Тендер

ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне

UA-2024-06-04-006364-a

Опис

Умови оплати товару: Згідно розділу 2 «Ціна договору та порядок розрахунків»Проекту договору, а саме пунктів: 2.5. Оплата проводиться після отримання Товару Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на місце поставки (передачі) Замовника на підставі належним чином оформленої видаткової накладної. 2.6. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку. Датою платежу є день надходження грошових коштів на рахунок Постачальника Примітка: враховуючи, некоректність відображення інформації щодо одиниць виміру по товару : Файли.., вважати одиницями виміру пачки . Тобто, предметом закупівлі є 10 пачок файлів по 100 шт файлів в кожній пачці.

Статус

Завершено

Сума
31 285 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
Товариство з обмеженою від­по­від­аль­ні­стю «ВАШ АВТОГРАФ»25 465 ₴
Фізична особа підприємець Якубинська Галина Миколаївна26 500 ₴
ТОВ «БРАВО-ПАП»26 999 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Проект договору КНП ДКЛ _ 4.docx