Тендер
ДК 021:2015 – 44210000-5 – «Конструкції та їх частини» (Тимчасові споруди (криті склади для збереження зернових вантажів)
UA-2023-02-03-012718-a
- Опис
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Башлик Лідія Леонідівна - заступник начальника служби матеріально-технічного забезпечення, уповноважена особа e-mail: L.Bashlyik@imtp.ua, 68000, Одеська область, м. Чорноморськ, Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ», тел. (048) 738-93-75 З питань, які стосуються технічної специфікації: Швець Олена Анатоліївна, провідний інженер з комплектації устаткування й матеріалів ВГМ, 83-48, o.shvets@imtp.ua 4.1 Вид предмета закупівлі: товар. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Тимчасові споруди (криті склади для збереження зернових вантажів) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини» 7. Кількість товарів, робіт послуг:2 одиниці 8. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Праці,6 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2023 року, до 75 робочих днів з дня отримання Заявки від Покупця. 9. 1 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): 20 % від вартості Товару протягом 5 банківських днів після закінчення робіт з облаштування металевої конструкції залізобетонної опорної стінки; 20 % від вартості Товару протягом 5 банківських днів після закінчення робіт з облаштування залізобетонної опорної стінки вистою не менш ніж 1800 мм, шириною не менш ніж 400 мм; 60 % (остаточний розрахунок) протягом 30 банківських днів з дати підписання Акту прийому-передачі змонтованого Товару та надання Постачальником технічного паспорту, який має містити окремий висновок експертного дослідження, виданий спеціалізованою установою, щодо відповідності Товару технічному завданню (Додаток 2 до Договору) та обґрунтованості вартості Товару, зазначеної в Договорі. 10. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 18 565 352,78 грн без ПДВ. 10.1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: закупівля здійснюється без проведення аукціону. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 12.1 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14.02.2023 о 00-00 год. 14. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 16.1. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 17. Дата та час проведення електронного аукціону - закупівля здійснюється без проведення аукціону. 18. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 19. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 20. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою.
- Статус
Завершено
- Сума
- 18 565 353 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «ПРОМСТАЛЬ-УКРАЇНА» | — |
ТОВ «ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС» | — |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
ТД склади 02.02.2023.docx | |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
ТД склади 09.02.2023 НР.docx | |
Перелік змін 09.02.2023 склади.docx |