Тендер
Втулка для чаши Генуя, ізоляційна прокладка, шланг для душу, підведення гнучке для води
UA-2021-11-19-001089-b
- Опис
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Втулка для чаши Генуя, ізоляційна прокладка, шланг для душу, підведення гнучке для води (код CPV ДК 021:2015 –44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Втулка для чаши Генуя (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44163241-1 Ізоляційні прокладки); Ізоляційна прокладка (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44163241-1 Ізоляційні прокладки); Шланг для душу (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44165100-5 Шланги); Підведення гнучке для води (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44165100-5 Шланги) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №1 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 найменування, 490 штуки 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, буд. 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 23 885,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 25.11.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 30.11.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
- Статус
Завершено
- Сума
- 23 885 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ІННОВАЦІЇ УКРАЇНИ» | 23 700 ₴ |
ФОП «Черненко Дмитро Анатолійович» | 15 740 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Додаток 2.doc | |
оголошення.docx | |
Додаток 1 .docx |