 ₴ |
ТОВ Охоронно-детективне агентство «Гранд Легiон» | 80 582 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Додаток №2.docx | |
Додаток №1 Проект договору.docx | |
Оголошення.doc |