Тендер
Матеріали для ремонту тепломережі, а саме лічильник обліку тепла в будинок культури в селі Мирне за кодом ДК 021:2015-38550000-5 Лічильники
UA-2022-10-21-008402-a
- Опис
Роз’ясненням викладеним у листі Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 у розділі «Щодо внесення змін до річного плану та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити» зазначено, що виходячи зі змісту частини першої статті 3 Закону сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмету закупівлі та категорією замовника. Враховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Таким чином, замовник, визначаючи вид закупівлі під час планування та проведення закупівель, повинен дотримуватись вартісних меж, визначених Законом. Поряд з цим, зважаючи на те, що відповідно до частини десятої статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону, здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Обґрунтуванням додатково виділених коштів є рішення сесії Вороньківської сільської ради «Про внесення змін до рішення сесії Вороньківської сільської ради від 29.12.2021 року №539-12-VIII «Про бюджет Вороньківської сільської ради на 2022 рік» №688-18-VIII від 27.09.2022 року (додається), Пропозиція «Про внесення змін до рішення сесії Вороньківської сільської ради від 29.12.2021 року №539-12-VIII «Про бюджет Вороньківської сільської ради на 2022 рік» від 27 вересня 2022 року, (додається) та Довідка про зміни до кошторису№39 від 28 вересня 2022 року (додається). Таким чином, є необхідність у прийнятті рішення щодо закупівлі товарів по предмету «Матеріали для ремонту тепломережі, а саме лічильник обліку тепла в Будинку культури в селі Мирне за кодом ДК 021:2015-38550000-5 Лічильники» шляхом проведення закупівлі без використання електронної системи на додатково виділені кошти. Відповідно до частини 3 статті 3 Закону в разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель, відповідно до статті 10 Закону, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Таким чином, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель.
- Статус
Завершено
- Сума
- 19 600 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЛСИН» | — |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Протокол уповноваженої особи 21.10.22-01 від 21 жовтня 2022 року.pdf |