Тендер
(ПК-23Т_0561_ВО) Кришки, вимикачі, ручка-поручень
UA-2023-10-23-015584-a
- Опис
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-10-23-007980-c про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0561_ВО) ДК 021:2015 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Кришки, вимикачі, ручка-поручень). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 271 943,58 грн без ПДВ (один мільйон двісті сімдесят одна тисяча дев’ятсот сорок три гривні 58 коп.) в т.ч.: Лот №1: 31 548,00 грн. без ПДВ (тридцять одна тисяча п’ятсот сорок вісім гривень 00 коп.) Лот №2: 3 951,58 грн. без ПДВ (три тисячі дев’ятсот п’ятдесят одна гривна 58 коп.) Лот №3: 1 048 944,00 грн. без ПДВ (один мільйон сорок вісім тисяч дев’ятсот сорок чотири гривні 00 коп.) Лот №4: 187 500,00 грн. без ПДВ (сто вісімдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31.10.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Лот №3: 31 468,25 грн. (тридцять одна тисяча чотириста шістдесят вісім гривень 25 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №6 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ
- Статус
Завершено
- Сума
- 1 271 944 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Оголошенння.doc | |
ТД..docx | |
Додаток 7 Проект Договору.docx | |
Обгрунтування характеристик.docx | |
Обгрунтування ціни.docx |