Тендер
ДК 021:2015: код 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5)
UA-2022-02-03-008643-b
- Замовник
- КП Водограй
- Опис
Найменування замовника: Комунальне підприємство «Водограй» Каланчацької селищної ради Херсонської області. 2. Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 32285639. 4. Місцезнаходження замовника: Україна, 75820, Херсонська обл., Каланчацький р-н, село Новопавлівка, вул. Шкільна, будинок 13 А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Комунальне підприємство «Водограй» Каланчацької селищної ради Херсонської області Жила Надія Миколаївна, бухгалтер, уповноважена особа, Україна, 75820, Херсонська обл., Каланчацький р-н, село Новопавлівка, вул. Шкільна, будинок 13 А Телефон +380992581614 e-mail: dkpvodograj@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 “Електрична енергія”( Електрична енергія - код за ДК 021:2015:09310000-5 “Електрична енергія”). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 09310000-5 “Електрична енергія”( (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – відсутні). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 09310000-5 “Електрична енергія”) 10. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 11. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 19 354 кВт/год. 12. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, 75820, с..Новопавлівка, Скадовського району, Херсонської області. 13. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 30 календарних днів з моменту його отримання Споживачем на підставі рахунку. 15. Очікувана вартість предмета закупівлі: 120 000,00 грн. (Сто двадцять тисяч гривень 00 копійок)з ПДВ 16. Період уточнення інформації про закупівлю: «9» лютого 2022 року час 0000 год. 17. Кінцевий строк подання пропозицій: « 14 » лютого 2022 року час 0000 г од. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 19. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 20. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 22. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
- Статус
Безуспішно
- Сума
- 120 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення