Тендер
(ПК-24П_04_ВО) Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI - T400ME
UA-2024-01-04-002603-a
- Опис
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-01-04-000423-c про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24П_04_ВО) ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI - T400ME) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50316000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 595 125,00 грн без ПДВ (п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч сто двадцять п’ять гривень 00 копійок), в т.ч.: Лот 1 – 300 564,00 грн без ПДВ (триста тисяч п’ятсот шістдесят чотири тисячі 00 копійок); Лот 2 – 27 324,00 грн без ПДВ (двадцять сім тисяч триста двадцять чотири тисячі 00 копійок); Лот 3 - 40 986,00 грн без ПДВ (сорок тисяч дев’ятсот вісімдесят шість гривень 00 копійок); Лот 4 - 20 493,00 грн без ПДВ (двадцять тисяч чотириста дев’яносто три гривні 00 копійок); Лот 5 - 27 324,00 грн без ПДВ (двадцять сім тисяч триста двадцять чотири гривні 00 копійок); Лот 6 - 27 324,00 грн без ПДВ (двадцять сім тисяч триста двадцять чотири гривні 00 копійок); Лот 7 - 82 800,00 грн без ПДВ (вісімдесят дві тисячі вісімсот гривень 00 копійок); Лот 8 - 27 324,00 грн без ПДВ (двадцять сім тисяч триста двадцять чотири гривні 00 копійок); Лот 9 - 40 986,00 грн без ПДВ (сорок тисяч дев’ятсот вісімдесят шість гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.01.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
- Статус
Завершено
- Сума
- 595 125 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС» | — |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАРАНІК ГЕННАДІЙ АНДРІЙОВИЧ | — |
ТЗОВ «ЦВІТОВА-СЕРВІС» | — |
ПРИВАТНА ФІРМА СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР «НЕО+» | — |
ПП «ТК Укрекспрес сервіс» | — |
ТОВ «ДЕЛОТА-СЕРВІС» | — |
ПП «ЕСТ» | — |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Оголошенння.doc | |
ТД_.docx | |
3. Проєкт (основні умови) договору.doc | |
4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.doc | |
5. Обґрунтування технічних х-к.doc |