Тендер
Електромеханічний шлагбаум; код ДК 021:2015 – 34920000-2 – “Дорожнє обладнання”
UA-2021-11-16-005794-a
- Опис
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Електромеханічний шлагбаум; код ДК 021:2015 – 34920000-2 – “Дорожнє обладнання”; поділу на лоти не передбачено. 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: № з/п Найменування товару (обладнання) Характеристики товару (обладнання) Од. виміру Кількість 1 Електромеханічний шлагбаум швидкісний RIB Rapid N ICE (або еквівалент) стріла 6м, адаптований для низьких температур з комплектуючими Колона шлагбаума: Матеріал: листова сталь товщиною 4 мм. Покриття: гальванічне антикорозійне. Фарба: поліестерна. Колір: антрацит (бажано). Механізм балансування: 2-3 пружини стиснення. Вбудований миготливий ліхтар. Механізм розблокування у вигляді зубчастої муфти. Пристрій ручного розблокування при відсутності електроживлення. Мотор: вентильований мотор-редуктор в рідкій масляній ванні. Захист від перегріву. Стріла: стріла кругла діаметром 80 мм з міцного алюмінієво-кремнієвого сплаву, стійка до вітрових навантажень. Незалежний механізм кріплення і підйому стріли забезпечує збереження мотора і працездатність шлагбаума при наїзді на стрілу. Світловідбиваючі наліпки 55 мм. Поліестерна фарба, колір (стандарт) – білий. Швидкість підйому / опускання: 3 сек. Режим експлуатації: інтенсивний - 2 000 циклів в день. Термін служби: середній - 3 000 000 циклів. Живлення: 230/400 vac (+/-10%) 50/60 Hz Температурний режим: від -40 до +70 ℃ (вбудований підігрів мотора для роботи при низьких температурах (в комплектації)). Додаткове обладнання: Підсвітка стріли, решітка, світлофори, сигнальні лампи, індукційні петлі, радіоуправління. Пост керування 3х кнопочний. Плита фундаментна оцинкована. Наліпки світлоповертаючі. Система безпеки (фотодатчики) (пара). Стійка фотодатчиків: Н-50 см. Стійка опірна під стрілу. Радіоприймач. Пульт керування – 2 шт. ДУ SUN 2 канали. Антена комп. 1 4.Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: 1 комп. (згідно з Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: територія замовника, яка знаходиться за адресою: 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка електромеханічного шлагбауму здійснюється учасником відповідно до письмової заявки замовника. Учасник зобов’язується здійснити поставку замовнику електромеханічного шлагбауму та надати послуги зі встановлення електромеханічного шлагбауму впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання учасником письмової заявки замовника (згідно з Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 6. Умови оплати: оплата вартості електромеханічного шлагбауму, що поставляється та встановлюється за договором про закупівлю, здійснюється замовником в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками сторін Акта про приймання-передавання встановленого електромеханічного шлагбауму та за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 83 534,92 грн. (вісімдесят три тисячі п’ятсот тридцять чотири грн. 92 коп.) з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 22.11.2021 року до 11:00 год. 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): 25.11.2021 року до 11:00 год. 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «Ціна» - єдиний критерій оцінки, питома вага критерію – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 850,00 грн.
- Статус
Завершено
- Сума
- 83 535 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ Люконі | 83 534 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Додаток 1.docx | |
Додаток 2.docx | |
Додаток 3.docx | |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |