Тендер
Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, Сардельки вищого сорту ДСТУ 4436:2005, Груднинка варено-копчена, свинина, сорт вищий ДСТУ 4668
UA-2024-07-16-008274-a
- Опис
Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника на електронну адресу Постачальника. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про направлення заявки Замовником на електронну адресу Постачальника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.) за адресою: м. Київ.
- Статус
Завершено
- Сума
- 219 675 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «ПРЕМ'ЄР» | 186 563 ₴ |
ТОВ «Проскурів-Агро» | 210 150 ₴ |
ТОВ «ПРОДСЕРВІС М» | 209 816 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проект договору на продукти.docx |