Тендер

послуги з консультації та висновки по наступних питаннях (79221000-9 Консультаційні послуги з питань оподаткування ДК 021:2015): складання фінансової звітності згідно вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – МСФЗ); складання податкової звітності; застосування норм податкового законодавства України, в т.ч. під час виконання контрактів з підприємствами-нерезидентами; застосування норм МСФЗ; працевлаштування нерезидентів; оформлення іноземних представництв; відповідно до технічного завдання (додаток № 1 до Договору); інших питань, що стосуються питань організації та ведення бухгалтерського та податкового обліку ЗАМОВНИКА, в т.ч. під час виконання контрактів з підприємствами-нерезидентами

UA-2021-12-15-019117-c

Опис

Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: ПрАТ «АК «Київводоканал» 2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 03327664 3. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а, 01015 4. Категорія замовника: згідно абз. 1,3 ч.4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі» юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): послуги з консультації та висновки по наступних питаннях (79221000-9 Консультаційні послуги з питань оподаткування ДК 021:2015): складання фінансової звітності згідно вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – МСФЗ); складання податкової звітності; застосування норм податкового законодавства України, в т.ч. під час виконання контрактів з підприємствами-нерезидентами; застосування норм МСФЗ; працевлаштування нерезидентів; оформлення іноземних представництв; відповідно до технічного завдання (додаток № 1 до Договору); інших питань, що стосуються питань організації та ведення бухгалтерського та податкового обліку ЗАМОВНИКА, в т.ч. під час виконання контрактів з підприємствами-нерезидентами 6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: містяться в технічному завданні до закупівлі та передбачають: • складання фінансової звітності згідно вимог Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – МСФЗ); • складання податкової звітності; • застосування норм податкового законодавства України, в т.ч. під час виконання контрактів з підприємствами-нерезидентами; • застосування норм МСФЗ; • працевлаштування нерезидентів; • оформлення іноземних представництв; • відповідно до технічного завдання (додаток № 1 до Договору); • інших питань, що стосуються питань організації та ведення бухгалтерського та податкового обліку ЗАМОВНИКА, в т.ч. під час виконання контрактів з підприємствами-нерезидентами. 7. Кількість. 1 послуга 8. Місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг. за місцем знаходження замовника - вул. Лейпцизька, 1а, м. Київ, 01015 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – 31.12.2022 10. Умови оплати: Оплата послуг здійснюється замовником за фактично надані послуги на підставі підписаного сторонами акту, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок виконавця, зазначений в розділі 12 Договору, з відстрочкою платежу не менше ніж на 60 (шістдесят) календарних днів з дати підписання сторонами акту. 11. Очікувана вартість предмета закупівлі: 640 000,00 грн з ПДВ. 12. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 21.12.2021 13. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю): 24.12.2021 14. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Критерії та методика оцінки пропозицій визначається відповідно до статті 29 Закону. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100 %. 15. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа (PDF, або інший формат електронного документу, що використовується у діяльності банку), скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених частиною 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) відшкодувати на рахунок ПрАТ «АК «Київводоканал» кошти у сумі забезпечення пропозиції. Реквізити розрахункового рахунку замовника для зарахування коштів: р/р UA 393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», МФО 305749 , код ЄДРПОУ 14352406 вул. Жилянська, буд. 32, м.Київ, 01033 одержувач - Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», код ЄДРПОУ 03327664 Банківськa гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає копію документа, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Цей документ має бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП банка-гаранта. Учасник надає у своїй пропозиції копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, завірену цим банком у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП банка-гаранта. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Розмір забезпечення пропозиції складає 19 000 грн (дев’ятнадцять тисячь грн 00 коп). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Строк дії забезпечення пропозиції повинен становити не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій учасниками. 16. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-гарантію (у довільній формі) про надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю із зазначенням розмірі 5 % вартості договору у строк - не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати укладання договору за результатами спрощеної закупівлі. Реквізити замовника для зарахування коштів: р/р UA 393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», МФО 305749 , код ЄДРПОУ 14352406 вул. Жилянська, буд. 32, м.Київ, 01033 одержувач - Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал», код ЄДРПОУ 03327664, призначення платежу - забезпечення виконання договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Учасники у складі своєї тендерної пропозиції надають лист-гарантію (у довільній формі) про надання ними забезпечення виконання договору про закупівлю зазначивши розміри і строки встановлені цією тендерною документацією у разі визначення їх переможцями процедури закупівлі. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0.5 % від очікуваної вартості закупівлі 18. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 19. Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів): зазначені у Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги». 20. Листи/довідки/будь-які документи, які готує безпосередньо Учасник, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису. У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. У разі надання оригіналу та/або нотаріально посвідченої копії документа замість нотаріально посвідченої копії та/або копії документа, що вимагались замовником, будуть вважатись належним чином виконаною вимогою щодо надання нотаріально посвідченої копії та/або копії документа. Сторінки тендерної пропозиції, які є оригіналами, що видані Учаснику іншими установами, організаціями, підприємствами або посвідчені нотаріально, можуть не містити власноручного підпису уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі. Всі сторінки тендерної пропозиції, на яких зроблені будь-які окремі записи або правки, засвідчуються власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Відповідальність за помилки друку у документах тендерної пропозиції несе учасник. У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код або № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. 21. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, складених іншою мовою ніж українською, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен бути зроблений в центрі (бюро тощо) перекладів та завірений підписом уповноваженої особи цього центру (бюро тощо). Переклад також може бути зроблений перекладачем та, відповідно, посвідчений підписом перекладача. У разі, якщо переклад буде здійснено перекладачем, кваліфікація перекладача повинна бути підтверджена шляхом надання у складі тендерної пропозиції копії відповідного документу щодо кваліфікації (професійної діяльності) перекладача, лист у довільній формі щодо згоди на використання документів щодо кваліфікації перекладача у даній спрощеній закупівлі від такого перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Статус

Завершено

Сума
640 000 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ТОВ Бюро обліку та консалтингу600 000 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Додаток_2_до_оголошення_w.pdf
Додаток_1_до_оголошення_w.pdf
Оголошення_15_12_w.pdf