Тендер
Паперові вироби (Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки)
UA-2023-07-24-000938-a
- Замовник
- ЛКП "Ратуша-сервіс"
- Опис
Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Замовник обрав даний вид закупівлі так як існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, а саме – для здійснення господарської діяльності замовнику для обслуговування приміщення Львівської міської ради та її структурних підрозділів потрібні рушники паперові. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної п.6 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), а Замовник вже двічі оголошував відкриті торги на річну потребу рушників, які включені в специфікацію закупівлі предмету закупівлі, які не відбулися – ідентифікатори закупівель UA-2023-04-06-007486-a ● 244812ad70fc4f8fb95c0885992c8a93 та UA-2023-05-25-005766-a ● 21445a024e144a05bd79f6752e56a5ea і оголошено втретє закупівлю на придбання ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (в т.ч. і рушники паперові). Відповідно до п.п. 4 п.13 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Так як двічі закупівля товару не відбулася, а третя процедура відкритих торгів (з особливостями) UA-2023-06-15-013182-a ● 9243fd26545e41a78d17d27a30bdfd99 на оскарженні в АМКУ до 26.07.2023р, Замовник прийняв рішення про придбання прямими договором паперових виробів.
- Статус
Завершено
- Сума
- 65 367 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
Приватне підприємство «КВІН-ТРЕЙД» | — |