Тендер
Послуги з поточного ремонту мереж живлення створних знаків "Візирка" (інв. №1161)
UA-2022-10-18-010774-a
- Опис
1. Замовник: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний). 1.2. Місцезнаходження: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова 11. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 38728549. 1.4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги з поточного ремонту мереж живлення створних знаків "Візирка" (інв. №1161) за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 3. 4. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3. 4.2. Місце поставки товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно Додатку 3. 5. Строк поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг: до 21.11.2022, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 6. Умови оплати: Поетапна оплата за фактично надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного акту наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту наданих послуг (якщо виконавець є платником ПДВ). Оплата за наданні послуги здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Акту, на підставі виставленого Постачальником рахунку (якщо виконавець не є платником ПДВ). 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. без ПДВ/ 600 000,00 грн. з ПДВ. При оприлюднені замовником в електронній системі закупівель очікувана вартість закупівлі зазначається без ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю: Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 24.10.2022 р. 00-00 (дата) (час) 9. Кінцевий строк подання пропозицій: Дата та час закінчення подання пропозицій: 26.10.2022 р. 00-00 (дата) (час) 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є Ціна, питома вага критерія – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається. 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 до 3% або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5%.
- Статус
Завершено
- Сума
- 500 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛИК ПЛЮС» | 450 000 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx |