Тендер
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI
UA-2022-10-14-009613-a
- Опис
Дана спрощена закупівля проводиться в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 (зі змінами) та постанови КМУ від 02.03.2022 № 185 (із змінами) (далі - Постанова). Терміни, поняття, визначення вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням особливостей Постанови. Порядок уточнення інформації та внесення змін до оголошення, порядок подання, внесення змін до пропозицій, розгляду, оцінки, відхилення пропозиції, визнання переможцем, укладання договору, відміни закупівлі, тощо - відповідно Закону з урахуванням особливостей Постанови та вимог цього оголошення. ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» UA-P-2022-10-14-002370-b «Затверджено» м. Київ 14.10.2022 року Уповноважена особа: Шатохін Д.О.____________ 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». місцезнаходження місто Київ, ---- ЄДРПОУ: 41022900 Категорія замовника – юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI) Поділ на лоти (частини предмета закупівлі): відповідно додатку 1 оголошення. 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; Відповідно до додатку 1 оголошення 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; Кількість (обсяг робіт, послуг) - 1 послуга – відповідно додатку 1 оголошення; Місце поставки товарів (місце виконання робіт чи надання послуг): Україна – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення. 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг Протягом 2022 р. (до 31.12.2022 р.) – відповідно умов договору, додаток 2 оголошення. 6) умови оплати відповідно умов договору, додаток 2 оголошення. 7) очікувана вартість предмета закупівлі 59 100,00 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч сто грн 00 коп.), в т.ч. по: Лоту №1 – 15 366,00 грн. (п'ятнадцять тисяч триста шістдесят шість грн. 00 коп.); Лоту №2 – 21 276,00 грн. (двадцять одна тисяча двісті сімдесят шість грн. 00 коп.); Лоту №3 – 22 458,00 грн. (двадцять дві тисячі чотириста п’ятдесят вісім грн. 00 коп.); 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) до 20.10.2022 року до 16 год. 00 хв. 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); до 25.10.2022 року до 16 год. 00 хв. 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Валюта пропозиції гривня. 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) Не вимагається 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) Не вимагається 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. 1% 14) Інша інформація:
- Статус
Завершено
- Сума
- 59 100 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС» | — |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Оголошення спрощені послуга.docx | |
5 Проєкт (основні умови) договору.doc | |
8 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі РРО (3м.).doc | |
обг.doc |