Тендер
«Реконструкція шлюза - регулятора на р. Айдар в м. Старобільськ Луганської області» (Коригування) (додаткові роботи)
UA-2021-12-17-004671-b
- Опис
Найменування Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації. Місцезнаходження Замовника: 93405, Луганська обл., м.Сєвєродонецьк, просп. Центральний, 59. Ідентифікаційний код Замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03364062. Категорія Замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, яка здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» відповідно до п. 5 частини сьомої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (закупівля додаткових аналогічних робіт у того самого учасника). За результатами відкритих торгів щодо закупівлі робіт «Реконструкція шлюза - регулятора на р. Айдар в м. Старобільськ Луганської області» UA-2020-10-02-005911-a укладено Договір будівельного генпідряду № 168 від 03.11.2020 (далі – основний договір) та виконуються роботи, які на цей час не закінчені, але під час проведення яких виникла необхідність проведення коригування проектно-кошторисної документації. В результаті здійснення коригування проектно-кошторисної документації вартість будівельних робіт збільшилась на 251 882,82 грн, оскільки скоригованим проектом передбачено необхідність виконання додаткових робіт, які не були включені у початковий проект та які Замовник не міг передбачити, але які є необхідними для виконання проекту в цілому (є необхідними для завершення будівництва і прийняття об’єкта в експлуатацію), у Замовника виникла необхідність у додатковій закупівлі таких робіт. При цьому, з метою забезпечення сумісності з роботами по основному договору, є необхідним здійснення закупівлі додаткових робіт у виконавця робіт по основному договору, який виконав значну частину будівельних робіт по основному договору, але не може завершити виконання усіх робіт через необхідність виконання додаткових робіт. В цілому роботи за основним договором та додаткові роботи технічно та економічно пов’язані, виконуються за єдиним проектом. Залучення іншого виконавця передбачає необхідність зупинення виконання робіт, звільнення та передачу будівельного майданчика, що безумовно призведе до значного збільшення термінів будівництва, що є неприпустимим з настанням початку холодної пори року, оскільки це може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконує роботи з будівництва об’єкту, забезпечить сумісність нових (додаткових) робіт з тими, що виконувалися цим підрядником по основному договору, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні та налагоджувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкта, відповідальність за якісне виконання усіх робіт покладається на одну особу – виконавця робіт по основному договору. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 3 Закону, цей Закон застосовується до замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті. Відповідно до пункту 28 частини 1 статті 1 Закону спрощена закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Відповідно до частини 7 статті 3 Закону придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Враховуючи, що: – вартість закупівлі додаткових робіт перевищує 50 тис. грн та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини 1 статті 3 Закону; – необхідність закупівлі таких додаткових робіт виникла після укладення основного договору (Договору будівельного генпідряду № 168 від 03.11.2020), укладеного за результатами проведення тендеру та не пізніше 3-х років з моменту його укладення; – загальна вартість предмету закупівлі (додаткових робіт) складає 251 882,82 грн, що не перевищує 50% ціни основного договору, яка складає 5 564 860,49 грн; – додаткові роботи є аналогічними (відносяться до одного виду робіт, мають єдиний код за класифікатором за ДК 021:2015, первинні роботи та додаткові роботи виконуються за єдиним проектом, є технічно та економічно пов’язаними); – закупівля додаткових робіт необхідна у того самого учасника (ТОВ «Трансстройкапітал» – виконавця робіт по основному договору), є підстави для здійснення закупівлі додаткових робіт без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом відповідно до пункту 5 частини сьомої статті 3 Закону. Наявність умов застосування процедури закупівлі підтверджується проектною документацією «Реконструкція шлюза-регулятора на р. Айдар в м. Старобільськ Луганської області» (Коригування) та експертним звітом ТОВ «Перша будівельна експертиза» щодо розгляду зазначеної проектної документації на будівництво від 07.12.2021 № 211110-2/А, наказом Департаменту житлово-комунального господарства Луганської обласної державної адміністрації від 09.12.2021 № 83 «Про затвердження проектної документації», Договором будівельного генпідряду № 168 від 03.11.2020, укладеним за результатами відкритих торгів щодо закупівлі робіт «Реконструкція шлюза - регулятора на р. Айдар в м. Старобільськ Луганської області» UA-2020-10-02-005911-a тощо.
- Статус
Завершено
- Сума
- 251 883 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНССТРОЙКАПІТАЛ» | — |