Тендер
ДК 021:2015: код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Горох (консервований) ДК 021:2015: код 15331462-3; ікра кабачкова (фасована) ДК 021:2015: код 15331460-9; томат-паста (фасована) ДК 021:2015: код 15331134-5; капуста (квашена) ДК 021:2015: код 15331461-6; огірок (квашений) ДК 021:2015: код 15331000-7; повидло в асортименті (фасоване) ДК 021:2015: код 15332200-6; родзинки (фасовані та вагові) ДК 021:2015: код 15332412-5; сухофрукти ДК 021:2015: код 15332410-1)
UA-2021-12-16-018610-c
- Опис
1. Найменування Замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44118485. 4. Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради Філімоненко Олексій Юрійович, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, 2а, 04851 3-14-74, osvita.ovidiopol@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі (Горох (консервований) ДК 021:2015: код 15331462-3; ікра кабачкова (фасована) ДК 021:2015: код 15331460-9; томат-паста (фасована) ДК 021:2015: код 15331134-5; капуста (квашена) ДК 021:2015: код 15331461-6; огірок (квашений) ДК 021:2015: код 15331000-7; повидло в асортименті (фасоване) ДК 021:2015: код 15332200-6; родзинки (фасовані та вагові) ДК 021:2015: код 15332412-5; сухофрукти ДК 021:2015: код 15332410-1). 8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічній специфікації оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1) Горох (консервований) ДК 021:2015: код 15331462-3 – 200 кг 2) ікра кабачкова (фасована) ДК 021:2015: код 15331460-9 – 170 кг 3) томат-паста (фасована) ДК 021:2015: код 15331134-5 – 200 кг 4) капуста (квашена) ДК 021:2015: код 15331461-6 – 500 кг 5) огірок (квашений) ДК 021:2015: код 15331000-7 – 500 кг 6) повидло в асортименті (фасоване) ДК 021:2015: код 15332200-6 – 90 кг 7) родзинки (фасовані та вагові) ДК 021:2015: код 15332412-5 – 40 кг 8) сухофрукти ДК 021:2015: код 15332410-1 – 300 кг 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: підпорядковані заклади Замовника: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, ДНЗ №1 – вул. Т. Шевченко, 238; ДНЗ №2 – вул. Перемоги, 3; ДНЗ №3 – вул. Соборна, 37-а; ДНЗ №4 – пров. Шевченка, буд. 2. 67813, Одеська область, Овідіопольський район, с. Миколаївка, вул. Дністровська,99 - Миколаївський дошкільний заклад ясла-садок «Ромашка». 67815, Одеська область, Овідіопольський район, с. Калаглія, вул. Шкільна,26 - Калаглійський дошкільний заклад (ясла-садок) «Сонечко». 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент). 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 129 619,00 грн. (сто двадцять дев’ять тисяч шістсот дев’ятнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Оцінка пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених в оголошені про проведення спрощеної процедури закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 18. Період уточнення інформації про закупівлю: «22» грудня 2021 року 19. Кінцевий строк подання пропозицій: «28» грудня 2021 року 20. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення пропозицій: Не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 24. Дата та час розкриття пропозицій: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
- Статус
Завершено
- Сума
- 129 619 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «ТОНАР К» | 129 593 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Додаток_3.pdf | |
Додаток_4.pdf | |
Додаток_1.pdf | |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf | |
Додаток_5.pdf | |
Додаток_2.pdf |